Isot "finnit" rintojen alla, Onko muilla?

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja Yöks varoitus, 09.11.2010.

1. Minulla on pari kertaa ollut patti rintojen alapuolella. Rinnat ovat isot ja rintojen alus hautuu. Patit ovat siis rinnassa itsessään.

Puristin nyt yhtä ja sieltä tuli mätää, mutta pahkura jäi edelleen.

Mitä nämä oikein ovat? :eek: Ovat siis niinkuin sisäisiä finnejä.

Onko muilla?

2. Onkohan tuon takia mentävä lääkärille? Puristin siis ja märkää tuli sieltä. Silti jäi siihen sellainen patti... :O

3. Valaistunut

Valaistunut Vieras

mulla on rintojen päällä nännit

4. "vieras"

"vieras" Vieras

Onko sulla hormonikierukka?
    mulla se tekee tuota.

5. [QUOTE="vieras";22418605]Onko sulla hormonikierukka?
    mulla se tekee tuota.[/QUOTE]

Ei ole mitään hormonaalista ehkäisyä. Siis onko sinullakin noita palluroita vai millaisia tarkoitat?

6. "vieras"

"vieras" Vieras

joo, vähän niinkun finnejä, mutta isompia, tulehtuneempia ja kipeitä, Rinnoissa ja joskus kainaloissa ja nivusissa. Kuulemma kierukasta johtuu, ja sen laiton jälkeen niitä on tullut.

Parhaiten häviää, kun ei puristele yhtään ja pyyhkii vaan desinfiointiaineella.

7. "vieras"

"vieras" Vieras

Mulla kans oli tuollaisia juurikin rintojen alla,ja persposkien välissä + kainaloissa.Niissä tuntui oikein sellaiset "onkalot"
    Hikosin kyllä kuin sika raskauden jälkeen,et oisko johtunut siitä?

Kaveri pelotteli kasvaimilla ym.

8. [QUOTE="vieras";22418671]joo, vähän niinkun finnejä, mutta isompia, tulehtuneempia ja kipeitä, Rinnoissa ja joskus kainaloissa ja nivusissa. Kuulemma kierukasta johtuu, ja sen laiton jälkeen niitä on tullut.

Parhaiten häviää, kun ei puristele yhtään ja pyyhkii vaan desinfiointiaineella.[/QUOTE]

Ok, ehkä nuo minun ovat samanlaisia. Ei pidä siis puristella. Säikähdin vaan taas niin paljon kun tuollaine patti oli.

9. [QUOTE="vieras";22418720]Mulla kans oli tuollaisia juurikin rintojen alla,ja persposkien välissä + kainaloissa.Niissä tuntui oikein sellaiset "onkalot"
    Hikosin kyllä kuin sika raskauden jälkeen,et oisko johtunut siitä?

Kaveri pelotteli kasvaimilla ym.[/QUOTE]

Joo, justiin tuollaset onkalot tuntuu. Tämä on nyt toinen kerta kun itselleni tulee. Inhottavia. :(

10. vierailija

vierailija Vieras

Mulla kans ja itseasiassa mulla oli hormoni kierukka ja sen laiton jälkeen tuli ... nyt pois otettu 3 kk kierukka mut ei silti ole viel hävinnyt noi ”finnit” , siis isoja ja tulehtuneita

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri