IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Tammityttö
@Wintersun kiitos kun kysyit. En oo aikoihin käynyt, nyt oli kirjauduttava kun luin toisaalta Rusakkoisen järkyttävät uutiset :cry: Ihan hirveää!!
Eipä mulle. Kierrot sekaisin, varmaan alan olla eilisenteeren nainen. Ei uutta millään osa-aluella :oops:
Miten teidän hoidot etenee? Jotenkin äkkiä haarukoin täältä että jotain takapakkia tullut :unsure:?

Wintersun
@Wintersun kiitos kun kysyit. En oo aikoihin käynyt, nyt oli kirjauduttava kun luin toisaalta Rusakkoisen järkyttävät uutiset :cry: Ihan hirveää!!
Eipä mulle. Kierrot sekaisin, varmaan alan olla eilisenteeren nainen. Ei uutta millään osa-aluella :oops:
Miten teidän hoidot etenee? Jotenkin äkkiä haarukoin täältä että jotain takapakkia tullut :unsure:?
Eilen supressioultrassa näkyi joku rakkula vasemmalla puolella. Lisättiin synarelan annosta ja toivotaan et ens viikolla ei enää olis ja menkat alkais. Muuten siirtyy taas.. Koska joulupyhät.

Tammityttö
Eilen supressioultrassa näkyi joku rakkula vasemmalla puolella. Lisättiin synarelan annosta ja toivotaan et ens viikolla ei enää olis ja menkat alkais. Muuten siirtyy taas.. Koska joulupyhät.
Mulla aikoinaan sumut siirsi ihan tolkuttomasti menkkoja. En tiedä onko sillä mun kohdalla yhteys siihen että ylipäätään hormonit on silleen ”vähissä” että se lamasi kaiken liiaksikin.
Mikähän rakkula siellä on? Oon muuten törmänny pariinkin kertaan et joku on raskautunu nimenomaan synarelaa laittaessa. Sekin joku ihme kehon kieroutunut juttu miten joku on reagoinu.
Voi että. Ihan hirveästi tsemppiä joka tapauksessa. Jospa se nyt, vaikeuksien kautta voittoon

Wintersun
Mulla aikoinaan sumut siirsi ihan tolkuttomasti menkkoja. En tiedä onko sillä mun kohdalla yhteys siihen että ylipäätään hormonit on silleen ”vähissä” että se lamasi kaiken liiaksikin.
Mikähän rakkula siellä on? Oon muuten törmänny pariinkin kertaan et joku on raskautunu nimenomaan synarelaa laittaessa. Sekin joku ihme kehon kieroutunut juttu miten joku on reagoinu.
Voi että. Ihan hirveästi tsemppiä joka tapauksessa. Jospa se nyt, vaikeuksien kautta voittoon
Ilmeisesti saattaa olla kehittymässä oleva solu. Mulla on vasta dpo 13 vissiin ja ti asti tiputellut et jodia se tästä alkaa. Kunhan se rakkula häviäisi. Raskauteen usko 0.

pcosilainen
Nimi #ikä #yritys aloitettu #mones lapsi #syy #mones hoito meneillään

cindra#37#(nyt toisella kerralla 3/19)#2.#selittämätön#1.IVF
Ellinoora38 #38, #12/2018, #1., #siittiöiden vähyys/selittämätön, #1.ivf 2.PAS
Emmelie75 #44 #12/2018# 1.#ikä # 2. IVF/1. ICSI
Haaveilija91 #5/2018 #1. #FAP geenimutaatio #2. IVF+PGD
Jasmina20 #26 #toinen #miehellä syöpä #1. IVF, PAS
Jonxu #31 #8/17 #3. (miehen 1.) #siittiöt/ylipaino #1. ICSI
kiia-s #29 #2017#2. #pcos #2. Ivf
lapsettomuutta10v #1. #munatorvet/alkioiden laatu #2.IVF
Maikkukoo #toinen #1. IVF 3.pas
Maris83 #36v. #v.15-16 #amh/tuubat/endo #1. ivf
MyMa #31 #2016 #2. #PCO/anovulaatio #2.IVF 3.pas
Nipsu_78#41#selitt./ikä#4.ivf
Nuttu92 #27v., mies 32v.#5/17#1. lapsi#selittämätön#1.ICSI
pcosilainen #30 #2018 #1 #pco ainaki#2ivf
Silmu75 #43 #2013 #1. #ainakin endometrioosi ja ikä #1 #1.IVF 10/19, siirto seuraavaan kiertoon
Solunen #41 #8/18 #2. #ikä, matala amh #2.ivf>inseminaatio
Tuutikki84 #35 #9/18 #1. #munanjohdinvaurio #1.ivf
Wintersun #31# 12/10 #siittiöt #1.IVF/ICSI
Odotuksienodotus #33v #05/2018 #ovulaatiohäiriö, pcos-tyyppinen ja epäilty munasoluvika #1.ivf 2.pas
Helinä87 #32v.#09/2017#endometrioosi# 1.ivf (ja seuraavaksi sitten 1.pas)
Puhalluskukka #32v. #03/2015#selittämätön#1 ivf
Ensikatse #39 #2/2017#3. (miehen 1.)#selittämätön/ikä #1.IVF

Piinailijat

:love: Plussat 2019 :love:
Tammikuu:
hillan_kukka 4.IVF/2.PAS (5pv)
CherryPie85 3.ICSI/2.PAS (6pv)
Domi (5 IVF:n, yhteensä 18 siirron jälkeen "luomu", scratchingin jälk.)
Helmikuu:
kirsillevauva lahjamunasoluhoito (5pv) (km 8+0)
Taigariina 2.IVF (2pv)
Milli-34 2.ICSI (3pv) (tm)
Maaliskuu:
Anemonee 2.ICSI (6.pv)
Noran 2.IVF/5.PAS (3pv)
AuroraK 1. IVF, 2. PAS
Huhtikuu:
WishingUponAStar 1. IVF 1.PAS (5pv)
BlackCat 1.ICSI 2.PAS (3pv)
julie_ 1.IVF/ICSI/3.PAS (3pv)
rouvaNiisku 1. IVF 3. PAS
Toukokuu:
Millionnea 3.ICSI (3pv) kaksoset
Nipsu_78 4.ivf, 1.pas, (5pv) km
Kirsillevauva (km)
Kesäkuu:
Shelterme
1.IFV 1.PAS
Toiveitakovain80 1.IVF/1.PAS
Jantzu 5. ICSI 1. PAS
Aislinn83 2. IVF
Nonnakka 1.IVF 1. PAS
Nyuu 3. IVF
Elokuu
kirsillevauva. 2.Pas/lahjoitetut munasolut
Syyskuu
Carinem 3. IVF
Lokakuu
Pupuna112 1.IVF
Maris83 1.IVF
Marraskuu
Maikkukoo, 1.IVF, 3 PAS
Silmu75, 1.IVF
Odotuksienodotus, 1.IVF, 2 PAS

Listaa päivittäessä klikkaa listan lopusta "vastaa", ja pyyhi pois listan alusta ja lopusta ja kaikki teksti, mitä kahden hakasulkeen [x] välissä on. Lisää omat tietosi listalle eli #ikä #yritys aloitettu #mones lapsi #syy #mones hoito meneillään ja lähetä.

Voit myös pyytää jotakuta muuta muokkaamaan tietosi, kirjoita tällöin päivitettävät asiat erillisenä kommenttina tai oman kommenttisi loppuun. Neuvoa saa aina kysyä:)

Wintersun
@janitainen oliko sulla siirto tänään? :)

@Wintersun ootko tehny varmuudenvuoks raskaustestiä? (n)

Mulla oli siirto tänään. 11 kypsästä solusta 8 hedelmöittyi ja 7 oli tänään niistä selvinnyt. 6 jäi jatkoviljelyyn ja pakkaseen mikäli plastoiksi kasvaa. Siirron jälkeen oli mahakipua, mut nyt se kyllä jo helpotti.
En ole tehnyt. Kyllä vuoto jo vähän vereltä vaikuttaa, kunhan runsastuisi. Toki jos ei ala ni täytyy tehdä mut enpä usko. Kun kuitenkaan ei 9v oo yhtikäs mitään tapahtunut.

Emmelie75
@justhope Aivan pahoitteluni, unohdin että olet issessein liikkeellä. Olet kyllä reipas kun olet lähtenyt toteuttamaan toivettasi yksin (y) Ja iän puolesta riittävän ajoissa! Arvostan :love:

Onpa kyllä hankala tilanne! Kun kuitenkin olet privaatissa, niin luulisi että ehdottelevat kaikkea mahdollista. En tosiaan tiedä missä päin Suomea olet ja millä klinikalla käyt, mutta voisihan käydä hakemassa vähän niin kuin "second opinion" joltain toiselta? Kysymässä mitä heillä olisi tarjota.
Olen ymmärtänyt että Pihlajalinna-Dextrassa ollaan innokkaita kokeilemaan uusia asioita. En ole itse heidän asiakkaana, joten tämä ei ole mainos siinä mielessä.

Onko nykyisellä lääkärilläsi ajatusta mitä tehdä seuraavaksi vai luottaako että kyllä se vielä kiinnittyy kun olet nuorikin?

Rusakkonen
Kiitos ihanaiset naiset kaikista kommenteista, ihanista runoista ja tuesta. Arvostan kovasti. Nyt sairaalassa ja kaynnistys alkanut. Voi toki kestaa paivia. Ollaan tahan tarkoitukseen varatussa yksityishuoneessa. Hoitajat tulevat usein katsomaan.

Synnytys tietysti vahan jannittavaa ensisynnyttajana. Ensin sain kypsyttavan tabletin aikaisemmin paivalla. Synnytys saattaa alkaa huomenna taikka sunnuntaina. Annettiin myos jo gas&air pessaarin asentamisen yhteydessa. Saan kaikki laakkeet tarvittaessa.

En varnaan tassa mitaan synnytyskuvausta aio kirjoittaa, mutta tassa siis jotain ennen kuin joksikin aikaa vaikenen.

Saadaan sitten vauva rinnalle ja puettua kauniisiin vaatteisiin, lelu kateen, ja saadaan hanet huoneeseen erikoissangyssa, jossa han pysyy kylmana; saadaan olla hanen kanssaan ihan niin kauan kuin halutaan; saadaan ristia ja siunata vauva sairaalan kappelissa, ja saadaan jopa kasittaakseni tassa maassa rekisteroida hanen syntymansa ihan nimella. Yritetaan menna tama lapi hanta kunnioittaen ja hanen kaunista muistoaan vaalien. Myohempi hautajaisten jarjestely on kylla varmasti kova pala. Taytyy miettia hautajaispaikka, tilaisuuden sisalto ja hautakivi. Ei sellaista pitanyt joutua tekemaan. Mutta nyt ensin siis kai niiden siunausristiaisten sisaltoa mietin hiukan.

Tarkoitus on tassa tietenkin yrittaa palata kuukausia myohemmin talle synnytysosastolle sisarusta hakemaan, mutta taman jalkeen ei siis ikina, ikina enaa tahan nimenomaiseen tarkoitukseen varattuun huoneeseen... Jos tulee joskus pikkusisarus, niin han saa tietaa, etta hanella oli ihana isoveli.

Rusakkonen, aviomies ja pian syntyva poika

jonxu
Ketäs piinailijoita meitä on? Joko testit houkuttelee?

Täällä siirrosta nyt 6 päivää. Mieli menee vuoristorataa..välillä ihan varma että plussa tulee, välillä taas varma epäonnistumisen tunne. Mitään oireita ei ole sen kummemmin. Välillä vihlasee tuonne kohdun seudulle, tissit olleet kipeät jo irrotuspiikistä asti. Aion malttaa testipäivään asti, eli ens perjantaihin :whistle:

• Tykkää
Reactions: Puhalluskukka
Wintersun
Mulla alkoi eilen vihdoin vuotamaan kunnolla, siteeseen asti kyllä jo päivällä mutta hyvin vähän. Yöllä nousin 3 hakemaan särkylääkettä ja caprilonia koska vuoto ja kivut oli ihan hirveitä.
Olisiko sit tänään kuitenkin kp1? No päättäkööt ne polilla jos se johonkin vaikuttaa. Kunpa tuo synarela olisi saanut sen rakkulan pois..

Puhalluskukka
@Wintersun jes vihdoin!! :LOL: Nyt toivottavasti rakkula on myös poistunut.

@jonxu minä ainakin piinailen. Nyt vasta toinen päivä siirrosta. Vaikea uskoa, että ekasta siirrosta raskautuisin. Kyllä sitä vaan negaan itseään valmistelee. Rinnat tosi kipeet ovitrellestä lähtien myöskin. Mulla on annettu testipäiväksi perjantai 13:LOL: Sen tietää miten tässä käy :D

• Tykkää
Reactions: jonxu ja Wintersun