Isot rinnat miesten mieleen

  • Viestiketjun aloittaja Lautarintainen äiti
  • Ensimmäinen viesti
Ei kaikki miehet tykkää roikkuvista rasvapusseista, toisten mielestä ne ovat suorastaan ällöttäviä, hikisiä, haiseviä ja ällöttävän tuntuisia. Mun miehen mielestä naisen rinnat ei koskaan voi olla liian pienet. Mitä pienemmät - sen sirommat ja kauniimmat! Ei haittaa, vaikkei olis rintoja ollenkaan. Siro naisen vartalo on kaunis ilman läskipusseja. Olen alkanut itsekin uskoa tämän. Koko alkuelämäni olen ollut surkeana pienistä rinnoistani ja nyt oppinut hyväksymään ne ja mielestäni muillakin naisilla pienet rinnat on ihan oikeasti kauniimmat!
 
Miksi miehet vahtaavat isorintaisia naisia? Omalla miehelläni kuola valuu suusta, kun hän näkee naisen, jolla on DD-, F- tai G-kupin rinnat.

Onko naisen arvo miehen silmissä todellakin kiinni vain rintavarustuksen koosta? Siltä ainakin minusta tuntuu. Minusta on todella masentavaa, että parisuhteessa (pian 20 vuotta) elävä mies saa tyydytystä vieraiden isorintaisten naisten katselusta.

Ovatko isorintaiset naiset seksikkäämpiä kuin A-, B- ja C-kuppiset? Entä ovatko jopa parempia sängyssä? Enää en ihmettele, miksi niin monet tavalliset naiset ovat tyytymättömiä rintoihinsa. He käyvät rintaleikkauksissa ja suurennuttavat rintojaan silikoni-implanteilla. Kyllä naisen itsetunto kärsii, kun oma mieskin ihailee isorintaisia naisia. Miehille näyttää riittävän pelkät rinnat. Vaikka naisen naama olisi kuin petolinnun #&%?$!*, miesten kiinnostus herää, kun naisen rintavarustus on vain riittävän suuri.
 
Kysymmys asiallinen ja vastaukseni asiallinen....


Eli lähinnä kyse on geeneistä... elikkä siitä että mies haluaa naisen joka on kykenevä tekemään lapsia ja imettämään. ei naamalla ole väliä.... toki merkitystä. katsot vanhoja kultturiesineitä äitihahmo on aina lihava ja isorintainen ... nykyajan muoti on muutanut käsityksiä, mutta silti tissi ja persekulttuuri eri paikoissa on erillaista, esim mustat tykkää isoista perseistä ja Amerikkalaiset isoista tisseista, jokainen mies ja nainen on tietysti yksilö.

annan neuvon: Älä turhaan hermostu jos katse karkailee isoihin tisseihin tai perseisiin, ei mies sille mitään voi... ensin mies katsoo tissit sitten kasvot sitten perseen, kyllä nainenkin katselee miehiä mutta katselee pukua ja lompakkoa, tämä on luonnollista. nainen haluaa elättäjää vaikka kuinka koulutettu ja rikas olisi, sehän tässä onkin dilemma esim suomessa, koulutetut viisaat naiset jäävät sinkuiksi... naisen pitää olla nainen miehen pitää olla mies. se vaan on kulttuurin ja rahan myötä unohtunut...

tämä on luettu juttu... en osaa enää sanoa mistä ... elämässä pitää oppia uutta... ei pidä jäädä tuleen makaamaan...

H.
 
Ei kaikki miehet tykkää roikkuvista rasvapusseista, toisten mielestä ne ovat suorastaan ällöttäviä, hikisiä, haiseviä ja ällöttävän tuntuisia. Mun miehen mielestä naisen rinnat ei koskaan voi olla liian pienet. Mitä pienemmät - sen sirommat ja kauniimmat! Ei haittaa, vaikkei olis rintoja ollenkaan. Siro naisen vartalo on kaunis ilman läskipusseja. Olen alkanut itsekin uskoa tämän. Koko alkuelämäni olen ollut surkeana pienistä rinnoistani ja nyt oppinut hyväksymään ne ja mielestäni muillakin naisilla pienet rinnat on ihan oikeasti kauniimmat!

Hienoa että noin on käynyt... joku tykää äidistä joku tyttärestä.... kyllä maailmassa on joku jollekin, ei tarvitse olla suomesta tai lähikunnasta... sanon vain että matkailu avartaa ja viisastaa.... vahingoista viisastuu.... hieno että sulla menee hyvin tuon asian kanssa.
 
\

Näin on. Mieheni oli isorintaisten naisten perään jo seurusteluaikanamme. En osannut kiinnittää asiaan silloin huomiota. Olisi varoituskellojen pitänyt soida päässä, että kaikki ei ole kunnossa.

Vuosien mittaan tämä DD-, F- ja G-kuppisten naisten ihailu on alkanut käydä luonnon päälle. On todella ärsyttävää, kun mies vahtaa esim. uimarannalla, kylpylässä, kadulla ja kylässä naisten rintavarustusten kokoa. Saattaapa jopa kommentoida, että heillä on työpaikalla sitten isorintainen nainen!

Ehkäpä mieheni unelmissa onkin tuollainen upea melonirinta. Tiedä häntä tietääkö häntäkään.

muista omalta osaltasi myös pitää seksin suhteen mielenkiinto yllä... pistä nuolemaan rintoja ja pillua, anna pyllyäkin (pitää olla oikea tekniikka puhdas ja liukas ja hitaasti) ei ukkelis paljon muuita kattele... ei se niin vaikeata ole.muista puhua myös... kyllä mieskin voi puhua mutta nakutusta on vaikea kuunnella pitkään, ... anna miehen luulla että hän on pomo vaikka todellisuudessa sä teet jotkut päätökset... niin kaikki ok. rauhaa ja rakkautta.
 
Ja mä ainakin saan monesti vihaisia katseita.... siis tuijotetaan (naiset) mun rintoja ensin ja sen jälkeen mua halveksivasti. EN pukeudu paljastavasti.
En mä kuulkaas sille mitään mahda minkä kokoiset rinnat mulla on. Miettikääpäs "vihaajat" sitä.. Mun mielestä saan vihat niskaani aivan syyttä. Koskaan en ole kenenkään miestä vokotellut enkä aio niin tehdäkään. Mulla on hellä ja rakastava mies. Joskus vaan tulee paha mieli, kun mulkoillaan vihaisesti.. :(

Eikös tmä ole luonnollista.... jos jollakin on jotain jota toisella ei ole... niin sitten (varsinkin naiset) puhuvat paskaa selän takana.... mithet vittupäissään tappelevat... molemmat asia pahoja. koita vaan olla positiivinen ja ylpeä siitä mitä sinulla on, mutta välittämättä ja tietoinen siitä että näin asia on... kateellisten panettelua.... jos jaksat.... jos voit... jos mahdollista niin keskustele... mutta tiedän että aina ihmiset ei tajua tai pahempaa ei halua tajuta...

anna mennä vaan.

H.
 

Yhteistyössä