IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

@Ellinoora38 isot tsempit punktioon! Toivotaan että tulee laatu-määräsuhteelta mahdollisimman hyvä saalis(y) Ja tottakai sitä tietty mieluiten haluaisi useamman, vaikka yksi hyvä voisikin riittää. Ja tuo juuri, että kun tietäis...! Tää epävarmuuden ja hallitsemattomuuden tunteen sietäminen on mun mielestä (itse lapsettomuuden lisäksi) jotenkin hankalinta hyväksyä hoidoissa(n) Tulehan kertomaan sitten miten meni!

@Calico ok hyppää listalle sitten kun siltä tuntuu:) Sama täällä, oireita njet. (n) (n) Ei sitten yhtään mitään. Oon ihan satavarma että mettään meni taas, vaikka oli niin hyvä limis ja alkio tälläkin kertaa... Nyt pp 7/dpo 12. Mites @cindra, onko tuntemuksia?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Ellinoora38
Täällä ensimmäinen folliultra takana, nyt kp 7. 6-12mm folleja oli yhteensä 12kpl, alle 6mm folleja yhteensä 13kpl. Limakalvo oli 7,1mm. Ehtiiköhän nuo alle 6mm vielä mukaan?(n)Lääkäri ei tuumannut tilanteesta muuta kuin että: "Ihan hyvä." Että kai siihen on luottaminen.:D Gonal-F pistelyt jatkuu 112,5IU iltaisin ja lisäksi Orgalutran. Perjantaina seuraava ultra. :)
 
@MyMa Niin sullahan oli päivää ennen mua testipäivä.. meinaatko odottaa siihen asti? Mulla on ollut yleensä tapana odottaa kiltisti siihen päivään kun olen sopinut.. siitä syystä että testaaminen pelottaa.. tai se negan saaminen lähinnä.
 
@Jasmina20 hienoa, että veriarvot hyvät! Ei tarvi niitä sitten enää miettiä:) nyt vaan pitkää pinnaa sinne myös! Kuukausi menee nopeasti (y)

@Calico mun hermot ei kestä odottaa sinne testipäivään ikinä:LOL: testasin siis Ovitrellesta maanantaina haalean viivan, ja tänä aamuna puhdas nega. Tänään siis jo dpo13/pp8/kp28:unsure: Että ei kauheesti toivoa kyllä ole... No jatkan kuitenkin lääkkeet kiltisti loppuun saakka, tai ehkä jos ei vkoloppunakaan tuu vielä haamun haamua niin lopetan.. Saa nähdä mitä päätän. Ärsyttää kun ne lugesteronitkin maksaa hunajaa, ei tekisi mieli yhtään ylimääräistä niitä käyttää turhan takia(n)

Että sillee, täällä jo mieli seuraavassa siirrossa, joka ehkä voidaan tehdä vielä tähän perään. Kuulemma neljättä sitten ei enää samaan putkeen, vaan kolmannen jälkeen pakko pitää taukokierto(ja). Mulla aina täyslääkkeellinen pas niin niitä lääkkeitä ei vissiin oo hyvä kuukausitolkulla putkeen syödä.

Sori tuli nyt aika omaa napaa tällä kertaa :oops:
 
@Jasmina20 hienoa, että veriarvot hyvät! Ei tarvi niitä sitten enää miettiä:) nyt vaan pitkää pinnaa sinne myös! Kuukausi menee nopeasti (y)

@Calico mun hermot ei kestä odottaa sinne testipäivään ikinä:LOL: testasin siis Ovitrellesta maanantaina haalean viivan, ja tänä aamuna puhdas nega. Tänään siis jo dpo13/pp8/kp28:unsure: Että ei kauheesti toivoa kyllä ole... No jatkan kuitenkin lääkkeet kiltisti loppuun saakka, tai ehkä jos ei vkoloppunakaan tuu vielä haamun haamua niin lopetan.. Saa nähdä mitä päätän. Ärsyttää kun ne lugesteronitkin maksaa hunajaa, ei tekisi mieli yhtään ylimääräistä niitä käyttää turhan takia(n)

Että sillee, täällä jo mieli seuraavassa siirrossa, joka ehkä voidaan tehdä vielä tähän perään. Kuulemma neljättä sitten ei enää samaan putkeen, vaan kolmannen jälkeen pakko pitää taukokierto(ja). Mulla aina täyslääkkeellinen pas niin niitä lääkkeitä ei vissiin oo hyvä kuukausitolkulla putkeen syödä.

Sori tuli nyt aika omaa napaa tällä kertaa :oops:
Voi @MyMa.. ei saisi vielä luovuttaa! Testipäivään on kuitenkin aikaa. Yritetään olla molemmat positiivisin mielin siihen saakka ❤
 
@MyMa älä ihan vielä luovuta, vaikka kyllä muistan niin hyvin sen tunteen kun haluaisi toivoa, mutta kun ei oikein uskalla, ettei tule niin iso pettymys kun ne menkat tulee. Varmasti vielä pahempaa hoitojen aikana :unsure:

Itsellä on melko hyvä fiilis, selkäsärkyä ja äsken ihan puskista tuli oksettava olo kun katselin ruoka-annostani. Nämä olivat ensimmäiset oireet viimeksi ja silloin tuli jo muutama päivä ennen testausta. Taisin silloin testata ekan kerran sinä päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa (eli nyt se olisi sunnuntaina). Eihän se silti tarkoita että vaikka olisi nyt ikään kuin raskaana, olisi enää reilu viikon päästä. Ei uskalla toivoa. Nyt olisi dpo11/pp6/kp25, jos olen ymmärtänyt noita oikein ja ennen kaikkea laskenut oikein.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitti tsempeistä :) Enkä mä mitenkään säälin toivossa täällä voivottele, jotenkin on vaan semmonen olo että tiedän.. Henkimaailman hommia :D

Oireettomuudesta huolimatta olin ihan toiveikas, mutta tuo eilinen nega vei intoa uskoao_O Mutta eipä sitä ikinä tiedä. Luulisin testaavani lauantaiaamuna seuraavan kerran. Mulla ei luomuna ole kiertoa ollenkaan, eli en oikein tiedä kuinka pitkä mun kierto on.

@cindra sun oireethan kuulostaa oikein lupaavalta(y) Plussatuulia meille kaikille!

Mitäs muille kuuluu, tää meidän piinajengi täällä vaan tuskailee :D
 
No mä voisin kertoa tän hetken tilanteen eli eilen saatiin 4 munasolua, joista 3 hedelmöittyi. Toimenpide meni hyvin eikä ollut lainkaan paha. Jälkitilat eilen oli kyllä inhottavammat. Tänään ihan hyvä olo mutta paikat vuotelee. Jos huomenna vuotaa vielä niin soitan klinikalle.

Keräystä on näköjään turha pelätä eli sinne ensi kertaa meneville tiedoksi että huoli pois :) Mulla sattui ainoastaan ennen lääkitystä tapahtunut ultraus.
 
Osaisko joku muuten vastata siihen, että miksi joillekin alkio siirretään jo aikasemmin kuin blastokystivaiheessa? Mulla alkaa vasta nyt termit ym olla tuttuja ja kysymyksiä pulpahtelee sitä mukaa kuin tietoakin karttuu.
Mulla siirrettiin molemmissa hoidoissa 2-päiväiset alkiot koska tulokset olivat todella huonot, tässä toisessa hoidossa saatiin vain yksi hedelmöittynyt normaalisti jakautumaan lähtenyt, muut 3 eivät edes hedelmöittyneet. Sillon ei siis riskeerata sitä että se ainut ei selviäisi maljalla pidemmälle vaan kohtu parempi. :)
 
@Ellinoora38 on myös paikka kohtaisia eroja minkä ikäisiä siirretään.. Itsellä julkisella oli aina 2-3 päiväisiä.. Aluksi täällä ei edes viljelty sen pidemmälle, kun ei ollut labrassa mahdollista.. joskus sit koitettiin jatkoviljellä kerran pakastettuja mutta eivät selvinneet. Yksityisellä taas aina suoraan viljelty blastokystiksi..
 
@Ellinoora38 on myös paikka kohtaisia eroja minkä ikäisiä siirretään.. Itsellä julkisella oli aina 2-3 päiväisiä.. Aluksi täällä ei edes viljelty sen pidemmälle, kun ei ollut labrassa mahdollista.. joskus sit koitettiin jatkoviljellä kerran pakastettuja mutta eivät selvinneet. Yksityisellä taas aina suoraan viljelty blastokystiksi..
Joo kun tätä just ihmetelly kun täällä moni kertonut että siirretty 2-3pvn ikäisiä mutta mun klinikalla siirretään kuulemma vain blastokysteja. Kiitos vastauksista tähän.
 
