Isovanhemmat hylkii vanhempaa lasta!

Haluaisin kysyä teiltä muilta mielipidettä tilanteeseeni.
Minulla on kaksi lasta 7 vuotias ja 3vuotias. 7 vuotias ei ole mieheni biologinen lapsi mutta ollut elämässämme kun lapsi oli 2kk. Lapsen kasvaessa mieheni äiti toi joka asiassa julki että kun minun poikani ei ole lapsesi isä. Nyt kun menimme naimisiin 5 vuotta sitten ja saimme yhteisen tyttäremme ei ole vanhempi lapseni yhtään mitään heille. Yhtenäkään vuonna mieheni vanhemmat eivät enää ole muistaneet häntä millään tavalla. Nuorempi tytär saa kaiken mitä pyytää. Synttäreinä, nimipäivinä ja muinakin pyhinä häntä muistetaan kortein ja lahjoin. Mutta edes pientä korttia ei vanhempi neiti saa. Nyt kun mieheni äiti on sairaalassa niin hän oli kertonut sairaala henkilökunnalle että hänen pojallaan on vain yksi lapsi. Kävimme häntä katsomassa sairaalassa ja hän kertoi tämän meille niin että molemmat lapset olivat mukana. Olen neuvoton mitä tehdä. Vanhempi tytär ei halua tulla kanssamme mieheni vanhempien luokse. Enkä minäkään halua mennä koska kuulen jatkuvasti samaa juttua ja koska lapseeni sattuu. Mieheni ei ota asioihin kantaa muulla tavoin kun sanomalla että hän on koittanut sanoa vanhemmilleen asiasta mutta hän ei asialle mitään voi jos he eivät häntä kuuntele.

Mitä tehdä tässä tilanteessa?
 
Olen surullinen kun luin kirjoituksesi koska se on hirveän väärin lasta ja sinua kohtaan,eihän lapsi ole mihinkään syyllinen kuin myös sinäkään asiat vain ovat menneet niin.Outoa on myös miehesi tyyli itse tekisin selväksi vanhemmilleni että jos ei kumpikin kelpaa saa olla kelpaamatta yksikään,toivon että löydät ratkaisun koska asia ei ole helppo.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä