IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Janne91 En mäkään saanut ekaan siirtoon mutta se meni kesken heti alkuunsa niin tähän seuraavaan otettiin mukaan.

Lia mä oon ollu aika normaalisti mutta toisaalta teen toimistotyötä niin ei siinä kauheesti joudu rehkimään :D kotona lähinnä laitellu pihaa ja muuta kevyttä. Ehkä sitä huomaamattaankin ottaa vähän kevyemmin.

Mulla on kyllä (ainakin vielä..) mennyt tämä toinen siirto henkisesti paremmin. Voihan tää tästä vielä muuttua..:D

Kuinkas kauan pregnyl muuten näkyy testeissä? Oliko 10 päivää? Pistin sen 5000
Aa no sitte. 12 päivää näkyy. :)
 
Viiva haalistunut. Hitolliset selkäsäryt alkoi ja viimeks lupasi nämä oireet keskenmenoa. Tulis nyt sit ulos mahdollisimman pian. Miehelle en oo uskaltanut kertoa että huonolta näyttää kun hän on nyt niin toiveikas ollut.

Näköjään plussauksen jälkeen ei iske riemu ainakaan mulle vaan enemminkin kauhu. Sitä odottaa vain vuodon alkua. Anteeks, ei tästä vaan pysty mitenkään nauttimaan kun ennusmerkit pahat.

On nää kaikki niin *****nan raskaita asioita. Anteeksi kielenkäyttöni. Miksi pitää nämäkin asiat kärsiä, on tässä elämässä ollut vaikeita asioita riittämiin. Tätä tarkoitan meille kaikille jotka näissä hoidoissa tarpoo.

Anteeksi taas illan pilaamiseni :(
Kai tää pessimismi johtuu perusluonteestani.

Ankkis
 
Voi Ankkis <3 Joillakin testit ei näytä enää oikein kun on paljon raskaushormonia pissassa. Toivon niin että sulla olis näin. Älä heitä vielä kirvestä kaivoon! Vaikka tiedän että itsensä suojelemiseksi sitä vaan aattelee väistämättä sitä pahinta.
Mutta hirveesti (y)(y) täältä että kaikki olis hyvin!!
 
Ankkis onko sulla verikoetta otettu? Älä menetä toivoa ennen sitä!

Täällä pp6 ja ensimmäinen haamu :eek: voi olla vielä pregnylistä, pistin sen 11.5. Ja aamun toinen pissa koska ekan aikana mies oli vielä kotona ja lupasin hälle etten aloita sekopää testausta ennen ensi viikkoa :D Voi miten jännää. Menispä aika nopeammin.
 
Ankkis onko sulla verikoetta otettu? Älä menetä toivoa ennen sitä!

Täällä pp6 ja ensimmäinen haamu :eek: voi olla vielä pregnylistä, pistin sen 11.5. Ja aamun toinen pissa koska ekan aikana mies oli vielä kotona ja lupasin hälle etten aloita sekopää testausta ennen ensi viikkoa :D Voi miten jännää. Menispä aika nopeammin.
Viikko enää testiin. Onpahan ollut piitkä viikko.. :ROFLMAO:
 
Ihanaa Mimmi:X3: Minkä ikäinen alkio sulle siirrettiin? Kaksi vai yksi? Onko mitään oireita?

Mulla loppu viimeks pregnyl tissikipu kuin seinään mut en yhtään muista mikä pp.. sillon testasin kans eka kerran pp6 mut en saanu haamua. Nyt on tissit kipeet ja menkkakipuja mitä mulla ei normaalissa elämässä oo ollenkaan.

Lia blastohan vois melkeen näkyä jo :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Mimmi_83
Mullakin oli Lia pyhä tarkotus :LOL: Mutta aina on hyvä päivä testata :D(y)
Ei vaiskaan, ollaan me kaikki niin erilaisia. Mä haluan tietää senkin, onko alkio yrittänyt edes kiinnittyä. En todellakaan leiju vielä missään taivaissa, vaan tiedän, että totuus selviää vasta lähempänä virallista testipäivää (ja silloinkin valitettavasti vain toistaiseksi). Ja jos mitään ei (jatkossa) näy, se valmistaa mua siihen, etten tipu ihan niin korkeelta sit pp14. Eli kukin tavallaan ja miten itestä hyvältä tuntuu. :rolleyes:

Kunhan muistaa tulla heti testattuaan infoamaan meitä :whistle::D;)(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Lia_
Ihanaa Mimmi:X3: Minkä ikäinen alkio sulle siirrettiin? Kaksi vai yksi? Onko mitään oireita?
Yks 5 päiväinen siirrettiin. Ja oli siis pas luonnolliseen kiertoon, niin ei ollu pregnyliä nyt mukana.
Ei oikein osaa vielä sanoa noista oireista.. Paljonhan niitä löytyis mut mikä johtuu sit mistäkin, ja kuinka paljon niissä on mielikuvitusta mukana :LOL: Mut yks mistä mä vähä aavistelin oli, kun yleensä oon tähän aikaan kierrosta kiukkuinen ku mikäki, vaikka miten yrittäisin tsempata. Nyt ei oo ärsyttänyt läheskään niin paljon ku normaalisti. Mieskin uskaltaa tulla lähelle :ROFLMAO:
 
Noi sun oireet Emmiina kuulostaa muuten lupaavilta! Muistan kuinka pelkäsin viime raskauden alussa hirveesti sitä, et menee kesken, kun niin kovin tuntui menkkajomotuksia, ihan alusta vielä jonnekin 9-10 viikolle. Mut kohtu se siellä kasvoi! Toivotaan kovasti että kävis nyt meillä kaikilla hyvin!! (y)
 
Mimmi vitsi sama homma! Mä luulin että tää tyyneys johtu jotenkin gonapeptylistä että se on jotenkin rauhottanut mut mutta en tiedä.. tänään just luin kun kirjailin viime siirron tuntemuksia niin esim pp6-pp7 oon vaan itkenyt vuorokauden.. saas nähdä. Kemiallisessa sain tikkuun vasta pp11 viivat.

Muoks. Piti vielä lisätä että tää mielenrauha alkoi juurikin gonapeptylin pistämisen aikaan joten sen vuoksi syytin sitä. Onko muilla samaa kokemusta? :eek:
 
En osaa tosta Gonapeptylistä sanoa muuta kuin et sehän pistetään silloin, kun oletettu kiinnittyminen tapahtuu. Eli sen jälkeen pikkuhiljaa (mahdolliset) raskaushormonit lisääntyy ja normi hormonitoiminta lakkaa. Mä oon sen kans nyt kahteen kertaan pistänyt, ja molemmilla kerroilla plussa (jos tää nyt plussana pysyy). Ekassa hoidossa ei ollut gonaa, -> nega. Liekö sattumaa vai ei.

Mä taas ajattelin, et toinen mikä vois muhun vaikuttaa näin "tasaavasti" ois luget. Onks sulla ne käytössä? Mut pidetään peukkuja et se ois sitä itteään!! (y)
 
Mimmi mulla on lutinukset käytössä. Aiemmin ne on aiheuttanut hermoromahduksia mut nyt ei. Ekassa tuoresiirrossa ja pas:ssa missä kerkesin alottaa ne. Mieskin kysy tänään että miten et oo ollu yhtään kiree :cool: kumma juttu. Oispa hyvä merkki meillä molemmilla (y)
 
Kyllä mä nyt sen verran iskin jäitä hattuun, että ei ihan vielä huomenna. Luin tästä ketjusta edellisen plussaamiseni, silloin sain 2-päiväisellä haalean haamun pp10. Jos nyt pp6 ottaisi tavoitteeksi 5-päiväisen kanssa, tosin siihen tarvitaan vain pieni ajatus vääränä hetkenä kun tuo tavoite purkautuu.. :sneaky:

Ihanaa kun teillä on molemmilla rauhallinen olo, Mimmi ja Emmiina! Eiköhän ne viivat sieltä lähde vahvistumaan. (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Mimmi_83 ja Darni73
Lia pp6 on ihan hyvä päivä aloittaa blaston kanssa vaikka voi antaa roskishaamua tai haamujen esiäitiä siinä vaiheessa vielä. Jos löytyy niin kokeile r-testin kylkeen myös ovistestiä, se voi antaa jo osviittaa myös minne suuntaan ollaan menossa ;)
Vaikka mun klinikalla sanottiin, että blasto voisi kiinnittyä jo siirron iltana niin mä olen kyllä melko varma, että kiinnittyminen kävi pp2 kun tuntui sellasta tylppää pistoa hetken verran siitä kohtaa mistä myöhemmin dopplerilla aina löytyi äänetkin. Ja pp3 oli pari pienen pientä tippaa ruskeaa pöksyissä aamulla. Ihan hurjasti tsemppiä <3
 
  • Tykkää
Reactions: Lia_ ja Darni73
Pp7 ja mun haamu on vahvistunut jo normaaleilla silmillä nähtäväksi :rolleyes:
Tuskin se pregnyl ainakaan lisääntyy mussa joten ehkä sitä ollaan taas ainakin hetkellisesti raskaana :D

Joka paikkaa kyllä juilii ja koko ajan tuntuu että menkat alkaa. Munasarjoihin sattuu samaan tapaan kuin ennen punktioo ja kohdun seutuville pistelee yms.Ravaan koko ajan vessassa tarkistamassa :eek:
 
Emmiina - Mulla oli plussakierrossa kovat menkkaoireet, mutta se taisi kuulua vaan asiaan. :)

Lugeista tulee taas paha olo, erityisesti autossa istuminen tekee pahoinvointia. Yäk.. Muutenkin on vähän mieli maassa, nyt aloin pelkäämään sitä testaamista.. Keskiviikkona meinasin aloittaa, noissa halpisliuskoissa tulee vaan helposti viivanpaikkoja joten pitää yrittää välttää liiallista tihrustamista..
 
  • Tykkää
Reactions: Emmiina85
Mulla jäi nyt tänä aamuna testaamatta, kun mulla ei oo testejä kotona. Koko kaupungista tuntuu olevan taas loppu pregcheckin liuskatestit :mad: Ja mä kun päätin etten testaile muilla kun niillä, niin pystyy paremmin vertaamaan viivoja. Oon metsästänyt niitä nyt koko aamupäivän, ja seitsemännestä (!) kaupasta löysin viimein 2 viimestä kappaletta :eek:. Enkä kiertänyt kuin isoimmat tavaratalot/ruokakaupat, en mitään pikkukauppoja... Onkohan niillä jotain toimitusvaikeuksia? Tai sit tässä kaupungissa on harvinaisen paljon raskautta toivovia :LOL:

Lia, mä (ja varmasti aika moni muukin täällä) tiedän ton testaamisen pelon... Mä en oikeestaan kestä sitä yhtään, sen takia varmaan testailen niin aikasin :oops: Mut pidän ihan hirmusesti sulle peukkuja!! Ja aika kylmähermonen oot jos jaksat odottaa keskiviikkoon!

Emmiina, ihanaa että viiva vahvistuu :love: Aivan mielettömästi onnea!! :love::love:

Mitä Ankkalinnalle kuuluu?
Ja muidenkin kuulumisia mielellään kuulisin.
 
  • Tykkää
Reactions: Emmiina85 ja Lia_

Yhteistyössä