IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Viestiketju alueella 'Lapsettomuus' , aloittaja Läiti, 16.05.2014.

1. cindra

cindra Jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Saadut tykkäykset:
    12
    @Nuttu92 kuulostaa lupaavalta!

@MyMa Pahoittelen :( Olin melkein varma että nyt olisi ollut teidän vuoro.

@maikkukoo vau, hyvältä näyttää, toivottavasti lähtee vahvistumaan :)

Täällä sama:poop: kuin on ennenkin, eli ei taaskaan siirtoa, nyt limis ei ollut paksuuntunut vaikka pitäisi. Gyne sanoi että nuo laastarit toimii 95% naisilla, mutta ei minulle. Lopetin ne heti ja nyt odotellaan menkkoja ja sen jälkeen toivotaan että siirtopäivä osuu oikeaan. Minulla alkaa olemaan aika pitkä lista syitä miksi ei pääse:
    - kilpirauhanen epäkunnossa
    - henkilökunnan koulutuspäivä
    - oma reissu
    - henkilökunnan loma siirtopaikalla
    - gynekologin loma tässä päässä
    - SIIRTO
    - siirtopäivä osui viikonlopulle
    - limakalvo liian ohut

Mitähän sitä on enää jäljellä, sulatus epäonnistuu, ovista ei tule:rolleyes:

2. pcosilainen

pcosilainen Jäsen

Rekisteröitynyt:
    03.10.2019
    Saadut tykkäykset:
    20
    iso kiitos teille kaikille viesteistä :rolleyes: tänään tuli seuraava väliaikatieto, me päästään kuin päästäänkiin maanantaina siirtoon, kaikki kolme kaverusta olivat kypsiä ja hedelmöittyivät normaalisti :eek: jännityksellä maanantaita kohti, toivottavasti ei tule soittoa että ei tarvii tulla.

@Emmelie75 mulla on pakko olla herätys puhelimessa, unohtaisi varsin muuten, tai ei varmastikkaan osuisi oikeaan aikaan :D

@Nuttu92 mitäs tuntemuksia ja millon aiot testailla :rolleyes: hirveesti peukkuja ja tsemppiä!

@cindra eikä mikä lista! onpa inhottavaa:( toivottavasti pääset pian siirtoon! mullaki jäänyt kaikissa muissa paitsi tässä ekassa ivf kierrossa limakalvo alle 8mm.. (n) mikäköhän siinä oikein on.

3. cindra

cindra Jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Saadut tykkäykset:
    12
    @pcosilainen pidetään peukkuja että kaikki 3 jatkaa ja pääset siirtoon(y)
    Limis on ollut hyvä luonnollisessa kierrossa, mutta nyt lääkkeillä sanoi gyne että se olisi hänestä väärin kaikkia kohtaan että edes yrittäisi, kun limis oli 4, jotain, ei tule onnistumaan. :( Ei ollut laastarit vaan toiminut ollenkaan mun kohdalla.

• En tykkää En tykkää x 1
    • List
  4. Jasmina20

Jasmina20 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    20.11.2013
    Saadut tykkäykset:
    172
    Hienoa @pcosilainen !(y)

Itse olin tänään ultrassa ja kaikki oli vielä vähän alku tekiöissä eli ei ovista vielä muutamaan päivään niinkun ei pitäisikään. MUTTA osaisko joku selventää seuraavan lääkärin kirjaaman asian niinkun mitä ihmettä?!
    "Etuseinämän myometriumissa 19 mm hyperkaikuisempi pyörylä, ei myomaan viittavaa verisuonitusta" ei mulle sanottu mitään tommosesta sielläo_O tai mitä se edes tarkoittaa??

5. Silmu75

Silmu75 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    147
    Pikaisella googletuksella: kohdun tavallisimmat kasvaimet on myooma ja polyyppi, mulla on eka niin olisko sulla toka? En ole myoomastakaan juuri etsinyt lisätietoa kun lääkäri sanoi, ettei se haittaa.

6. Silmu75

Silmu75 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    147
    @cindra Onpa sulla ollut käsittämättömän huono tuuri siirtojen kanssa! Ihan todennäköisyyksiä ajatellen seuraavalla kerralla on jo pakko onnistua. Toivotaan ainakin!

