IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Voi Siida :( Ei ole sanoja. Aurinkoista kesää ja syksyllä uusilla voimilla!

Kiva kun meitä on kohta kunnon joukko piinailemassa! Eikö Domi ja Lia tuu kans mukaan? Itsehän jo suunnittelin potentiaalista ensimmäistä testipäivää ensi viikon alkuun :D Hoitsu kyllä sanoi että ei kannata liian aikaisin mutta varmaan näki mun naamasta et not gonna happen tässä elämässä :D

Onko muilla gonapeptyl käytössä? Mulla on nyt ekaa kertaa ja torstai aamuna pitäis piikittää..

Muakin Kerttu naurattaa tuo miehen osuus (kyllä, oon ihan aikuinen :D) viime viikolla lähetin viestillä aikataulua : keskiviikkona runkkaus kotona, perjantaina runkkaus klinikalla :D

Janne91 Miten alkion siirto oli mennyt? Mulla oli jotenkin hankala se, piti runnoa sisään ja tuntui et kestää ikuisuuden :D
 
Juu Emmiina mulla ja Lialla taitas olla molemmilla to siirto jos kummallakin jatkoviljely onnistuu. Ja gonapeptyl on ollut jo monesti käytössä, eipä ole auttanut :( on silti edelleen..Mullakin on josku ollut vaikeeta siirrossa "päästä läpi" ja on joutunut sit ottaa katetriin jäykemmän "ohjaimen", vähän inhaltahan se tuntuu kun kaivellaan ja ite monesti olut ihan tuskissa jo siitä kun niin paljon kusettanut :) Mutta nykyisin kun on opittu että vasenta laitaa niin sujahtaa hyvin, on joku pieni mutka siellä ja vaikka rakko olisi kuin täys ei meinaa suoristua..
 
Viimeksi muokattu:
Yrittäjä J kiitos kysymästä. Soitin klinikalle mutta en pääse veritestiin kun mitään vuotoa ei ole. Kummallista. Nyt pitäisi odottaa kolme viikkoa varhaisultraa. Viiva on haalea, ei muutoksia. Kai se pitää lähteä digitesti jostain hankkimaan. Oireita nolla. Pääkoppa on ihan tyhjä. Semmoinen mitäs nyt - olo. Ei auta kuin odottaa mitä seuraavaksi tapahtuu ja milloin.

Älkää ottako minua pois listalta :unsure:
 
Voi Siida! :cry:Itku tuli täälläkin puolestasi. Ankkalinnalle tsemppiä, ei luovuteta vielä!
Täällä jatkosuunnittelukäynti polilla, tehdään siis 1.ivf:n 1.pas elokuussa kesäsulun jälkeen. Olisi juuri ja juuri ehtinyt vielä keväälle, mutta ajateltiin kuitenkin olevan parempi heti elokuussa, jos kuitenkin tulee jotain ja kohdun limis ei kasvaisikaan suunnitelmien mukaan.
 
Oot Darni vielä aikaisessa, ei noilla päivillä vielä näy kun harvoin, joten ei hätää.

Siidalle iso rutistus <3 Tää on vähä liian julmaa :cry:

Mut voi siirtää piinailijoihin, tänään siirretty 5pvän ikäinen alkio. (En saa näköjään laitettua punaisella.)
Olikos samaan aikaan Domi, Lia, Emmiina? Oliko muita? :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Janne91 ja Darni73
Pahoittelut negan saaneille. Darni vielä voi viivat ilmestyä, vaikkakin itekki sitä aina heittää kirveen kaivoon, niin monta kertaa niitä yks viivasia tikkuja on tullu tutkittua, kai sillä yrittää myös alitajusesti suojella itteään.

Tänää kävin limis ultrassa, muuten ok mutta progynovasta huolimatta folli päässy kasvamaan 19mm, siksi ei tässä kierrossa siirtoon päästä, taaskaan.. itkuhan siinä tuli ku hoitaja soitti. Kesäkuussa uudestaan jos keretää ennen kesätaukoa vaikka yks siirtää, lääkitystä myös nostettiin 3xpäivässä. Mietin vaa et toivottavasti en pilannu tätä kiertoa ku aloin syömää sitä kortisonia, eikai sen nyt luulis kumoavan progynovan vaikutusta?

Tsemppiä kaikille ja kiva että ollaan saatu mieskin mukaan remmiin :)
 
Oon tänään ja eilen höpötellyt vaimon mahalle (alkiolle) josko se nyt tajuais pysyä kyytissä. Oli kyllä outoa, mutta ehkä se tästä. :D Onneks ainakin tämä viikko tuntuu menevän nopeasti, kun haluaisin raskauden olevan jo todellista, kuten te muutkin. En mä tiedä voinko olla näin vaativa toiveiden suhteen, kun hoidot yms on sujuneet niin hyvin, että hävettää tavallaan kutsua itseään lapsettomaksi, vaikkakin lapsettomuutta on niin montaa muotoa, kuin on siitä kärsiviä.:unsure:
 
Siidalle pahoittelut ja lämmin halaus, on niin julmaa kun vihdoin raskautuu ja sit otetaan pois :cry:. Piinailijoille ja kohta piinailun aloittaville onnea (y). Pahoittelut ja voimia kaikille niille myös joiden hoidot nyt jäissä tai suunnitelmat menny mönkään kropan temppuillessa.
Mut voi poistaa piinailijoista, virallisesti tänään nega. Ootan vaan että vuoto alkaa niin saan aloittaa kp2 piikitykset ja 3.IVF-kierros alkakoon :eek:. Mietittiin miehen kanssa että jatketaan hoitoja vasta syksyllä, mutta päätettiin mennä suoraan seuraavaan Ivf-hoitoon kun ikää on eikä haluais pitkittää... Onneks ollaan nyt yksityisellä, niin onnistuu aikataulut paremmin ja nopeammin (y)
 
Kohta onkin pitkä lista piinailijoita, hurjasti onnea kaikille!

Darnille
pitkiä hermoja, vielä se ehtii plussaksi muuttua. Ja jos nyt ei tällä kertaa onnistu niin se on sit pakkasessa odottamassa se teidän vauva. :love:

Toivo2016, mahtavaa että jaksoitte lähteä heti uuteen yritykseen! Mulle ainakin on ollut parasta lääkettä näihin pettymyksiin se, että on ollut heti uutta matoa koukussa. (y)

ON: Muutama päivä nyt takana Synarela-sumutuksia, ja vielä ei oo tullut vaihdevuosi- eikä muitakaan oireita. Oikeastaan tää on ihan kiva vaihe nyt, kun tietää että jotain jo tapahtuu, mut ei tartte vielä hetkeen stressailla hoidon lopputulosta. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Toivo2016
Niin siis Janne myöskin piinailemassa nyt ihan samassa aikataulussa! Ollaan muuten samalla klinikallakin ilmeisesti, Taysissa? Ootteko olleet tyytyväisiä hoitoon? Mä oon ollu positiivisesti yllättynyt siitä, miten hyvä hoito tuolla on, ainakin meidän kohdalla. Meille aina osunut sama lääkäri toimenpiteestä riippumatta, ja tosi mukava on.

Toivolle iso halausrutistus. Itsellekin parasta terapiaa on siirtää ajatukset kohti seuraavaa hoitorumbaa. <3
 
Niin siis Janne myöskin piinailemassa nyt ihan samassa aikataulussa! Ollaan muuten samalla klinikallakin ilmeisesti, Taysissa? Ootteko olleet tyytyväisiä hoitoon? Mä oon ollu positiivisesti yllättynyt siitä, miten hyvä hoito tuolla on, ainakin meidän kohdalla. Meille aina osunut sama lääkäri toimenpiteestä riippumatta, ja tosi mukava on.
Joo täälläkin piinaillaan! :LOL: Ollaan oltu tosi tyytyväisiä kyllä hoitoon. Meillä Tinkanen ja Ahinko vaihdellen.
 
Siida paljon voimia! ei näitä keskenmenoja vaan voi ymmärtää miksi niitä tulee...ei tarvisi kyllä tulla kenellekkään...Hyvää kesää sinulle ja sitten syksyllä taas uuteen yritykseen.

Kohta on taas paljon piinailijoita, minäkin toivottavasti ensi viikolla liityn joukkoon. Saapa vaan nähdä miten kaikki menee...mulla siis jo nyt hirveät ovis jomotukset ja kp 9...johtuu varmaan lääkityksestä. Perjantaita odotetellessa kun silloin ultra ja päätös minä päivänä on siirto.
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73

Yhteistyössä