Mulla kans ymmärrys silleen, että jos näyttää huonolta maljalla selviäminen, niin halutaan silti koittaa josko kohdussa selviäisi. Tämä varmaan tulee kyseeseen ainakin silloin, jos alkioita on kovin vähän.

Ja vissiin siis se ihanteellinen tilanne olisi aina viljellä mahd pitkälle eli blastoiksi, jotta saadaan raakattua ne, joilla parhaat elinedellytykset.

Mutta varmasti on paikkakohtaisiakin eroja. Voisiko olla jopa resurssikysymys, varsinkin julkisella? Mullakin on tosin kerran siirretty 4-päiväinen, ja laatu oli hyvä. En tie miksei viljelty blastoksi. No poika syntyi että en valita :D

Koska sulla @Ellinoora38 siirtopäivä?
 
Mulla kans ymmärrys silleen, että jos näyttää huonolta maljalla selviäminen, niin halutaan silti koittaa josko kohdussa selviäisi. Tämä varmaan tulee kyseeseen ainakin silloin, jos alkioita on kovin vähän.

Ja vissiin siis se ihanteellinen tilanne olisi aina viljellä mahd pitkälle eli blastoiksi, jotta saadaan raakattua ne, joilla parhaat elinedellytykset.

Mutta varmasti on paikkakohtaisiakin eroja. Voisiko olla jopa resurssikysymys, varsinkin julkisella? Mullakin on tosin kerran siirretty 4-päiväinen, ja laatu oli hyvä. En tie miksei viljelty blastoksi. No poika syntyi että en valita :D

Koska sulla @Ellinoora38 siirtopäivä?
Siirtopäivä olisi maanantai jos siirtoon päästään.
 
Mulla oli eilen lääkäri ja nyt siis uuteen yritykseen vielä lähdetään, piikittelyt alkaa lauantaina. Lyhyt kaava ja Elonvalla liikkeelle ja sitten pergoveriksella kasvatellaan..Toi pergoveris on ilmeisesti tällaisille geriatrisille tapauksille hyvä :D ja voisi kai nimenomaan sitä laatua vähän parantaa, sen verran, mitä siihen nyt yleensäkään voi vaikuttaa. Aloitin myös Ubikinonin, joka voi siis joillain parantaa alkioiden laatua, vaikka kai sen vaikutuksessa menee jonkin aikaa. Lääkäri sanoi kun sitä ehdotin, että ei siitä haittaakaan ole ja käski tuplaamaan pakkauksessa mainitun annoksen(y)

@Ellinoora38 toivotaan, että kehittyvät eteenpäin! Kai niillä blastoilla on vaan parempia tuloksia ja vältetään turhia siirtoja sitten. Mulla tuli tosi oksettava olo viimeksi pari tuntia punktion jälkeen, olisiko niistä lääkkeistä ollut sitten. Muuten oli kyllä tosi iisi juttu, eikä se kyllä pelota sen kokemuksen perusteella yhtään.

Mulla taitaa olla @Pupuna112 n kanssa sama tahti, kun la alkaa pistokset ja ke folliultra:)

@MyMa lle tsemppiä viimeisiin piinoihin..Mä ennen tykkäsin aina aloittaa testailut ajoissa, mutta nyt kun olen nämä IVF-hoidot aloittanut, niin huomaan pelkääväni sitä testaamista niin paljon, että jotenkin mieluummin pitkitän sitä:eek: Pettymys tuntuu vaan vielä isommalta, vielä kun on rahaakin niin paljon pelissä, niin sekin vielä kirpaisee..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Ellinoora38
@MyMa voimia piinailuun ja toivotaan parasta! :)

@Eloveera-79 onnea vielä plussasta, ihanaa kuulla hyviä uutisia :love:

Ja kaikille hoitojen eri vaiheessa oleville tsemppiä, sitä tarvitaan (y)

Oon käynyt täällä lueskelemassa välillä viestejä, mutta en oo jaksanut itse hirveästi kommentoida. Alkuviikko meni aika matalissa tunnelmissa, kuukautisia ei näy eikä kuulu. Viimeisen Terolutin otin tosiaan toissa sunnuntaina, eli 11 päivää sitten... vahvat PMS-oireet on olleet jo varmaan viikon, kiukuttaa ja masentaa ja ärsyttää. Toissapäivänä sain itkupotkuraivarit kun mies toi vääränlaista rahkaa kaupasta, ihan naurettavaa :oops:

Laitoin eilen viestiä lääkärille, että kuukautiset eivät oo alkaneet, ja kerroin sitten myös että kun aiemmin söin pari kertaa Primolut Nor -kuurin, niin menkat alkoi kolme päivää sen jälkeen, molemmilla kerroilla. Lääkäri kehoitti tekemään raskaustestin ensin, kuulemma ei se aukiolotutkimus ihan 100% varma ole... joo, ei ole, mutta on tässä yli vuosi jo menty ilman ehkäisyä ilman raskautta, ja tuntuis aika absurdilta suorastaan, että nyt yhtäkkiä olisinkin raskaana. Etenkin, kun makuuhuoneen puolella on ollut niin hiljaista, että pupuiltiin tässä kierrossa ekan kerran varmaan joskus kierronpäivänä 30. Tuskin sitä ovulaatiota enää siinä vaiheessa ois tapahtunut edes. Mun kohdalla tieto siitä, ettei me voida lasta saada kuin ivf-hoidoilla, on syönyt seksihaluja aika reippaasti. Eri asia ois se, jos mitään noin radikaalia syytä lapsettomuuteen ei ois löytynyt ja jokainen seksikerta (periaatteessa) ois mahdollisuus raskautumiseen... mutta kun ei. Ja mun kuukautiskierto heittelee normaalistikin niin, etten oo viitsinyt uhrata ajatustakaan raskauden mahdollisuudelle silloin kun menkat on olleet myöhässä... edellinen kierto oli 60 päivää, ja yleensä vaihtelee jotain 33 ja 56 päivän välillä, kiitos PCO:n.

Sain onneksi myös reseptin Primolut Nor -kuuriin. Jos se kerran aiemminkin auttoi, niin toivottavasti vieläkin! Eli jos ei nyt sunnuntaihin mennessä vuoto ala, niin sitä sitten seuraavaksi :cool:
 
Kiitti
@MyMa voimia piinailuun ja toivotaan parasta! :)

@Eloveera-79 onnea vielä plussasta, ihanaa kuulla hyviä uutisia :love:

Ja kaikille hoitojen eri vaiheessa oleville tsemppiä, sitä tarvitaan (y)

Oon käynyt täällä lueskelemassa välillä viestejä, mutta en oo jaksanut itse hirveästi kommentoida. Alkuviikko meni aika matalissa tunnelmissa, kuukautisia ei näy eikä kuulu. Viimeisen Terolutin otin tosiaan toissa sunnuntaina, eli 11 päivää sitten... vahvat PMS-oireet on olleet jo varmaan viikon, kiukuttaa ja masentaa ja ärsyttää. Toissapäivänä sain itkupotkuraivarit kun mies toi vääränlaista rahkaa kaupasta, ihan naurettavaa :oops:

Laitoin eilen viestiä lääkärille, että kuukautiset eivät oo alkaneet, ja kerroin sitten myös että kun aiemmin söin pari kertaa Primolut Nor -kuurin, niin menkat alkoi kolme päivää sen jälkeen, molemmilla kerroilla. Lääkäri kehoitti tekemään raskaustestin ensin, kuulemma ei se aukiolotutkimus ihan 100% varma ole... joo, ei ole, mutta on tässä yli vuosi jo menty ilman ehkäisyä ilman raskautta, ja tuntuis aika absurdilta suorastaan, että nyt yhtäkkiä olisinkin raskaana. Etenkin, kun makuuhuoneen puolella on ollut niin hiljaista, että pupuiltiin tässä kierrossa ekan kerran varmaan joskus kierronpäivänä 30. Tuskin sitä ovulaatiota enää siinä vaiheessa ois tapahtunut edes. Mun kohdalla tieto siitä, ettei me voida lasta saada kuin ivf-hoidoilla, on syönyt seksihaluja aika reippaasti. Eri asia ois se, jos mitään noin radikaalia syytä lapsettomuuteen ei ois löytynyt ja jokainen seksikerta (periaatteessa) ois mahdollisuus raskautumiseen... mutta kun ei. Ja mun kuukautiskierto heittelee normaalistikin niin, etten oo viitsinyt uhrata ajatustakaan raskauden mahdollisuudelle silloin kun menkat on olleet myöhässä... edellinen kierto oli 60 päivää, ja yleensä vaihtelee jotain 33 ja 56 päivän välillä, kiitos PCO:n.

Sain onneksi myös reseptin Primolut Nor -kuuriin. Jos se kerran aiemminkin auttoi, niin toivottavasti vieläkin! Eli jos ei nyt sunnuntaihin mennessä vuoto ala, niin sitä sitten seuraavaksi :cool:

Kiitti onnitteluista :love:..

Mulla on kanssa nyt raskaaksitulon jälkeen mitta noussut nollasta sataan. Viime raskaudessa ei ollut tällaisia tunnemyrskyjä..

Toivottavasti saisit apua kierron alkamiseen.. Oletko btw kokeillut Letrozoleja + irrotuspiikkejä PCO:hon? Joillakin ovulaation induktio auttaa ovulointiin ja siten kuukautisten tuloon. Toki ymmärrän ettei se raskaaksituloon auta, jos tuubat on kiinni..:(

Tuosta aukiolotutkimuksesta. Mulle tehtiin ekan kerran aukiolotutkimus yksityisellä heinäkuussa 2018, ja todettiin ettei voida sanoa, onko putket auki/kiinni. Ei saatu virtausta, nestettä tai ilmaa putkiin. Maksu 450e meni toki.. Menin uudelleen tutkimukseen elokuussa 2018, kun johtava ylilääkäri oli sitä mieltä ettei ne voi olla tukossa. No molemmat tuubat olikin auki.. Meni vähän luotto lapsettomuuskääkäreihin. Pitää ilmeisesti aina varmistaa diagnoosi kahdesta paikasta.. :mad:

On ne todistetusti auki, kun kaksi luomuraskautta tutkimuksen jälkeen :alien:..
 
Viimeksi muokattu:
Joo kun tätä just ihmetelly kun täällä moni kertonut että siirretty 2-3pvn ikäisiä mutta mun klinikalla siirretään kuulemma vain blastokysteja. Kiitos vastauksista tähän.

Mäkin olen ihmetellyt samaa. Työkaverini oli hoidossa Hesan naikkarilla, siirrettiin kaikki 6pv blastokystina. Mun julkisella taas lapuissa lukee 2-3 päiväisinä.. Resurssikysymyksiä varmaan. Jos viljellään pidemmälle, on aina parempi.
 
Me ollaan julkisella puolella ja blastoja meillä on, kaveri samalla paikkakunnalla on myös blastoja. Kuulin myös toiselta kaverilta, että heidän kaikki oli vain viljelty 2-3pv, vaikka runsaasti niitä saikin, eri paikka. On isoja eroja. Mikähän loppujen lopuksi on kustannustehokkaampaa, jos joutuu aloittamaan uuden koko hoidon vai se että viljelisi muutaman päivän lisää ja onnistumisprosentti on parempi jo ekalla hoidolla.

@Eloveera-79 onnea plussasta! Mahtava että ihmeitä tapahtuu ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Eloveera-79
Toivottavasti @Ellinoora38 saisi maanantaina hyviä uutisia ja siellä olisi kolme blastoa, yksi siirtoon ja kaksi pakkaseen :) en tiedä ollaanko ehkä samalla klinikalla, koska meillekin sanottiin että pyrkivät viljelemään alkiot nykyään aina blastoiksi asti ennen siirtoa. Perustelu oli tuo jo ylläkin mainittu, että hyvälaatuisesta blastosta raskaus alkaa todennäköisemmin kuin 2 - 3 -päiväisestä alkiosta joten pidemmällä viljelyllä voidaan välttää turhia alkionsiirtoja.

Samaa tahtia taidetaan tosiaan mennä @Solunen :) mun Progynova-kuuri kesti melkein kaksi viikkoa ja loppui eilisiltaan, nyt on suorastaan hämmentävää kun tänään ei tarvitse muistaa ottaa mitään lääkettä :D huomenna sitten ensitreffit Gonal F-kynän kanssa.

Plussatuulia piinailijoille @cindra, @MyMa ja @Calico (y) ja paljon tsemppiä kaikille!
 
Täällä toinen folliultra takana, olo ei ole enää yhtä toiveikas kuin keskiviikkoisen ultran jälkeen.. Folleja löytyi yhteensä 17kpl, mutta klinikan hoitajan mukaan ovat kovin erikokoisia, koot ovat 8-14 mm välillä. Suurin osa oli kuitenkin 10-14mm välillä.. Veikkaili, että punktio menisi ensi viikon keskiviikolle ja että tuolloin olisi vain 3-4 sopivan kokoista follia. :( maanantaina luvassa vielä 3. folliultra, kiva järjestellä näitä käyntejä, kun työaika on arkisin 8-16.:poop: Hoitajan mukaan minulla kasvaa follit hitaasti.. Nyt siis kp 9. Limakalvo oli 8,8mm. Lääkkeet pysyivät ennallaan maanantaihin asti.
Onko kellään kokeneemmalla ollut samankaltaista tilannetta? Kuinka monta sopivan kokoista follia löytyi punktiopäivänä? Pelottaa, että menee mönkään koko ivf. :(
 
@Pupuna112 Kiitos sitä tässä toivotaan, että jotakin siirrettävää olisi maanantaina. En halunnut saada väliaikatietoa tänään vaan pyysin, että maanantaina vasta infotaan jos homma meni reisille

@Nuttu92 tagasin aluksi väärän nimimerkin sun sijasta, niin piti kirjoittaa kokonaan uusi viesti.
En ole siis kokenut, mutta minulla oli myös eri kokoisia. Toisessa ultrassa pienimmät 11-12 mm ja niistä lääkäri epäili, että tyhjiä ovat ja niin olivatkin. Tosin mulla oli silloin jo kp 14 siinä toisessa ultrassa ja se oli kaksi päivää ennen punktiota eli vastaisi kai sinun 3. ultraa. Kaksi päivää ennen punktiota minulla oli kolme 17-20 mm kokoista. Keskiviikkoon on vielä neljä kokonaista päivää eli ehtiihän ne vielä kasvaakin. Mulle sanottiin, että follien pitäisi olla vähintään 17 mm ja niitä pitää olla väh. kolme, että keräys suoritetaan. Kyllä nuo 14mm ja sitä nyt lähentelevät pitäisi kai ehtiä kasvaa sinne 17 mm. Toivotaan, että tekisivät kasvupyrähdyksen nyt loppusuoralla. Tsemppiä!
 
@Pupuna112 Kiitos sitä tässä toivotaan, että jotakin siirrettävää olisi maanantaina. En halunnut saada väliaikatietoa tänään vaan pyysin, että maanantaina vasta infotaan jos homma meni reisille

@Nuttu92 tagasin aluksi väärän nimimerkin sun sijasta, niin piti kirjoittaa kokonaan uusi viesti.
En ole siis kokenut, mutta minulla oli myös eri kokoisia. Toisessa ultrassa pienimmät 11-12 mm ja niistä lääkäri epäili, että tyhjiä ovat ja niin olivatkin. Tosin mulla oli silloin jo kp 14 siinä toisessa ultrassa ja se oli kaksi päivää ennen punktiota eli vastaisi kai sinun 3. ultraa. Kaksi päivää ennen punktiota minulla oli kolme 17-20 mm kokoista. Keskiviikkoon on vielä neljä kokonaista päivää eli ehtiihän ne vielä kasvaakin. Mulle sanottiin, että follien pitäisi olla vähintään 17 mm ja niitä pitää olla väh. kolme, että keräys suoritetaan. Kyllä nuo 14mm ja sitä nyt lähentelevät pitäisi kai ehtiä kasvaa sinne 17 mm. Toivotaan, että tekisivät kasvupyrähdyksen nyt loppusuoralla. Tsemppiä!
Kiitos tsempeistä @Ellinoora38!:) Pidän peukkuja, että sinua odottaa maanantaina hieno alkio ja pääset siirtoon.(y)
Noin minäkin laskeskelin, että pitäisi vielä kasvua hyvin tapahtua, mutta sittenpä sen näkee miten käy. Jotenkin toiveet vain laski tuon hoitajan kommentin jälkeen, siihen asti olin pitänyt itseäni suhteellisen hyvänä hautomona.:D On tämä kyllä sellaista arpapeliä.. saa nähdä, onko meikäläisen arvassa voittoa ollenkaan. Toivottavasti pääsisin edes punktioon asti, loisi vähän uskoa tulevaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellinoora38
@Pupuna112 kiitos plussatuulista ja tsempeistä! Tarpeeseen tulee.. voi että miten kaksi viikkoa voikaan mennä hitaasti.. toivoisin niin kovasti että nyt olisi meidän vuoro vihdoin saada hyviä uutisia. Meillä on siis takana kaksi kohdunulkopuolista raskautta ja molemmat munanjohtimet poistettu.. pakkasessakaan ei ole enää kuin yksi alkio..
 

Yhteistyössä