Itä-Helsinki ja koko Helsinki/Vantaa/Espoo

Nyt on tullut siihen pisteeseen että tarvitsisin kipeästi uusia tuttavuuksia/ystäviä/kavereita kahvitteluun kirppikselle tai mitä vaan keksittäis. On mennyt aikaa ja lapsettomat kaverit eivät oikein tilannettani ymmärrä, joten olenkin ollut nyt tässä lähinnä itekseni ja tarviin todella uusia ihmisiä elämääni ennen kuin seinät kaatuu päälle ja alkaa ahdistaa liikaa tämä itekseen olo. Lisäksi etsin 2v tytölleni kavereita.. Lisäksi odotan toista, LA 25.5.09.. Olen huumorintajuinen, puhelias, sosiaalinen, kuuntelevainen, ymmärtäväinen, 24vuotias ja niin paljon kokenut tämän "Lyhyen"ajan aikana.
JOs tarvitset kuuntelijaa ja luotettavaa kaveria, niin ota ihmeessä yhteyttä!! :wave: Kavereiden avulla kestetään arki paremmin
 
Heippa!
Etsin myös mammakavereita!
Olen 25-vuotias 10kk:n ikäisen Jetro-pojan äiti. Opiskelen luokanopettajaksi, mutta nyt hoitovapaalla ainakin vuoden vielä. Asumme Torpparinmäessä Paloheinän lähellä... Ketään lähistöllä? =)

sähköposti: lisamorrisfi@hotmail.com
 
joo täälä kans (23v)äippä jolla päässyt kaverit kaikkoomaan perheen myötä..nyt ois hakusessa hakunila/nissas tai lähialueelta suunnilleen samaa ikä luokkaa olevia äitejä joilta löytyis tälle jälkikasvullekkin leikki kavereita eli mulla on poika 3v ja tyttö 10kk.. mailata voi vaik aluks ja sit lähetään kahvittelee jeude@windowslive.com
 
Oon 25v äippä.Oon työssä käyvä täl hetkellä.On 3.5vuotias tyttö ja LA 6.8.09.Asustellaa pihlajistossa,mut kulkemaa päästää.Kaikki yhteyden otot on tervetulleita =) Pistelkää mailia taina.l@webinfo.fi
 
Täällä 29v äiskä Pohjois-Helsingistä kera 2v2kk ikäisen tytön. Toista lasta odotellaan ja LA on heinäkuussa. Kiva olisi saada suunnilleen samanikäistä seuraa neidille ja itsellenikin tietysti. Autolla päästään kulkemaan vähän pidemmällekin tarvittaessa.. Saa laittaa postia whitepoodles @ luukku.com (poista välit @-merkin molemmin puolin)
 

Yhteistyössä