@pcosilainen Jännä maanantai tiedossa, toivottavasti siirto onnistuu!

Huominen ultra vähän jännittää. Tänään meinasin unohtaa päivälääkkeenkin, otin puolitoista tuntia myöhässä mikä ei varmaan haittaa. Mutta siis miten mä muka unohdin tämän asian työkiireiden keskellä niin pitkäksi aikaa? o_O

7. Silmu75

Silmu75 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    147
    Toistaiseksi kaikki näyttää hyvältä siirtoa ajatellen: limis 7mm ja kolmikerroksinen. :) Myooma vähän haittasi mittaamista, mutta gynekologi kokeili rauhassa eri kuvakulmista. Toisessa munasarjassa oli jotain, veikkasi ensin endometrioosia mutta tarkemmin katsottuna luultavasti kysta. Ei siis pitäisi vaikuttaa asiaan. Toivon, että klinikka on maanantaina samaa mieltä. Voisko siirto tosiaan vihdoin toteutua?? :love:

• Tykkään Tykkään x 3
    • List
  8. maikkukoo

maikkukoo Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.01.1970
    Saadut tykkäykset:
    11
    Piti pienentää tätä kuvaa hirveesti, et sain tämän lisättyä, mutta kyllä se nyt näyttää siltä et tänään juhlitaan halloweenit selvinpäin ja odotellaan maanantain verikokeita.
    Mun järki ei meinaa uskoa tätä, sillä meillä oli niiiiin pieni mahdollisuus tässä!!
    Viimeinen alkio, jota viljeltiin 6-7 päivää ja endometrioosiakin kiusaamassa kohdussa. Tää on ihan uskomatonta!!

Liitetyt tiedostot:

• Ihana! Ihana! x 4
    • Tykkään Tykkään x 1
    • List
  9. Nuttu92

Nuttu92 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    23.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    42
    @maikkukoo Paljon onnea! :)

Täällä ei mene yhtä hyvin. Eilen pp 10 testattu puhdas nega. Selvät menkkaoireet olleet jo kolme päivää, ilmeisesti luget pitää vuodon pois. Kovin korkealta en pudonnut, kun siirrosta asti ollut vahvasti sellainen olo, että ei onnistunut. Nyt toivon, että vuoto alkaisi mahdollisimman nopeasti, että pääsisi asiassa eteenpäin.

• En tykkää En tykkää x 2
    • List
  10. Silmu75

Silmu75 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    147
    Odottaisin kyllä virallista testipäivää ennen kuin luovuttaisin - menkkaoireet kun on niin samanlaisia kuin raskausoireet - mutta voimia sinne silti!

11. maikkukoo

maikkukoo Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.01.1970
    Saadut tykkäykset:
    11
    @Nuttu92 älä ihan vielä luovuta ❤️
    Mullakin vasta nää herkät testit näytti plussaa, jotkut alkaa tuottaa vaan hitaammin sitä hcg-hormonia, mä niin toivon teille plussaa vielä!
    Niin ja mulla on myös ollu ihan semmosta menkkajuilimista välillä ja pari kertaa jopa tuhrua pikkuhousunsuojaan lugen mukana, mut viime kerrasta oppineena, ne kuuluu asiaan, vaikka pelästyttääkin..
    Mua jännittää huomisen verikokeen tulos kyllä hirveesti, toivotaan et olis ok :unsure:

@Silmu75 tsemppiä sinne myös nyt kovasti :love:

12. Helinä87

Helinä87 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.07.2018
    Saadut tykkäykset:
    3
    Heippa vaan kaikille!
    Oon tässä jo hetken aikaa seuraillut keskustelua tuolta taustalta, mutta nyt tuli fiilis, että voisin myös osallistua itse keskusteluun. On sen verran hyvänoloinen meininki täällä rankasta aiheesta huolimatta ja vaikuttaa hyvältä tukiverkostolta.

