Isot "finnit" rintojen alla, Onko muilla?

  • Viestiketjun aloittaja Yöks varoitus
  • Ensimmäinen viesti
Yöks varoitus
Minulla on pari kertaa ollut patti rintojen alapuolella. Rinnat ovat isot ja rintojen alus hautuu. Patit ovat siis rinnassa itsessään.

Puristin nyt yhtä ja sieltä tuli mätää, mutta pahkura jäi edelleen.

Mitä nämä oikein ovat? :eek: Ovat siis niinkuin sisäisiä finnejä.

Onko muilla?
 
Yöks varoitus
[QUOTE="vieras";22418605]Onko sulla hormonikierukka?
mulla se tekee tuota.[/QUOTE]

Ei ole mitään hormonaalista ehkäisyä. Siis onko sinullakin noita palluroita vai millaisia tarkoitat?
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Yöks varoitus;22418648:
Ei ole mitään hormonaalista ehkäisyä. Siis onko sinullakin noita palluroita vai millaisia tarkoitat?
joo, vähän niinkun finnejä, mutta isompia, tulehtuneempia ja kipeitä, Rinnoissa ja joskus kainaloissa ja nivusissa. Kuulemma kierukasta johtuu, ja sen laiton jälkeen niitä on tullut.

Parhaiten häviää, kun ei puristele yhtään ja pyyhkii vaan desinfiointiaineella.
 
"vieras"
Mulla kans oli tuollaisia juurikin rintojen alla,ja persposkien välissä + kainaloissa.Niissä tuntui oikein sellaiset "onkalot"
Hikosin kyllä kuin sika raskauden jälkeen,et oisko johtunut siitä?

Kaveri pelotteli kasvaimilla ym.
 
Yöks varoitus
[QUOTE="vieras";22418671]joo, vähän niinkun finnejä, mutta isompia, tulehtuneempia ja kipeitä, Rinnoissa ja joskus kainaloissa ja nivusissa. Kuulemma kierukasta johtuu, ja sen laiton jälkeen niitä on tullut.

Parhaiten häviää, kun ei puristele yhtään ja pyyhkii vaan desinfiointiaineella.[/QUOTE]

Ok, ehkä nuo minun ovat samanlaisia. Ei pidä siis puristella. Säikähdin vaan taas niin paljon kun tuollaine patti oli.
 
Yöks varoitus
[QUOTE="vieras";22418720]Mulla kans oli tuollaisia juurikin rintojen alla,ja persposkien välissä + kainaloissa.Niissä tuntui oikein sellaiset "onkalot"
Hikosin kyllä kuin sika raskauden jälkeen,et oisko johtunut siitä?

Kaveri pelotteli kasvaimilla ym.[/QUOTE]

Joo, justiin tuollaset onkalot tuntuu. Tämä on nyt toinen kerta kun itselleni tulee. Inhottavia. :(
 
vierailija
Mulla kans ja itseasiassa mulla oli hormoni kierukka ja sen laiton jälkeen tuli ... nyt pois otettu 3 kk kierukka mut ei silti ole viel hävinnyt noi ”finnit” , siis isoja ja tulehtuneita
 
vierailija
Mulla kans ja itseasiassa mulla oli hormoni kierukka ja sen laiton jälkeen tuli ... nyt pois otettu 3 kk kierukka mut ei silti ole viel hävinnyt noi ”finnit” , siis isoja ja tulehtuneita
Sama homma täälä. 27 v kierukka oli 6kk ja ei sopinut mulle, kivut oli kovat niin siksi pois. Nää paiseet tuli sen aikana ja nyt sitten vaikka on otettu pois niin ei häviä... :(
 

Yhteistyössä