Isot rinnat miesten mieleen

  • Viestiketjun aloittaja Lautarintainen äiti
  • Ensimmäinen viesti
PahaSilmä
Mjaa. Tai josko se ei ole todisteluntarvetta, vaan kannustusta muille rinnattomille, jotka on valmiita maksamaan mansikoita tekotisseistä?

Minä en kommentoi rintoja vastaan. Sinulla voi hyvinkin olla hienot rinnat ja hyvä niin. mutta niin voi minullakin, vaikka ne onkin pelkät nännit.

Kommentoin sitä vastaan, että miehille ei riitä oma nainen, vaan aina pitää olla kyttäämässä muiden naisia. Isot rinnat tai laihempi ulkomuoto on vaan tekosyy sille, ettei mies aijo kasvaa aikuisieksi ja ottaa vastuuta itsestään.
 
Man the man
Tästäkin ketjusta näkee kuinka mahdoton tehtävä on miellyttää naisia.
Aina jollakin muulla on paremmat tissit tai arse kuin itsellä. Joopa joo!
Kasvakaa tekin tytöt aikuisiksi!!
 
Iso on kaunista
Kyllä silti C-sarjalaiset on niitä parhaimpia, Vielä jos ne oikeesti on edes puoliksi kiinteet:p :p :p Upeata katseltavaa. Omalla on nippanappa B-sarjan tuotantoa. Kauhian pienet :(
 
Meikälaisellä on F cupit, kyllä monet miehet on pitäny, oma mies "jumaloi" mun rintoja, eihän se tietenkään mun rintojen kanssa seurustele, mutta todennu vaan että kyllä isot rinnat on seksymmät kun pienet ja mun mies ei ole pienenkokoinen rumilus vaan melkonen lihaksikas komistus :p
 
Kundi
F-kupit? Oho, noiden väliinhän katoo koko mies niin että vähä hiuksia näkyy. Oli lihaksia tai ei. Noi kyllä jo varmaan vähä roikkuukin... Mutta on ne varmaan hienot ja ehkä jo vähä pelottavatkin ;)
 
Yks vaan
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.02.2007 klo 15:33 Kundi kirjoitti:
F-kupit? Oho, noiden väliinhän katoo koko mies niin että vähä hiuksia näkyy. Oli lihaksia tai ei. Noi kyllä jo varmaan vähä roikkuukin... Mutta on ne varmaan hienot ja ehkä jo vähä pelottavatkin ;)

Kyllä e cupista ylöspäin roikkuu naisella tissit, oli sitten 70 kg tai 90 kg
 
Morjens!
Mulla on nyt tissit kun käväsin sellaset laitattamassa itselleni. Ennen oli sellaset roikkuvat koirankorvat, ja olivat olleet jo niin kauan kun olen saanu ensimmäiseni jo teini-iässä.
En kyllä kadu yhtään, kun on tota peppuakin niin jotenkin on nyt tasapainoisemman näköinen muutenkin. Painoindeksi 24, joten en ole lihava mut vähän pyörää ja nyt oikeista kohdista. Mulla on epätasaisuuksia reisissä ja pepussa mutta ne ei mua haittaa yhtään,joten itesetuntokin on ihan kohdallaan vaikka joku taas voi alkaa siitä pauhaamaan.
Ne on sellaset suurehkot c- kupit, ihanan kiinteät ei kuitenkaan nännit sojota taivasta kohti. Kyllä oli eilen ilo pukeutua seksikkäisiin punaisiin halkiolla varustettuihin liiveihin ja alushousihin ja mennä miehen eteen, kun sen silmät levisi( on toi etuvarustus aika uusi vielä) Ja laajeni siinä samssa joku muukin paikka...
 
Juu, täällä taas joku joka tietää kaiken toisten elämästä, pienen kirjoituksen perusteella...ja voi sitä tollalailla kommentoida. Ei se mitään, saahan sitä kirjotella mitä haluaa. Musta taas on surullista että ei voi antaa toisten ihmisten elää niinkun haluavat, ilman ilkeämielisiä kommentteja. Onneks tiedän itse miten asiat omalla kohdalla menevät, sinä tunnut myös tietävän että omalla miehelläsi ei seisoisi kun katsoisi "tekorintoja" jotka muuten on todellakin kauniimmat kun roikkuvat nahkapussit siitä ei pääse mihinkään.
 
Se mikä susta on sairasta, ei välttämättä ole sitä kaikista. Mun" silpominen" on täysin mun oma asiani, mun mieheni ei puutunu koko asiaan kun siitä hänelle ilmoitin. Ite maksoin koko hoidon, kun en ollu tyytyväinen niihin nahkapusseihin ja olin niitä jo tarpeeksi kauan katsellu sekä lapset on tehty, joten eiköhän tälläset asiat ole jokaisen oma asia, musta vaan tuntuu että aina tälläisia kommenteja laittavat ovat jotenkin itse vähän salaa kateellisia... En mene nyt kuitenkaan yleistämään, ja jos luoja on suonut hyvät hinkit valmiiksi niin sehän on vaan hyvä! Ja se ettei halua leikkaukseen on myös jokaisen oma asia ja valinta, minä vaan en enää halunnut niitä katsella.
On tässä maailmassa niin paljon pahaa ja sairasta ihan oikeestikin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.02.2007 klo 10:54 vieras kirjoitti:
Morjens!
Mulla on nyt tissit kun käväsin sellaset laitattamassa itselleni. Ennen oli sellaset roikkuvat koirankorvat, ja olivat olleet jo niin kauan kun olen saanu ensimmäiseni jo teini-iässä.
En kyllä kadu yhtään, kun on tota peppuakin niin jotenkin on nyt tasapainoisemman näköinen muutenkin. Painoindeksi 24, joten en ole lihava mut vähän pyörää ja nyt oikeista kohdista. Mulla on epätasaisuuksia reisissä ja pepussa mutta ne ei mua haittaa yhtään,joten itesetuntokin on ihan kohdallaan vaikka joku taas voi alkaa siitä pauhaamaan.
Ne on sellaset suurehkot c- kupit, ihanan kiinteät ei kuitenkaan nännit sojota taivasta kohti. Kyllä oli eilen ilo pukeutua seksikkäisiin punaisiin halkiolla varustettuihin liiveihin ja alushousihin ja mennä miehen eteen, kun sen silmät levisi( on toi etuvarustus aika uusi vielä) Ja laajeni siinä samssa joku muukin paikka...
Etköhän tehnyt pääasiassa oman itsesi takia ne rinnat. Ja totta on, varmaan tasapainottaa. Susanna Sievinenkin teki itselleen "vain" B-kupit, mutta ne sopivat luonnollisemmin hänen hoikkaan olemukseen.

Onnea vaan ja älä pyydä anteeksi niitä "ylimääräisiä" reisissä ja pepussa.
 
Althaea
Koska rinnat ovat lähestulkoon pelkkää rasvakudosta, niin luonnollisestikaan nykyajan kuikelo-kauneusihanteella ei hirveän isoja tissejä saavuteta... Joten mietin vain, että ovatkohan ne, jotka täällä tunnustavat ottaneensa silikonit, kokeilleet ensin vähän lihottaa itseään, josko ne rinnat siitä kasvaisivat ihan luonnostaan? Superhoikka kroppa + c-kupin tissit kun ei todellakaan ole mikään luonnollinen eikä edes kovin realistisesti ajateltuna mahdollinen yhdistelmä.

Eikä todellakaan tarvitse lihoa 20 kiloa. Muutamakin kilo voi tehdä rinnoille ihmeitä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.02.2007 klo 16:57 Althaea kirjoitti:
Koska rinnat ovat lähestulkoon pelkkää rasvakudosta, niin luonnollisestikaan nykyajan kuikelo-kauneusihanteella ei hirveän isoja tissejä saavuteta... Joten mietin vain, että ovatkohan ne, jotka täällä tunnustavat ottaneensa silikonit, kokeilleet ensin vähän lihottaa itseään, josko ne rinnat siitä kasvaisivat ihan luonnostaan? Superhoikka kroppa + c-kupin tissit kun ei todellakaan ole mikään luonnollinen eikä edes kovin realistisesti ajateltuna mahdollinen yhdistelmä.

Eikä todellakaan tarvitse lihoa 20 kiloa. Muutamakin kilo voi tehdä rinnoille ihmeitä.
Totta puhut mutta kun on neljä lasta imettänyt niin, jos tästä vielä lihoo niin ne rinnat vaan riippuvat ehkä vähän isompina, kokemusta nääs on. Kun oma koko on kuitenkin aina ollut se c-kuppi, joten löysää nahkaa riittää... asia voi kuitenkin olla eri jos on esim. a-kupin tissit.
Eli omalla kohdalla tämä silikoni oli ajankohtainen. Kuppikoko siis sama kuin ennen viimmeisintä lasta, mutta nyt rinnat ei roiku.
 
kärpasen läpsyt
:) mieheni tykkää rinnoista vaikka ne ovatkin pienehköt..lasten teon jäleen,edellisen raskauden jälkeen meni kuppikoko B:stä A:n kuppiin ja nyt tän imetysrumban jälkeen mennäänkin sit varmaan AA kuppeihin..eipähän ainakaan ole hartiakipuja... :/ sanoo toki et isot rinnathan kiinnittävät huomiota mutta tykkää minun rinnoistani kun ne kuulemma kiihot...söpösti... :whistle: eli ole sinäkin vain ylpeä omista rinnoistasi oli ne sitten vaikka pienemmät,minä en ainakaan vaihatisi omia rintojani mistään hinnasta isoihin koska niistä on enemmän haittaa kuin hyötyä.. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 20:39 kärpasen läpsyt kirjoitti:
:) mieheni tykkää rinnoista vaikka ne ovatkin pienehköt..lasten teon jäleen,edellisen raskauden jälkeen meni kuppikoko B:stä A:n kuppiin ja nyt tän imetysrumban jälkeen mennäänkin sit varmaan AA kuppeihin..eipähän ainakaan ole hartiakipuja... :/ sanoo toki et isot rinnathan kiinnittävät huomiota mutta tykkää minun rinnoistani kun ne kuulemma kiihot...söpösti... :whistle: eli ole sinäkin vain ylpeä omista rinnoistasi oli ne sitten vaikka pienemmät,minä en ainakaan vaihatisi omia rintojani mistään hinnasta isoihin koska niistä on enemmän haittaa kuin hyötyä.. :D
Kumma kun mulla ei oo ollu näitten isojen rintojen kanssa mitään ongelmia ja 7 v jo ollu, ei selkäkipuja ei mtn, ettet vaan ois kade kun et omista a kuppia isompaa :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 23:04 Vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 20:39 kärpasen läpsyt kirjoitti:
:) mieheni tykkää rinnoista vaikka ne ovatkin pienehköt..lasten teon jäleen,edellisen raskauden jälkeen meni kuppikoko B:stä A:n kuppiin ja nyt tän imetysrumban jälkeen mennäänkin sit varmaan AA kuppeihin..eipähän ainakaan ole hartiakipuja... :/ sanoo toki et isot rinnathan kiinnittävät huomiota mutta tykkää minun rinnoistani kun ne kuulemma kiihot...söpösti... :whistle: eli ole sinäkin vain ylpeä omista rinnoistasi oli ne sitten vaikka pienemmät,minä en ainakaan vaihatisi omia rintojani mistään hinnasta isoihin koska niistä on enemmän haittaa kuin hyötyä.. :D
Kumma kun mulla ei oo ollu näitten isojen rintojen kanssa mitään ongelmia ja 7 v jo ollu, ei selkäkipuja ei mtn, ettet vaan ois kade kun et omista a kuppia isompaa :LOL:
Miksi naiset jaksaa aina jaksaa nälviä toista? Miksi vartaloonsa ei saa olla tyytyväinen, onko se itseltä pois???? Kaikki ei tykkää isosta, toiset ei tykkää pienestä.
 
a-kupit kunniaan
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 23:04 Vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 20:39 kärpasen läpsyt kirjoitti:
:) mieheni tykkää rinnoista vaikka ne ovatkin pienehköt..lasten teon jäleen,edellisen raskauden jälkeen meni kuppikoko B:stä A:n kuppiin ja nyt tän imetysrumban jälkeen mennäänkin sit varmaan AA kuppeihin..eipähän ainakaan ole hartiakipuja... :/ sanoo toki et isot rinnathan kiinnittävät huomiota mutta tykkää minun rinnoistani kun ne kuulemma kiihot...söpösti... :whistle: eli ole sinäkin vain ylpeä omista rinnoistasi oli ne sitten vaikka pienemmät,minä en ainakaan vaihatisi omia rintojani mistään hinnasta isoihin koska niistä on enemmän haittaa kuin hyötyä.. :D
Kumma kun mulla ei oo ollu näitten isojen rintojen kanssa mitään ongelmia ja 7 v jo ollu, ei selkäkipuja ei mtn, ettet vaan ois kade kun et omista a kuppia isompaa :LOL:
:kieh: en ole kade suurista rinnoista äidilläni on suuret ja mullakin oli suurehkot vielä kakskymppisenä ,mutta kun laihdutin ne katosivat ja kiinteys katosi neljän lapsen teon myötä.tyytyväinen olen ja jos en olisi hankkisin silkoonit... :saint:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.08.2006 klo 16:03 pahasilmä kirjoitti:
Mä oon ainakin seksikäs, vaikka mulla on todella pienet rinnat.
Mun mies ei muuten ikinä katso toisia naisia, ainakaan niin törkeästi, että minä sen huomaisin.

Sun miehes on ehkä vaan jäänyt pentuna ilman tissimaitoa tai sen aivot ei oo kehittynyt sellaseks ku aikuisilla ihmisillä yleensä. Ei se seksikkyys ole tisseistä kiinni, mua ainakin katotaan ihan tarpeeksi, vaikka mulla onkin pelkät nännit.

Sun mies on vaan pösilö. Ja vähän yksoikonen, jos luulee, että rinnat liittyy seksiin millään tavalla. Tissithän on sitä varten, että niistä tulee maitoa. Vaan aikuiset miehet ainakin yleensä syö mieluummin leipää, perunaa ja lihaa ;)

Eikä sun tisseissä oo vikaa, vaan sun miehen aivot vaan sattuu oleen rusinat. :D
Et oo tullu ajatelleeks että ihmiset on erillaisia jopa miehet jotkut tykkää isoista ja jotkut pienistä se vaan on maku asia ja sille ei voi minkään.et jos sun miehes tykkää sun rusinoista ni se voi johtua siitä et sil ei ole mahiksia isorintasiin tai sit se oikeesti kuolaa sun seläntakana minkä kerkiää ja sä et huomaa sitä kun luulet että olet täydellinen ja miehes ei ikkinä katso vieraita edes siinä mielessä.*varmasti kattoo- usko pois.
-Mies-
 
[

[/quote]
Et oo tullu ajatelleeks että ihmiset on erillaisia jopa miehet jotkut tykkää isoista ja jotkut pienistä se vaan on maku asia ja sille ei voi minkään.et jos sun miehes tykkää sun rusinoista ni se voi johtua siitä et sil ei ole mahiksia isorintasiin tai sit se oikeesti kuolaa sun seläntakana minkä kerkiää ja sä et huomaa sitä kun luulet että olet täydellinen ja miehes ei ikkinä katso vieraita edes siinä mielessä.*varmasti kattoo- usko pois.
-Mies-
[/quote]

Huh huh, kuka jaksaa ajatella, mitä sen armaan mielessä vilkkaa????Ei kai naisen elämä voi pyöriä miehen mielen ympärillä toisia naisia peläten? Ainahan löytyy joku syy, miksi nainen "ei ole kyllin hyvä", miksi mies vilkuilee muita jne. Silmät ne on naisillakin, kotikasvatus vain on yleensä enemmän toisia huomioonottavaa.
 


[/quote]
Et oo tullu ajatelleeks että ihmiset on erillaisia jopa miehet jotkut tykkää isoista ja jotkut pienistä se vaan on maku asia ja sille ei voi minkään.et jos sun miehes tykkää sun rusinoista ni se voi johtua siitä et sil ei ole mahiksia isorintasiin tai sit se oikeesti kuolaa sun seläntakana minkä kerkiää ja sä et huomaa sitä kun luulet että olet täydellinen ja miehes ei ikkinä katso vieraita edes siinä mielessä.*varmasti kattoo- usko pois.
-Mies-
[/quote]

Taas sen huomaa, että itseensä tyytyväinen nainen on uhka joillekin miehille ja naisille.
 

Yhteistyössä