IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Kiitos kaikille onnitteluista. Nyt vaan katsotaan kuinka tässä lopulta käy mutta olo tuntuu kyllä hyvältä ja oireet myös :ROFLMAO: Oireet iski reissussa ihan puskista ja eka ajattelin niiden liittyvän tukilääkkeisiin mutta oireiden kirjo on vaan niin laaja, että viikonloppuna aloin tosissani epäillä onnistumista.

@Wintersun Mulle siirettiin 5-päiväinen blasto eli tänään olis dpo12. Ja tosiaan aamun kolmas pissa tunnin pidätyksellä antoi ehkä 1/3 testiviivan vahvuudesta. Ei tartte tihrustaa yhtään. Ja sen pissalla juoksemisen voisin lisätä oirelistaan :D
 
Voi ei @Jasmina20 menkat ja oksennustauti :cry: Meki oltu flunssassa kohta 3viikkoa lähinnä yskä enää vaivaa, mutta mulla yskä tulee aina niin kovana et tänki kans järki lähtee, no vois olla pahemminki..

Oi onnea @Ellinoora38! Minäki jouduin tänään tunnin pidätyksellä tekemään testin ja hyvin tuli siitä huolimatta selkeästi viikonlopun aikana vahvistunut viiva. Tultiin reissusta kotiin ja en enää malttanu oottaa ja just sillon piti kokoajan rampata vessassa. Kävin jo ostaa lisää testejä nii saa aamulla testattua kunnon pidätyksellä :love:

Hyvää joulua kaikille!
Lisään tähän nyt viel jouluaattoaamun testin ☺
IMG_20191224_072519.jpg
 
Viimeksi muokattu:
@kiia-s Kiitos! Hieno viiva sulla. Mulla ei ihan yhtä vahva kai ole tältä aamulta mutta vahvempi kuin eilen aamulla. Nyt mulla ei ole enää kuin yks digi kaapissa ja sen säästän perjantaille. Pelkään kyllä digejä niin paljon kun ne paljastaa niin hyvin jos kaikki ei ole kunnossa. Pääsen verikokeeseen vasta ma kun klinikka aukeaa.

Tämän aamun viivan jälkeen tässä voi nyt rauhoittua joulun viettoon ja toivoa parasta. Oikein ihanaa ja rauhallista joulua kaikille!!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Solunen
Tänään virallinen testipäivä ja digi näytti raskaana 2-3 :love: One stepin liuskat loppui jo aattona, joten en tiistain vahvistuneen viivan jälkeen ole testannut ollenkaan enkä leffaviivoja päässyt koskaan näkemään. Maanantaina vielä verikokeeseen. Vatsakipuja on ja rinnat superarat mutta muuten olo hyvä ja rauhallinen.

@Wintersun Miten sun piinailut menee? Onko ollu mitään havaittavia oireita?
 
Täällähän on oikea jouluisen punainen aalto menossa:) Onnea kovasti @Ellinoora38 !! Jospa ubiqinonilla ja inositolillakin olisi ollut joku vaikutus(y) Ja @Wintersun - toivotaan vahvistumista! Onnea myös muut, en edes pysy perässä enää:D, ainakin @cindra! Me saatiin loppulasku Dextrasta ja pari tonnia siihen epäonniseen kierrokseen meni:unsure:. Tänään menen hakemaan pistokset ensi vuodelle, että saa vielä tän vuoden lääkekattoon. Ja aloitin sen dhea-hormonin viime viikolla. Ihan järkyttävä ylivireys tuli alkuun, vaikka aloitin varovasti pienillä annoksilla. Nyt tilanne tasoittunut onneksi. Varmaan kevät vielä aktiivisesti yritetään ja sitten täytynee vaan hyväksyä tilanne, jos ei mitään tapahdu, ja nauttia tästä yhdestä uhmaikäisestä sankarista:D
 
@Solunen Sitä itsekin miettinyt, että ehtikö vaikuttaa. Mulle määrättiin vielä sitä ubikinolia joka on paremmin imeytyvä muoto tms. Unikinonia olin syönyt itsenäisesti jo aiemmin. Sen muistan että lääkäri kyllä hykerteli tyytyväisenä alkionsiirron jälkeen, että nyt on kaikki pelimerkit kohdallaan. Ihan niin kuin hän olis ollu varma että nyt onnistuu. Sain vielä siihen kiinnittymisen tueksi gonapeptylin ja atosibanin lisäksi, joita ei aiemmissa siirroissa ollut. Aiemmin ollu vaan terolut ja ovitrelle. Nyt oli nuo kaikki neljä. Hyvä että sait lääkkeet tälle vuodelle vielä. Onnea kovasti seuraavaan yritykseen.
 
  • Tykkää
Reactions: Solunen
Ihanaa et tuli jouluplussia useempiki :love:
Mullaki rinnat tosi kipeet väittäisin et kipeemmät ku pelkästää terolutista, tiedä sit.. Välillä iskee yhtäkkiä tyhjästä kauhea nälkä niin et tulee huono-olo, mutta muuten normi olo. Yöllä vaan nousi kuume 38.8 oli aamulla niin tietenki pelkään et se sit tuhos alkion :ninja:
 
Taustalta piti tulla onnittelemaan kaikkia plussanneita, voi ihanaa miten paljon onnistumisia täällä surkean hiljaisen syksyn jälkeen! Kääntyi tämän vuoden luvut vielä positiiviseen suuntaan.❤:)

Itsellä nyt melkein 3kk hoitotauko tulossa pian päätökseen. On tehnyt mielelle uskomattoman hyvää olla ajattelematta tätä lapsettomuusasiaa ja käyttämättä mitään hormoneja. En ole palstaakaan seurannut lähes ollenkaan, haluan pitää mieleni rauhallisena. Vuoto pitäisi alkaa ihan näinä päivinä ja siitä sitten Zumenon käyttöön ja seuraava pas tammikuun loppupuolella.

Aloitan uudessa työssä vuoden alussa ja sen suhteen raskaus tähän väliin olisi vähän, noh, kiusallinen juttu, mutta en viitsi elämää pausellekaan painaa kun ei takuuta onnistumisesta ole. Kolme negaa putkeen syksyllä veti kyllä mielen todella kyyniseksi ja katkeraksi. Yritän nyt päästä siitä yli. Jotenkin odotukset ihan nollassa silti.

Tuli nyt tosi jäsentelemätön ja omanapainen viesti, pahoittelut. Tsemppiä hirveästi kaikille vaiheisiinne. Ollaan me aika sotureita kun jaksetaan tällaista tervanjuontia. :rolleyes:
 
@MyMa ihanaa että olet tauolla päässyt irti näistä asioista on tää kyllä välillä niin syvältä. Ja tosiaan jossain vaiheessa sitä tajuaa että elämää ei voi ajatella kokoajan että mitä jos olen silloin raskaana. Aluksi sitä jäi suunnitelmia tekemättä, mutta kun 4vuotta esikoista yritti niin jossain vaiheessa sitä uskalsi varata ulkomaanmatkan puolen vuoden päähän tai lähteä opiskelemaan :LOL:

Minä olen jatkanut testailua joka toinen päivä ja tänään sain yhtävahvat viivat, jos uskaltais luottaa että tähän mennessä kaikki ok. Mutta kokoajan on kuitenki ajatus että viikonpäästä se vuoto alkaa niinku muillaki kerroilla :cry: mutta kai täytyy kuitenki testitulos ilmotella oysiin..
 
Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä kovasti kaikille hoidoissa oleville ja hoitoja jonottaville :love:

Tietääkö kukaan mikä on tällä hetkellä tilkan (naikkarin) jonotilanne? Meillä olisi ensiviikolla ensimmäisen ivf- suunnittelukäynti. Kuinka kauan suunnittelukäynnistä menee, että pääsee aloittamaan hommat? Mahdollisesti jo seuraavasta kierrosta? Vai pitääkö taas vain jonottaa ja jonottaa :cry:
 
Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä kovasti kaikille hoidoissa oleville ja hoitoja jonottaville :love:

Tietääkö kukaan mikä on tällä hetkellä tilkan (naikkarin) jonotilanne? Meillä olisi ensiviikolla ensimmäisen ivf- suunnittelukäynti. Kuinka kauan suunnittelukäynnistä menee, että pääsee aloittamaan hommat? Mahdollisesti jo seuraavasta kierrosta? Vai pitääkö taas vain jonottaa ja jonottaa :cry:
Heippa! Me ainakin jonotettiin noin 4kk suunnitelukäynnin jälkeen. Silloin yleensä laitetaan sit jonoon. Noin kuukausi sitten jono oli noin 3kk. Korjatkaa jos jollakin tuoreempaa tietoa(n)Toivottavasti pääsette pian aloittamaan hoidot! :)
 

Yhteistyössä