IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

Ankkalinna # 09/2012 # toinen # ? / vähän pco:ta / kohtutulehdus/ ikä? # 1.IVF/1PAS
Adelmiina_ #2012 #ensimmäinen "vähän endo/tuhoutunut johdin #2. IVF 5.PAS

Bridge # 5/2015 # ensimmäinen # matala AMH+ikä # 3. IVF
Darni73 # 9/12 # eka yhteinen # simpat # 2.icsi
Domi # 4/ 2012 # ensimmäinen # selittämätön # 2.IVF/ICSI, 2. PAS
Ellemiinu #2013 #ensimmäinen #pco epäily + endo #1.IVF

epätoivoista yritystä # 10/07 # ensimmäinen # selittämätön/autoimmuunisairaudet/ikä # 3.icsi 5.pas (7.siirto)
haavetta pienestä
# 4/2014 # ensimmäinen # selittämätön (kilpparin vajaatoiminta) # 1.IVF
Hipsunpöpsy
# 11/11 # toinen # helpompi kertoa mitä ei ole vikana # 1.IVF
icsi mamako
: # 2015 # ensimmäinen # siittiöt # 2. ICSI
ilo2010
# 2012 # 2. # pco,ei muuta löytynyttä vikaa kummasakaan # 2.IVF
Juru27 # 2013 # ensimmäinen # siittiöt # 2.ICSI
Kiela # ? # toinen (tyttö 2015) # siittiöt # 1.ICSI/6.PAS

Kielon-kukka # 2013 # ensimmäinen yhteinen (7-v aijemmasta suhteesta) # endo,pco # 4.IVF/ICSI (tulossa 3/4-16)
Mamido # n 1,5v # toinen # siittiöt # 1.ICSI/1.PAS
Mar80 # 2012 # ensimmäinen # selittämätön # 1.IVF/ICSI

Nappeus # 2014# ? # PCO/siittiöiden vaihteleva määrä # 1.IVF
Nempula
# 11/2015 # ensimmäinen # steri # 1.IVF/1.PAS
Nennalii
# 2012 # ensimmäinen #selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu # 1.ICSI/3.PAS (ei tuore siirtoa)
Pirunpelto # 1/2013 # ensimmäinen # oma ikä + simpat # 1.ICSI
Plussamamma #2014 #ensimmäinen #selittämätön #1.IVF

Pupuska81 #3/ 2013 # ensimmäinen lapsi # pco+heikot siittiöt # 1.ICSI/2.PAS
Pussipiru # 2012 # ensimmäinen # azoospermia + endo # 2.ICSI
Päivän paisteessa # 7/2012 # ensimmäinen # huonot siittiöt, alhainen amh, heikkolaatuiset munasolut # 4.ICSI

Reuna # 2013 # ensimmäinen # pco,ovuloimattomuus ja simpat?# 1.IVF
ronja81
# 2007 # toinen # selittämätön # 3.IVF/3 PAS
Roxanne # 12/2014 # ensimmäinen # ikä/siittiöt # 1.IVF/ICSI

SalamaT # 5/14 #mun ensimmäinen#endo+ikä# 2.IVF/1.PAS
Saaga76
# 7/2012 # ensimmäinen # toinen johdin tukossa, selittämätön #1.IVF/3.PAS
Sphinx
# 06/2013 # ensimmäinen yhteinen # selittämätön+endo # 1.IVF
Tiituli
# 2014 # ensimmäinen # selittämättömiä/ikä # 2.IVF
Timjami77 # 7/2013 # oma 2. miehen 3. # selittämätön/ikä/simpat # 5.ICSI73.PAS
Toive* # 7/013 # ensimmäinen # johtimet tukossa # 1.IVF
toive-94 # 2014 # ensimmäinen # lapsena saidastettu syöpä/ alhainen AMH #

Toiveikas81 #hoitoihin 2014 #ensimmäinen #endo + siittiöt # 1. ICSI/1. PAS
Tupsuli # 1/2016 #selittämätön # 4.IVF (1.saanut alkunta 3.IVF:n tuoresiirrosta) #
vipe1986 # 2013 # eka yhteinen (edel.suht. -07 tyttö) # siittiöt # 1.IVF
virvatulia # ? # toinen # siittiöt + pco # 1.ICSI / 4.PAS
Wawwi # 05/2015 # ensimmäinen # alhainen Amh,korkea Fsh # 1.IVF
Xesca # 2014 # ensimmäinen #selittämätön/ hormonitasapaino ? # 1.ICSI

Yrittäjä J # 01/2013 # ensimmäinen yhteinen # endo ja selittämätön # 1.IVF/ICSI/1.PAS (huhtikuu)

"eläköityneet"::unsure:
Tammityttö# kolmas # soluissa vikaa #hoitojakso: yht.14v jonka aikana 2 hoidoilla saatua


Piinailijat::whistle:
Tupsuli
: testipv 27.3 (2pv/11.3)
Domi testipv. 28.3 (2pv/14.3)

Plussat 2016: :love:
Tammikuu:
Salama T 2.IVF (kkm)
Misericordia 2.IVF/1.PAS
Helmikuu:
JONPA77 1.IVF/1.tuoresiirto
Orapihlaja 1.IVF
Maaliskuu:
Jasmina20 1.ICSI/1.PAS (3pv)
Kiia-s 1.IVF/1.PAS (3pv)
Rizu 1.IVF/3.PAS (3pv)
Madga78 1.IVF
Elika 2.ICSI/IVF (3pv)
RooRoo1 1.IVF (3pv)
Yrittäjä J 1.IVF/ICSI (kem)
Mari32 5. ICSI (3pv)
Nenna81 2.IVF3.PAS (3pv)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos (y)
 
Kenellään ei oo siis ollut menkkamaisia jomotuksia Estradotia käyttäessä..arvelinkin niin, että tää on taas jotain vain mun kropan pässeilyä. Eilen illalla toinen laastareista oli niin rutussa, vain puolet oli sileästi kiinni ihossa, eikä se enää tarttunut kiinni, joten vaihdoin uuteen, vaikka olin ne tiistaina vaihtanut. Voi kun se lauantai jo tulisi!!!!
 
Kenellään ei oo siis ollut menkkamaisia jomotuksia Estradotia käyttäessä..arvelinkin niin, että tää on taas jotain vain mun kropan pässeilyä. Eilen illalla toinen laastareista oli niin rutussa, vain puolet oli sileästi kiinni ihossa, eikä se enää tarttunut kiinni, joten vaihdoin uuteen, vaikka olin ne tiistaina vaihtanut. Voi kun se lauantai jo tulisi!!!!
 
Tupsuli! Voi kunpa siellä jotain ihanaa tapahtuisi!! Nyt vasta jännittääkin!

Darni73....onnea siirtoon ja piinaan! Nyt täällä puhaltaa niin suotuisat tuulet, että jospa sielläkin alkio tiukasti tarraisi kiinni!

Nenna81 Isot onnittelut! Hyvin on kyllä hcg noussu ku näyttää jo 2-3vkoa! Onnea matkaan!

Nennalii! Ovis tuli sittenkin! Täällä jännitetään samaa, että millon tulee ja tuleeko ajoissa, vai sotkeeko kaiken pääsiäinen! Pientä oiretta on onneksi tänään ollu, että eiköhän viimeistään viikonloppuna hymyile täälläkin!
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73 ja Tupsuli
Tupsuli no johan, alotit sit kunnnon piinailun!!! ;) Itse en oo kyllä one steppeihin ole mitään viivanpaikkoja saanut..että josko se :love:

Jes, hyvä Nennalii että hymy löytyi!

Darnille
tsempit siirtoo ja icsi mamako:lle peukut hyvään hedelmöitys tulokseen..
Mitäs sitä piinaa turhaan lievittämään, otetaan "ilo" irti piinailuun kun kerta tänne asti on päästy! :geek:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Domi
Onnea Nenna !
Icsi mamako
vau mikä tulos, upeeta!
Siirtoon päästiin aamulla oli yksi kuukahtanut, yksi oli 2 soluinen ja yksi 4 soluinen.
Nyt siirto iltapäivällä toinen kirinyt 5 soluiseksi ja toinen 6 soluinen.
Nyt sormet ja varpaat ristiin kun eihän me taaskaan saatu pakkaseen mitään.
Eli päivittää vois siirretty 17.3(3pv)ja testipäivä 30.3
 
Mikä testi tuo on, Tupsuli? vaikea vielä näin aikaisessa vaiheessa tulkita onko tuo sitten viivanpaikka vai alkava haamunen. Ainakin mun näytöllä näyttää viivan varjo, eli lupaavaa kuitenkin. Ja toivotaan siihen oikein kovasti väriä tulevina päivinä! (y)
Paljon sä tuikkasit pregnyliä?
 
  • Tykkää
Reactions: Tupsuli
Mandala 5000 yksikköä viime maanantaina, jos se häviää puolittumalla joka päivä, laskin että pe-la pitäis olla ihan häviävän pieni määrä enää, eli jos huomenna vielä näkyy ja ehkä vahvempana, se vois olla ainakin kiinnittymisyritystä... Tuossa on "livenä" hieman punaista EHKÄ, mut kamera söi kaiken värin... Piinailu (ja tikuttelu) jatkuu!:ROFLMAO:
 
Onnea kyytiläisistä Darni :)

Tosi hienoa Reuna että lääkkeen vaihto saanut piristystä aikaan, hyvältä vaikuttaa(y) ja icsimamalla hieno tilanne, peukkuja siirtoon! :)

Apua, unohdin jo mitä kaikkea piti kommentoida vielä, kauheasti actionia täällä!! :eek::LOL: Tupsulille viivam vahvistumisia, toivottavasti olis sitä oikeeta viivaa :) Nennalle vielä onnittelut kans :barefoot:

Voi kurja hipsuhöpsy :( mutta eikös täällä jollain just ollu vähä vuodellu ennen pasia ja silti siihen pääsi??

Ai niim, mulle vois päivittää tohon sen että oli siis 5.icsin eka pas, niin pysyy tilastot "oikeina" :) Ma olisi 5+2 joten taidan sillon katsoa mitä digi sanoo..verikoekontrolleja ei siis enää ole..
 
Viimeksi muokattu:
http://aijaa.com/3xFtlr

Nyt meni mielenkiintoiseksi... Tein tunnin pidätyksellä 10 One Stopin ja 25 Pregcheckin, jälkimmäisessä minun mielestä punertava haamu, herkeämättä ei mitään, ehkä ihan hailura viivanpaikka... Miten se on mahdollista? Toivotaan, että siellä jotain tapahtuu...

Muoks. Ja nyt livenä erottaa kyllä väriä... Voiko tuo olla vielä Pregnyliä, se tässä nyt jännittää. Oikeesti mä oon IHAN liian aikaisessa, mut minkäs himotestaajien luonnollinen voi..
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

Ankkalinna # 09/2012 # toinen # ? / vähän pco:ta / kohtutulehdus/ ikä? # 1.IVF/1PAS
Adelmiina_ #2012 #ensimmäinen "vähän endo/tuhoutunut johdin #2. IVF 5.PAS

Bridge # 5/2015 # ensimmäinen # matala AMH+ikä # 3. IVF
Darni73 # 9/12 # eka yhteinen # simpat # 2.icsi
Domi # 4/ 2012 # ensimmäinen # selittämätön # 2.IVF/ICSI, 2. PAS
Ellemiinu #2013 #ensimmäinen #pco epäily + endo #1.IVF

epätoivoista yritystä # 10/07 # ensimmäinen # selittämätön/autoimmuunisairaudet/ikä # 3.icsi 5.pas (7.siirto)
haavetta pienestä
# 4/2014 # ensimmäinen # selittämätön (kilpparin vajaatoiminta) # 1.IVF
Hipsunpöpsy
# 11/11 # toinen # helpompi kertoa mitä ei ole vikana # 1.IVF
icsi mamako
: # 2015 # ensimmäinen # siittiöt # 2. ICSI
ilo2010
# 2012 # 2. # pco,ei muuta löytynyttä vikaa kummasakaan # 2.IVF
Juru27 # 2013 # ensimmäinen # siittiöt # 2.ICSI
Kiela # ? # toinen (tyttö 2015) # siittiöt # 1.ICSI/6.PAS

Kielon-kukka # 2013 # ensimmäinen yhteinen (7-v aijemmasta suhteesta) # endo,pco # 4.IVF/ICSI (tulossa 3/4-16)
Mamido # n 1,5v # toinen # siittiöt # 1.ICSI/1.PAS
Mar80 # 2012 # ensimmäinen # selittämätön # 1.IVF/ICSI

Nappeus # 2014# ? # PCO/siittiöiden vaihteleva määrä # 1.IVF
Nempula
# 11/2015 # ensimmäinen # steri # 1.IVF/1.PAS
Nennalii
# 2012 # ensimmäinen #selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu # 1.ICSI/3.PAS (ei tuore siirtoa)
Pirunpelto # 1/2013 # ensimmäinen # oma ikä + simpat # 1.ICSI
Plussamamma #2014 #ensimmäinen #selittämätön #1.IVF

Pupuska81 #3/ 2013 # ensimmäinen lapsi # pco+heikot siittiöt # 1.ICSI/2.PAS
Pussipiru # 2012 # ensimmäinen # azoospermia + endo # 2.ICSI
Päivän paisteessa # 7/2012 # ensimmäinen # huonot siittiöt, alhainen amh, heikkolaatuiset munasolut # 4.ICSI

Reuna # 2013 # ensimmäinen # pco,ovuloimattomuus ja simpat?# 1.IVF
ronja81
# 2007 # toinen # selittämätön # 3.IVF/3 PAS
Roxanne # 12/2014 # ensimmäinen # ikä/siittiöt # 1.IVF/ICSI

SalamaT # 5/14 #mun ensimmäinen#endo+ikä# 2.IVF/1.PAS
Saaga76
# 7/2012 # ensimmäinen # toinen johdin tukossa, selittämätön #1.IVF/3.PAS
Sphinx
# 06/2013 # ensimmäinen yhteinen # selittämätön+endo # 1.IVF
Tiituli
# 2014 # ensimmäinen # selittämättömiä/ikä # 2.IVF
Timjami77 # 7/2013 # oma 2. miehen 3. # selittämätön/ikä/simpat # 5.ICSI/3.PAS
Toive* # 7/013 # ensimmäinen # johtimet tukossa # 1.IVF
toive-94 # 2014 # ensimmäinen # lapsena saidastettu syöpä/ alhainen AMH #

Toiveikas81 #hoitoihin 2014 #ensimmäinen #endo + siittiöt # 1. ICSI/1. PAS
Tupsuli # 1/2016 #selittämätön # 4.IVF (1.saanut alkunta 3.IVF:n tuoresiirrosta) #
vipe1986 # 2013 # eka yhteinen (edel.suht. -07 tyttö) # siittiöt # 1.IVF
virvatulia # ? # toinen # siittiöt + pco # 1.ICSI / 4.PAS
Wawwi # 05/2015 # ensimmäinen # alhainen Amh,korkea Fsh # 1.IVF
Xesca # 2014 # ensimmäinen #selittämätön/ hormonitasapaino ? # 1.ICSI

Yrittäjä J # 01/2013 # ensimmäinen yhteinen # endo ja selittämätön # 1.IVF/ICSI/1.PAS (huhtikuu)

"eläköityneet"::unsure:
Tammityttö# kolmas # soluissa vikaa #hoitojakso: yht.14v jonka aikana 2 hoidoilla saatua


Piinailijat::whistle:
Tupsuli
: testipv 27.3 (2pv/11.3)
Domi testipv. 28.3 (2pv/14.3)
Darni73 testipv. 30.3 (3pv/17.3)

Plussat 2016: :love:
Tammikuu:
Salama T 2.IVF (kkm)
Misericordia 2.IVF/1.PAS
Helmikuu:
JONPA77 1.IVF/1.tuoresiirto
Orapihlaja 1.IVF
Maaliskuu:
Jasmina20 1.ICSI/1.PAS (3pv)
Kiia-s 1.IVF/1.PAS (3pv)
Rizu 1.IVF/3.PAS (3pv)
Madga78 1.IVF
Elika 2.ICSI/IVF (3pv)
RooRoo1 1.IVF (3pv)
Yrittäjä J 1.IVF/ICSI (kem)
Mari32 5. ICSI/1.PAS (3pv)
Nenna81 2.IVF3.PAS (3pv)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos (y)
 
Oi täälläpä oli taas iloisia uutisia :)

Icsimamalle onnittelut hyvistä uutisista ja peukutukset siirtoon :)

Ite kävin tänään tokassa ultrassa ja annoksia pienennettiin kun tilanne sen vaati folleja oli paljon ja kaikkia ei edes mitannu :eek: tiistaina punktio mut määräs jo maanantain sairaslomapäiväksi...
 
  • Tykkää
Reactions: icsi mamako
Kiva että monella hyviä uutisia tänään.. Nenna81 eritoten onnea!!! :love: Voi että kun pääsisi itsekkin ton onnen kokemaan, nyt kyllä luulen et tämän kuun plussat on jo täynnä, niin on pitkä tuo lista," jään taas rannalle ruikuttamaan"..

Hipsunpöpsy tovottavasti sinäkin pääset siirtoon, milloin sulla on käynti? Noihin kortisooni asioihin en osaa mitään sanoa, kun ei mitään kokomusta. Mutta tosiaan mulla oli ihan mini tuhru siirto aamuna, mutta ei ilm. ollut kohdusta tulevaa..
 
Tupsuli ne herkät testit on yleensä kaikkea muuta kuin herkkiä. Jos tuo on vielä sofi one step niin menee ihan linjassa tuon PC:n kanssa. Eli antaa tosi paljon hailumpaa viivaa ja myös tummuu paljon hitaammin päivien saatossa. Tuossa PC:ssä on ihan väriä kyllä joten jeeee (y)
 
http://aijaa.com/3xFtlr

Nyt meni mielenkiintoiseksi... Tein tunnin pidätyksellä 10 One Stopin ja 25 Pregcheckin, jälkimmäisessä minun mielestä punertava haamu, herkeämättä ei mitään, ehkä ihan hailura viivanpaikka... Miten se on mahdollista? Toivotaan, että siellä jotain tapahtuu...
Tupsuli ne herkät testit on yleensä kaikkea muuta kuin herkkiä. Jos tuo on vielä sofi one step niin menee ihan linjassa tuon PC:n kanssa. Eli antaa tosi paljon hailumpaa viivaa ja myös tummuu paljon hitaammin päivien saatossa. Tuossa PC:ssä on ihan väriä kyllä joten jeeee (y)
Joo, niin minäki muistan lukeneeni tuota samaa Sofi One Stepistä. Aion nyt verrata vaan noita PC:ta, huomenna uutta testipakettia hakemaan! En uskaltanut vielä näyttää puolisolle, jos testi onki viallinen ja jotenkin se Pregnyl vielä näkyis :confused:

Tuo testi kuivuikin ihan selkeän violetiksi, että kyllä siellä hcg:ta on, nyt jänskättää!

Domi höpö höpö!! Minäki aattelin viimeviikolla, että plussajunaan ei oo enää tässä kuussa paikkoja, kun noin moni on jo plussannu, mutta uskon kyllä, että sinne vielä mahtuu! :ROFLMAO:

En tiedä mitä siitepölyä tuolla ilmassa leijailee, mut alkaa kohta olla plussaennätys varmaan tällä palstalla:love:

hipsunhöpsy pieni veritippa ei varmaan haittaa siirtoa? Soita huomenna klinikalle, että voitko jo aloittaa keltarauhastuen, jos se pitäis limiksen kasassa? Oisko limis jo niin paksu, että pinnalta hilseilee?
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73
Kiitos kaunis onnitteluista, hassua että ootte näin mukana kaikessa :) oli kyllä oudoin ovis ikinä! Oviskivut tosiaan alkoi jo sunnuntai aamupäivällä ja jatkui aina tähänpäivään asti. Nyt ne on poissa. Vähän kyllä kikatutti aamuyöllä, ku testiä tein. Väsytti niin maan hitsisti että nukahdinkin tulosta odotellessa :p herätessä tajusin et hitto täähän nauraa, vastoin kaikkia odotuksia! Alitajuisesti tiesin ettei se oo ohi, ku en oo spotannu ja aina on tullut. Kuitenki jo laskin niin ettei tässä kuussa siirtoon päästä. Siirto on siis ensi keskiviikkona, lauantaina alkaa luget ja pregnyl. Sen siis kinuamalla sain tähän kiertoon. Kun se siirto on vasta kp 24 nii tarkottaaks se sitä et mun piinapäivät on tosi lyhyet?! Mun menkat on aina ollu tosi säännölliset. En tajua miten tää näin menee?
 
Tupsuli, piti tulla oikein kommentoimaan tuota herkkää liuskaa jota käytin myös itse tällä kertaa. Siihen ei tullut yhtään mitään, ei edes kuviteltua viivanpaikkaa mutta tunnin pidätyksellä sain jopa rfsu testiin selvän haamun!:eek: Ja pc olikin jo sitten ihan selvä plussa. Ikinä en suosittele enää näitä herkkiä testejä kenellekkään! Toivotaan että se pregnyl ei siellä enää näy ja tämä on nyt plussa:love:
Nennalille onnittelut siirtoon pääsystä! :)
Luen tätä ketjua jokapäivä edelleen :giggle:
 
Hipsunpöpsy tovottavasti sinäkin pääset siirtoon, milloin sulla on käynti? Noihin kortisooni asioihin en osaa mitään sanoa, kun ei mitään kokomusta. Mutta tosiaan mulla oli ihan mini tuhru siirto aamuna, mutta ei ilm. ollut kohdusta tulevaa..
Mulla on tiistaina iltapäivällä siirto, toivottavasti. Meillä on vaan yksi pieni, kaksipäiväisenä pakastettu tyyppi siellä..toivottavasti selviää sulatuksesta ja toivottavasti nyt päästäis sinne asti muutenkin!
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73
Onnea Tupsulille! Tosi aikainen plussa, laitettiinko teillä kaksi?
Pirtsi, myöhäinen vastaus, mutta tm:n jälkeen on ollut jokaisessa ovulaatiossa hullut himot. Muutenkin oon hormonihirviö ollut alusta asti. Estrogeeni siirron jälkeen on pahin. Ens kerralla pidän sosiaalisen elämän minimissä, etten menetä kaikkia ihmisiä läheltä.
Darnille kovasti onnea ja stressitöntä piinailua, ihan kuin se olisi mahdollista.
Domi, kyllä nyt jatkat sitä plussatuulta, tämä vuosi oli hidas alussa, mutta nyt se alkoi! Minä toiv tulen perässä ensi kuussa, jos ehdin työmatkalta ennen ovulaatiota.
Hyviä uutisia paljon, ihanaa.
Tsempit kaikille odottelijoille, aika matelee ja kroppa ei toimi kuin pitäis, mutta kyllä se tästä.
 
Bridge, yksi siirrettiin, kaksipäiväinen 4AA+. Mulla on ollut menkkatuntemuksia jo pp2 lähtien, pp3 alko tuntumaan siltä, että siellä tapahtuu jotakin, pp4 oli ihan hiljasta (johtuko Gonapeptylistä) ja pp5 jatku taas menkkaolot. Ja nämä ei ole ihan normi menkkakipuja vaan sellasia samantuntuisia, mutta ikään kuin pienemmällä alueella polttelee, vihloo ja kaihertaa, ihan sama tunne kun edellisessä raskaudessa, jossa tosin nämä tunnot alko viimeksi muutamaa päivää myöhemmin, pp 8 vasta. Tosin synnytyksen jälkeen olen tuon alakerran tuntemukset aistinut ihan eri intenstiteetillä (oviskivut, menkkakivut ym), joten voi olla että viimeksikin alkoi näin aikasin oireet, en vaan tuntenut niitä.

No nyt ei voi muuta kuin olla ja toivoa, että kaveri tarraa tiukasti kiinni.

Aamun PC edelleen testiajalla hailura selvästi värillinen plussa.

Eilen tuli Pregnylistä 10 päivää, eli ei kait se mitenkään voi näkyä 11. päivän aamulla??? Laskennallisesti sen pitoisuus pitäis olla nyt 2,5 mIU/ml veressä..

No pidän jalat tosiaankin maassa, jos näin aikasin saa plussan, mitä vaan voi tapahtua. Nyt kärsivällisyyttä pliis jostain :alien::whistle::eek:
 
  • Tykkää
Reactions: RooRoo1 ja Mandala

Yhteistyössä