(Itä-)Vantaalaiset pinoon

Ne taitaa olla huomenna jo ne treffit...:) Me ollaan tulossa, tyttö on tänään vaan ollut ihan tooooooosi äksy, et saa nähdä, miten siellä viihdytään, mut tullaan ainakin käymään.. onko ne treffit taas kulmakonditoriassa?
 
Me ollaan tulossa ja kulmakonditorioon B)

Pikkumiehen nenä on vaan ollut tänään vähän tukkoinen, eli mikäli pahenee, niin jätetään väliin, mutta yritetään kuitenkin tulla. Nyt on vaan unet ollut juuri 10.30-12.30 (ihanaa 2h unet, on aika erikoista herkkua), joten kävellään tapaamiseen n. 45min/suunta ja sen jälkeen koirien kanssa muutaman tunnin lenkille. Kyllä kilot karisee... :LOL:
 
voihan pylly... mä UNOHDIN koko tapaamisen :(
No, olin kyllä niin poikki aamulla, kun tuo meidän neiti taas heräili viime yönä tissille miljoona kertaa...ja vasta äsken käytiin pyörähtämässä ulkona. Oliko teitä montakin mammaa tapaamisessa?
 
Perhoinen84
tää on niin tylsää ku teillä on noi tapaamiset keskellä viikkoa ja päivällä :ashamed: Ei pääse työssäkäyvät sitten millään mukaan.Eikö viikonloppuisin olisi parempi?
 
Uutena aijon minäkin tuppautua seuraavaan miittingiin (joissa ilmeisesti väkeä riittää ihan tungokseen ;D ) Oon 26v 1v1kk poijaan äitee, ja muutettiin just vähäaikaa sitte Jokiniemeen.. Seuraava pikkunen jo masussakin odottelee ja kotiäitinä nyt olen.. Me tykättäis nähä leikkiksillä jos se sään puolesta on joskus mahdollista.. kahvillekkin mielellään tullaan vaan ei tuo poika varmaan sitä ihan niin paljon arvosta.. :D
 
Haluisko kukaan ensviikolle sopia mitään? Vaikka torstaille? Poijaalla on flunssan jäljiltä vielä noi päikkärirytmit sekasin et aikataululla ei oo välii.. aamupäivällä, päivällä, iltapäivällä??? Haluisko kukaan??
 
joo täälä kans (23v)äippä jolla päässyt kaverit kaikkoomaan perheen myötä..nyt ois hakusessa hakunila/nissas tai lähialueelta suunnilleen samaa ikä luokkaa olevia äitejä joilta löytyis tälle jälkikasvullekkin leikki kavereita eli mulla on poika 3v ja tyttö 10kk.. mailata voi vaik aluks ja sit lähetään kahvittelee jeude@windowslive.com

 

Yhteistyössä