Meidän taustoista sen verran, että ollaan nyt kohta lähemmäs 3 vuotta yritetty lasta, mutta ikinä en ole vielä eläissäni plussaa raskaustestiin saanut. Itsellä on endometrioosi taustalla, tosin ei ole varmuutta muusta kuin endometrioomasta munasarjassa ja kovista kk -kivuista. Mitään laparatomiaa tm. ei koskaan ole tehty. Miehellä pitäisi kaikki olla ok. Ikää nyt mulla kohta 32v. Ja miehellä 35v. Ja tosiaan molempien ensimmäistä lasta tässä yritetään.

Ollaan käyty inseminaatiota 3kpl julkisella puolella ja nyt siellä myös tehty ensimmäinen ivf-hoito lokakuussa. Siitä tuloksena oli yllättäen jopa 22 munasolua, joista 18 kypsiä, 13 hedelmöittyi. Yksi siirrettiin n. vko sitten eli piinapäiviä tässä elellään! 4 lopulta jatkoi jakautumista 5-6 pväiseksi, jotka nyt sitten pakkasessa. Laadusta ei sinäänsä mitään hajua, kun eivät kai julkisella niitä sen tarkemmin tutki?

On ollut kyllä todella piinaavat nämä piinaviikot ja ens torstaina sitten pitäisi testailla. Tosin ei ole kyllä nyt kovin toiveikas olo tässä, koska menkkajuilimista ollut tässä nyt pari pvää ja vähän tuli jotain tuhruvuotoa pari pvää sitten. :(Luget on vielä huomiseen käytössä. Oon kärsinyt tiputteluvuodoista kaikissa kierroissa aina ennen menkkoja.

Mutta tosiaan tässä tällainen tarina "lyhykäisyydessään" :LOL: olisi kiva kuulla jos on mitään samanlaisia kokemuksia tai oireita ja toki muutenkin jakaa näitä samoja fiiliksiä, mitä varmasti kaikki käydään tässä prosessissa läpi :)

13. Silmu75

Silmu75 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    147
    Tervetuloa @Helinä87! Kyllä kai kaikkialla alkiot saavat jonkun laatuluokituksen, tosin me ollaan yksityisellä lahjasoluhoidoissa enkä tiedä minkä laatuisia meidän kaksi alkiota on. Että en tiedä kerrotaanko sitä luokitusta ellei kysy?

Mulla oli aikoinaan endometriooma munasarjassa ja laparoskopiassa löytyi lisää kohdun ja suoliston välistä. Tsemppiä piinailuun ja tosiaan kaikki juilimiset voi viitata raskauteenkin, että kaikki on vielä mahdollista!

14. Jasmina20

Jasmina20 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    20.11.2013
    Saadut tykkäykset:
    172
    @Helinä87 tervetuloa mukaan ja tsemppiä piinaan!
    Julkisella ollaan myös itse ja en sen enempää tiedä laadun tarkkailusta siellä mutta ohimennen lääkäri totesi siellä että top alkioita ja hyviä pakkasessa meillä. :)

15. odotuksenodotus

Rekisteröitynyt:
    04.11.2019
    Saadut tykkäykset:
    9
    Moikka,
    Olen pitkään näitä keskusteluja seurannut, mutta lopulta päätin itsekin osallistua vertaistukea kaivatessa. Olemme puolisoni kanssa olleet hedelmöityshoidoissa luovutetuilla siittiöillä yksityisellä keväästä 2018 lähtien. Alkuun tehtiin 3 inseminaatiota tuloksetta. Sitten siirryttiin ivf/icsiin (tehtiin osalle soluista ivf, osalle icsi). Saatiin 12 kypsää munasolua, mutta lopulta pakkaseen saatiin vain kaksi alkiota, 3 päiväinen ja 5 päiväinen. Lääkäri epäili että munasoluissani olisi vikaa kun karsinta oli niin kova. Se oli kova pala.

3d alkio siirrettiin pakkasesta viime heinäkuussa. Seurauksena keskeytynyt varhainen keskenmeno, jota seurasi 2 kuukauden rumba Naistenklinikalla kun eivät osanneet päättää onko kyse kohdun ulkoisesta raskaudesta vai keskenmenosta kun hcg jatkoi hidasta nousuaan. Lopulta se laski itsestään alas ja vuoto alkoi. Se oletus jäi että oli siis keskenmeno, mutta raskausmateriaalia jäänyt kohtuun.

Nyt valmistaudumme tuon 5d alkion ja siis viimeisen alkiomme siirtoon. Siirto ensi viikolla jos vaan kaikki kunnossa. Huomenna limakalvoultra. Olo on epätoivoinen. Rahat on kertakaikkiaan loppu ja jos tästä alkiosta ei lasta saada niin emme tiedä mitä tehdä. Jonot julkiselle on kovat, kun HUS vasta avannut lahjasoluhoidot. Sanoivat sieltä että jonosta ei uskalleta sanoa mitään kun resurssit pienet ja solupankki kovin pieni. Pelottaa myös että jos nuo omat munasoluni vaan ovat niin kelvottomia, ettei niistä koskaan mitään tule. Mitään varsinaista selitystä lapsettomuudelle ei ole löytynyt muutoin. Pcos-tyyppiset munasarjat minulla on ja ovulaatiohäiriö, mutta tietoa siitä, miksi alkioissa suuri karsinta hedelmöityksen jälkeen ei ole.

16. Nuttu92

Nuttu92 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    23.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    42
    @odotuksenodotus tervetuloa mukaan, teilläkin jo pitkä taival takana. Tuo on varmasti todella raskas tilanne, kun pitäisi kaikki laittaa yhden alkion varaan. Ymmärsin kuitenkin, että teille on tehty vasta yksi icsi/ivf-hoito? Ja siitäkin kuitenkin saatiin alkio, jolla raskaus käynnistyi, vaikkakin se päättyi ikävästi. Siihen nähden tilanne ei mielestäni munasolujesi suhteen ole ollenkaan toivoton. Toki tuo raha-asia on sellainen, että se tulee aivan liian monen parin/yksin hoidossa olevan unelman tielle. :( Mielestäni teillä hoidossa saatujen alkioiden määrä on ihan hyvä suhteutettuna munasolumäärään. Hoitokerroissa voi olla myös todella paljon eroja lääkkeistä johtuen ja siitä, käytetäänkö lyhyttä vai pitkää kaavaa. Erot voivat olla huimat siinäkin tapauksessa, vaikka mentäisiin täysin samalla kaavalla kuin aiemmin. Itse koen yhtenä raskaimmista asioista näissä hoidoissa sen, että oikeastaan mikään ei ole ennustettavissa vaan kaikki tuntuu olevan sattuman kauppaa. Joka tapauksessa toivon, että huomisessa ultrassa on kaikki hyvin ja pääsette siirtoon, kaikki on vielä mahdollista. :)

Täällä pyyhe on heitetty kehään, pp 12 ja puhdas nega testattu. Vuoto ei ole vielä alkanut. Itkut on itketty ja katse kovasti jo seuraavassa siirrossa.

17. odotuksenodotus

Rekisteröitynyt:
    04.11.2019
    Saadut tykkäykset:
    9
    @Nuttu92 Kiitos kannustuksesta! Ja pahoittelut negasta Juu eka ivf tuo tosiaan oli. Kyllä epätietoisuus ja kaiken ennustamattomuus totisesti on pahinta. Mutta pakko jotenkin yrittää jaksaa toivoa. Täytyy vähän huomenna kysellä lääkäriltä, miten hän näkee meidän jatkon, jos ei tuosta blastokystista vauvaa saada. Yleensä mulla on kohdun limakalvo ollut tosi hyvä, eli luotto siirtoon pääsyyn on hyvä.

18. Emmelie75

Emmelie75 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    30.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    9
    @pcosilainen Miten meni, pääsittekö siirtoon tänään?

@Puhalluskukka Tervetuloa mukaan! Ja jännää tosiaan päästä aloittamaan IVF-hoito, tsemppiä! Synarelasta en itse osaa sanoa valitettavasti mitään, kun minulle tehdään ilmeisesti iän vuoksi lyhyellä kierrolla. Yli nelikymppisille ei vissiin tarvitse luoda keinotekoisesti vaihdevuosia ;-)

@odotuksenodotus Tervetuloa mukaan! Ja tsemppiä, toivotaan että limakalvo näyttää hyvältä ja pääsette siirtoon :)
    Tylsää jos munasoluissa olisi jotain vikaa, sitä kun on vaikea tutkia. Tämä ongelmana itsellänikin, munasolut kun ikäni takia ovat luultavasti suurimmaksi osaksi jo vikaantuneet...

@Helinä87 Tervetuloa! Upea saalis teillä! Toivotaan, että tärppäisi tästä siirrosta :) Tsemppiä piinailuun!

@Nuttu92 Voi tylsyys! Voisiko vielä olla mahdollista, että näkyykin vasta myöhemmin, kun vuoto ei kuitenkaan ole alkanut? Millä testasit ja milloin virallinen testipäivä?

@Silmu75 Tsemppiä ultraan! Toivottavasti kaikki on kunnossa, ja pääset siirtoon :)

Itse kävin tänään follikkeleiden kontrolliultrassa, oikealla puolella näkyi 2 isompaa ja 2 pienempää, vasemmalla puolella ainoastaan yksi. Tämä on lääkärin mukaan ikääni nähden ihan hyvä tulos. Samaa luokkaa kuin ekalla kierroksella, jolloin saatiin punktoitua 5 munasolua, mutta yksikään ei sitten hedelmöittynyt...

Jatkan kasvattelua Menopurilla, ja lisäksi aloitan jarruttelut Fyremadelilla tänä iltana. Keskiviikkona uusi ultra, ja silloin selviää onko punktio pe vai ma :) Ja tällä kertaa Icsataan. Jännää!

Olen niin töhöpää, että nyt on viritelty herätys puhelimeen, jotta muistan pistää kaiken!

19. pcosilainen

pcosilainen Jäsen

Rekisteröitynyt:
    03.10.2019
    Saadut tykkäykset:
    20
    tervetuloa uusille, tästä keskustelusta saa paljon voimaa ja vertaistukea(y)

@Nuttu92 Eikä, onpa harmillista - kuullostaa tutulta tuo itkujen itkeminen ja uuden kierron odotus.. Hirveesti tsemppiä sinne :(

@maikkukoo oii suuret onnittelut! :love: toivottavasti tämä tarkoittaa plussa-aaltoa tänne;)

me käytiin tänään nappaamassa kyytiläinen, loput jäi jatkoviljelyyn ja lähtevät sitten kohti pakkasta toivottavasti. Testipäivä on 18.11 sitten, mitenhä tässä malttais sinne asti :whistle: tää on se kierron ääripää, tällä hetkellä olen toiveikkaimillani ja kaikista positiivisin mielin, 2 viikon päästä voi tulla se tämän prosessin toinen ääripää.. :oops:

20. Helinä87

Helinä87 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.07.2018
    Saadut tykkäykset:
    3
    Kiitoksia tervetulo -toivotuksista ja tsempeistä kaikille! :rolleyes: tosin täälläkin on kyllä jo pyyhe heitetty kehään. Pp11 menossa, tuhruvuoto läpi lugejen vaan jatkuu ja välillä juilii mahaa.:unsure: oon jo valmistautunut täysin Pas:iin. Eikös sitä yksi välikierto täydy aina pitää hoitojen jälkeen?

@Silmu75 minkä kokoinen endometriooma sulla oli? Ja miten päädyttiin tuohon skopiaan? Mulla on epäilys kyllä, että tuolta muualtakin endoa löytyy, kun harvoin kait nuo endometrioomat yksittäin esiintyy. Ei ole vain ehkäisyn lopettamisen jälkeen kovat kivut vielä palanneet, niin ei ole järkeä toistaiseksi lähteä skopiaan.

@Jasmina20 hyvä tietää, että sieltä jonkinlaista arviota alkioista ehkä saa. Täytyy kysyä seuraavalla kerralla. :)

@odotuksenodotus tsemppiä teille jänniin aikoihin! Toivottavasti kaikki sujuu hyvin ja pääsette siirtoon (y)

Kaikille muillekin tasapuolisesti tsemppiä eri vaiheisiin matkallanne!:)
    Onko muuten kenelläkään täällä kokemusta letrotsol -lääkityksestä? Ja erityisesti sen käytöstä endometrioosi potilaalla parantamaan kohdun seinämän vastaanottokykyä?

21. Nuttu92

Nuttu92 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    23.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    42
    @Emmelie75 One Stepin liuskoilla testasin, sekä 10 että 25mlU - vahvuuksilla. Tiedän, ettei nuo ole parhaasta päästä testejä, mutta olen säästänyt digitestejä tilanteisiin, joissa on edes jonkinlainen mahdollisuus, että olisin raskaana. Liekkö nekin jo vanhoja, kun pari vuotta maanneet käyttämättöminä kaapissa. :unsure: enpä olisi niitä ostaessani arvannut, että vielä kahdenkin vuoden päästä ne ovat koskemattomina niillä sijoillaan, mihin olen ne piilottanut. Virallinen testipäivä olisi 7.11.

@pcosilainen kiitos tsempeistä. Jostain sitä vain aina löytää voimia aloittaa uusi taistelu tuulimyllyjä vastaan, tahtotila on niin kova.

@Helinä87 hurjasti tsemppejä sinulle vaikeaan tilanteeseen. Oletko vielä testannut vai odotatko viralliseen testipäivään?

22. Silmu75

Silmu75 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    147
    @Helinä87 Piti tarkistaa papereista: 5cm oli läpimitta. Löytyi ihan sattumalta elämäni ekassa ultrassa, sain lähetteen terveyskeskukseen ja sieltä keskussairaalaan eikä kukaan ollut ihan varma mitä siellä on. Siksi pääsin melko nopeasti leikkaukseen ja näyte meni patologille, vaikka lopulta olivat jo just ennen leikkausta sitä mieltä, että no endoahan se vaan. Mitenkään se operaatio ei kyllä helpottanut kuukautiskipuja tms, eikä ole auttanut raskaaksi tulemisessa.

23. Emmelie75

Emmelie75 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    30.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    9
    @Nuttu92 Sama strategia täällä, yritän ensin saada jonkinlaisen viivan/haamun halppistesteillä, ennen kuin viitsin "uhrata" kallisarvoista digitestiä :love:
    Täältä palstalta olen ymmärtänyt että One Stepin herkät eivät ole kovinkaan herkkiä sit kuitenkaan.
    Virallisena testipäivänä tulee suunnilleen pp15? Ja silloinko hedelmöitymisestä olisi noin 18 pvää, tms? Eli silloin nyt viimeistään sitten pitäisi näkyä. Tsemppiä vielä siihen asti! Toivottavasti päästään molemmat vielä käyttämään meidän digitestit :)

@pcosilainen Hienoa, pääsitte siirtoon, ja jäi vielä pakkaseenkin mahdollisesti Antaa kyllä uskoa että vähän maltillisemmallakin saaliilla voi päästä piinailemaan :) Tsemppiä kahden viikon odotukseen! Nauti täysillä hyvästä fiiliksestä

@Silmu75 Kävitkö ultrassa tänään? Pääsetkö siirtoon?

En ole saanut hormoneista onneksi juuri mitään oireita, mutta tänään ilmestyi inhottava hormonaalinen päänsärky :X3:
    Yritän juoda paljon vettä, ja buranankin voisin ottaa, punktioon on vielä sen verran aikaa, että ei varmaankaan sössi "ovulaatiota"

24. odotuksenodotus

Rekisteröitynyt:
    04.11.2019
    Saadut tykkäykset:
    9
    Sellainen tuli mieleen, että miten pitkälle teille on annettu testipäivä 5-päiväisen alkionsiirron jälkeen? Viimeksi kun meille siirrettiin 3-päiväinen, neuvottiin tekemään testi 13 päivän päästä. Mietin että mahtaako testin odotus olla lyhyempi tuon 5-päiväisen kanssa.

25. Silmu75

Silmu75 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    147
    @Emmelie75 Kävin lauantaina ultrassa, limis 7mm. Hoitajan mielestä kaikki ok, lääkäri varmistaa vielä tänään ajan ja lääkityksen.

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi