IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

No joo, voit @MyMa lisätä piinailijoihin, vaikka en nyt ihan puhdasoppinen IVF-hoitolainen tällä kertaa ollutkaan:), vaikka sinänsä pistokset ja tukilääkkeet ihan samat kuin olisi IVF-hoidossa..eli voi laittaa vaikka 2.ivf, joka vaihtui inseminaatioon - testipäivä 19.10.
Mut voi varmaan laittaa sinne ylemmällekin listalle eli Solunen #41 #8/18 #2. #ikä, matala amh #2.ivf (josta tulikin inseminaatio)
Mutta sullakin @MyMa kohta siirtopäivä siis lähestyy(y)

No mutta sullahan @Pupuna112 on vielä aikaa vaikka suurperheen perustamiseen;) Ihme on, jos ei noista tärppää!
 
  • Tykkää
Reactions: MyMa
@Solunen @Ellinoora38 Mua kans mietityttää tuo punkun juominen. Kaapissa olis yks pullo odottamassa. :whistle:
Onko joku löytänyt tutkimustietoa aiheesta?
Lääkäriltä en edes uskalla kysyä kantaa. Multa kiellettiin Omegat ja Ubikinonitkin, saa kuulemma syödä vain niitä vitamiineja joita on raskausajan monivitamiinivalmisteissa.(n)
 
Heippa vaan tänne naikkoset!

En olekkaan hetkeen tänne kirjoittanut koska olen vaan odottanut tätä päivää että alkaa jotain tapahtua. Lukenut olen teidän kirjoituksia ja myötä elänyt hyvässä sekä pahassa. <3

Tänään siis vihdoin oli käynti tyksissä. Katsottiin että kaikki on kunnossa ja käytiin muistinvirkistykseksi asiat läpi ja miten edetään. Eletään kierron loppu puolta ja kun menkat alkaa niin olen taas kaiun kautta yhteydessä sinne. Alkaisivatpa jo heti! :D siellä tosiaan pakkasessa odotti 11 alkiota joista suurin osa oli top alkioita ja loput hyviä.

Ja ei saisi nauraa mutta hieman huvitti mies tuon käynnin jälkeen, kun kysyi etteikö tällä kertaa multa oteta niitä MUNASARJOJA pois :ROFLMAO: Ja kun kerroin että ottivat papa kokeen, niin ihmetteli ettei nähnyt simmoista laitetta mihin olisin tissin laittanut ja kysyi sattuiko..:ROFLMAO::ROFLMAO: ihanan perillä naisen anatomiasta :love::D
 
@Maris83 niin no en tiedä tosta punkkuhommasta, pitääkö oikeasti paikkansa, tuskin siitä kovaa tutkimusdataa on:D Tai mistä tietää..Varmasti ilmankin pärjää:) ja voihan punkusta taas olla jotain haittaakin, itse juon tosiaan vaan max sen yhden annoksen illassa. Mutta jännä, että mulle taas Dextrasta sanoi, että Ubikinonista on jonkin verran tutkimusnäyttöä ja että esim. dheaan liittyvä tutkimusnäyttö olisi laadultaan huonoa, siis ne tutkimukset ovat olleet huonoja. Mulla menee nyt siis Ubikinoni 2 aamulla ja 2 illalla ja lääkäri sanoi, että ei siitä haittaakaan ole. Itse siis kysyin, voisiko sitä käyttää, ei aktiivisesti lähtenyt suosittelemaan. Hän sanoi myös, että on tullut näyttöä siitä, että seksi siirtopäivän iltana (jos blasto) voisi auttaa kiinnittymisessä, kun siemenneste jotenkin muokkkaa limakalvosta otollisempaa tms. Mutta kannattaa kysyä vielä omalta lääkäriltä :)
 
Nimi #ikä #yritys aloitettu #mones lapsi #syy #mones hoito meneillään

cindra#37#(nyt toisella kerralla 3/19)#2.#selittämätön#1.IVF
Ellinoora38 #38, #12/2018, #1., #siittiöiden vähyys/selittämätön, #1.ivf 1.PAS tulossa 10/19
Eloveera-79 # 40 # 10/2018 # 1 # luomuraskauden keskenmeno 4/2019 rv 16/ikä # 1. pitkän kaavan ivf tulossa
Haaveilija91 #5/2018 #1. #FAP geenimutaatio #2. IVF+PGD
Jasmina20 #26 #toinen #miehellä syöpä #1. IVF? PAS tulossa 8/19
Jonxu #31 #8/17 #3. (miehen 1.) #siittiöt/ylipaino #1. ICSI tulossa 11/19
kiia-s #29 #2017#2. #pcos #2. Ivf
lapsettomuutta10v #1. #munatorvet/alkioiden laatu #2.IVF
Maris83 #36v. #v.15-16 #amh/tuubat/endo #1. ivf
MyMa #31 #2016 #2. #PCO/anovulaatio #2.IVF 3.pas
Nipsu_78#41#selitt./ikä#4.ivf
Nuttu92 #27v., mies 32v.#5/17#1. lapsi#selittämätön#1.ICSI
Silmu75 #43 #2013 #1. #ainakin endometrioosi ja ikä #1 #1.IVF 10/19, siirto seuraavaan kiertoon
Solunen #41 #8/18 #2. #ikä, matala amh #2.ivf>inseminaatio
Tuutikki84 #35 #9/18 #1. #munanjohdinvaurio #1.ivf


Piinailijat

Pupuna112 siirto 8.10., testipäivä 19.10.
Solunen inseminaatio, testipäivä 19.10.
Maris83 siirto 14.10., testipäivä 27.10.

:love: Plussat 2019 :love:
Tammikuu:
hillan_kukka 4.IVF/2.PAS (5pv)
CherryPie85 3.ICSI/2.PAS (6pv)
Domi (5 IVF:n, yhteensä 18 siirron jälkeen "luomu", scratchingin jälk.)
Helmikuu:
kirsillevauva lahjamunasoluhoito (5pv) (km 8+0)
Taigariina 2.IVF (2pv)
Milli-34 2.ICSI (3pv) (tm)
Maaliskuu:
Anemonee 2.ICSI (6.pv)
Noran 2.IVF/5.PAS (3pv)
AuroraK 1. IVF, 2. PAS
Huhtikuu:
WishingUponAStar 1. IVF 1.PAS (5pv)
BlackCat 1.ICSI 2.PAS (3pv)
julie_ 1.IVF/ICSI/3.PAS (3pv)
Rusakkonen 6.IVF/ICSI (3pv)
rouvaNiisku 1. IVF 3. PAS
Toukokuu:
Millionnea 3.ICSI (3pv) kaksoset
Nipsu_78 4.ivf, 1.pas, (5pv) km
Kirsillevauva (km)
Kesäkuu:
Shelterme
1.IFV 1.PAS
Toiveitakovain80 1.IVF/1.PAS
Jantzu 5. ICSI 1. PAS
Aislinn83 2. IVF
Nonnakka 1.IVF 1. PAS
Nyuu 3. IVF
Elokuu
kirsillevauva. 2.Pas/lahjoitetut munasolut
Syyskuu
Carinem 3. IVF
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Maris83
Heippa kaikille:)
Olenkohan mä tänne kirjoitellutkaan kertaakaan vaan vain ahkerasti seurannut taustalla..
Takana kesältä 2019 tieto, että mieheni siittiöissä vasta-aineita niin ettei luomuraskautuminen todnäk onnistu. Vuosi yrittämistä keskenmenon jälkeen eikä tosiaan yhtään plussaa ahkerasta yrityksestä huolimatta. Olin aukiolo tutkimuksessa alkuviikolla ja kaikki vallan hyvin. Nyt ovulaation odottelua. Mikäli pe-aamuna plussa niin vielä iltapäivällä on mahdollisuus inseminaatioon. Toivon, ettei vkonloppu pilaa tätä ensimmäistä mahdollisuutta.
Piinaavaa, kun ei itse voi mitenkään nopeuttaa tätä tai tehdä juuri mitään mahdollisuuksien parantamiseksi...
 
  • Tykkää
Reactions: MyMa
@Solunen Olen kans lukenut ihan positiivisia tuloksia tuosta Ubikinonista, mutta julkisella taidetaan mennä tarkasti valtakunnan suositusten mukaisesti noiden vitamiinien ja lisäravinteiden suhteen. Niin ja se oli hoitaja joka kielsi muut kuin perusvitamiinit, täytyy vielä tiedustella eri lääkäreiden kantaa.

@MyMa Välillä tosiaan tuntuu todella epäreilulta tämä kaikki. Jotkut tuttavapariskunnat saavat jo lapsia vaikka ovat olleet vähemmän aikaa yhdessä kuin mitä me itse ollaan yritetty raskautua. Lisäksi työskentelen lastensuojelussa, joten välillä miettii kyllä mikä tarkoitus on sillä, että jotkut sikiää vain uudestaan ja uudestaan vaikkei taitoja ja halua lapsista huolehtimiseen ole. :(

Meidän kuulumisista sen verran, että tänään punktoitiin 8 rakkulaa, mutta saaliina oli vain 3 munasolua. Ja nyt täytyy vielä jaksaa odottaa koko viikonloppu ennenkuin saadaan tieto edes siitä, onko yksikään kolmesta edes hedelmöittynyt ja päästäänkö siirtoon. Yritän pysyä kuitenkin optimistisena... :unsure:
 
@MyMa Välillä tosiaan tuntuu todella epäreilulta tämä kaikki. Jotkut tuttavapariskunnat saavat jo lapsia vaikka ovat olleet vähemmän aikaa yhdessä kuin mitä me itse ollaan yritetty raskautua. Lisäksi työskentelen lastensuojelussa, joten välillä miettii kyllä mikä tarkoitus on sillä, että jotkut sikiää vain uudestaan ja uudestaan vaikkei taitoja ja halua lapsista huolehtimiseen ole. :(
Samoja ajatuksia ollut täälläkin. Itse opiskelen sosiaalialaa ja oon tehnyt sijaisuuksia lastensuojelun puolella, joten samat asiat tulleet eteen minullakin... ei ole lapsionnea jaettu reilulla tavalla, ei ollenkaan. Täydellisessä maailmassa lapsia saisivat vain ne, jotka niitä todella haluavat ja jotka niistä pystyvät ja jaksavat huolehtia, mutta niin ei vaan valitettavasti ole (n)
Mua suututtaa yli kaiken äidit, jotka polttavat röökiä raskausaikana, koska "eihän se nyt niin paha ole". Valitettavasti yksi kaverikin teki niin, ja kas kun lapsillaan on neurologisia ongelmia ja monenlaista vaivaa (ja tutkimusten mukaan äidin tupakointi altistaa mm. adhd:lle). Ja tämä kyseinen kaveri tietenkin tulee helposti raskaaksi, ja on tehnyt useamman abortin. En ole hänen kanssaan sattuneesta syystä jaksanut pitää yhteyttä varsinkaan viime aikoina.

Mutta jotain positiivistakin: kävin kilpparilabroissa alkuviikosta ja TSH- arvo oli tällä kertaa laskenut normaaliksi :) jos vaan kaikki menee muuten hyvin, niin pääsisin varmaan ensi kierrosta pistelemään. Aloitin Primolut Norin syömisen myöskin, joten jospa menkatkin tulisi silloin kuin pitää.
 
@Ellinoora38 ihan ymmärettävää että huolestuttaa se sulatus. Minulla on myös aina mielessä, kun siirtoa varten pitää kuitenkin yhteen suuntaan matkustaa useampi tunti. Olisihan se melko turhauttava, jos soitettaisi kun on melkein perillä, ettei muuten tarvitse tulla, kun ei ole sulatuksesta selvinnyt. Sinulla on vielä pahempi tilanne kun on vain viimeinen jäljellä, toivotaan kuitenkin että se vimppa on sitä 95%

@Maris83 Itse myös työni puolesta näe paljon näitä epätoivottuja lapsia ja totean saman, ei mene tasan onnen lahjat. Joskus kun kuuluu näitä perinteisiä "että lapsettomuushoidot ovat ihan turhia yhteiskunnan varojen haaskausta, jos on tarkoitus että joku saisi lapsia, hoitoja ei tarvitse" kuittaan yleensä että onko nyt sitten tarkoitus että toiset saavat vaikka kuinka monta, mutta heillä ei ole mitään kiinnostusta kasvattaa, otetaan huostaan ja sitten moni ovat koko elämänsä sossun asiakkaita ongelmiensa kanssa. Tuntuu tosi pahalta niiden lasten puolesta, eihän se niiden vika ole, vanhemmat ovat todennäköisesti itse epävarmoisssa oloissa itse kasvaneet :( Täytyy myöntää, etten itse osannut sääliä näitä vanhempia ennen kuin itse sain lapsen, tuntui vaan ihan :poop:

@Tuutikki84 saako kysyä mikä on nykyinen TSH? Kaikki lääkärit ei välttämättä pidä tärkeänä että TSH on tarpeeksi matala, toisille riittää että on viitearvojen sisällä, kun arvon pitäisi olla lähempänä 1 kuin 2, jos on todettu ongelmia sekä kilpparin että lapsettomuuden kanssa.
 
@Tuutikki84 saako kysyä mikä on nykyinen TSH? Kaikki lääkärit ei välttämättä pidä tärkeänä että TSH on tarpeeksi matala, toisille riittää että on viitearvojen sisällä, kun arvon pitäisi olla lähempänä 1 kuin 2, jos on todettu ongelmia sekä kilpparin että lapsettomuuden kanssa.
Nyt testattuna TSH oli 2,07 (ja T4-V 12). Lääkäri oli vain kirjannut ne Kantaan, ja todennut että kilpirauhasarvot normaalit. Olettaisin, että nämä arvot on sellaiset, että voi lapsettomuushoidot aloittaa, koska aiemmin lääkäri oli kirjannut, että jos arvoissa on jotain vikaa, niin lääkäri soittaa ja muuten ne vaan kirjataan Kantaan.
Googlasin itsekin vielä niistä raskaudenaikaisista suositusarvoista, ja löysin Kilpirauhasliiton sivuilta tietoa. Siellä sanottiin, että raskauden 1. kolmanneksen aikana suositusarvot on 0.1 - 2,5. Eli myös sen perusteella nämä nykyiset arvot olisi ihan ok :)
 
@M4rianne77 mitenkä sun nimimerkki kyllä kuulostaa tutulta, mutta jos muistelet ettet olisi ennen kirjoitellut niin en ala kiistämäänkään:D Tervetuloa mukaan vaan! Jännät paikat sullakin varsinkin oviksen ajoituksen suhteen. Miten inseminaatio valikoitui teille hoidoksi, jos siittiöissä on vasta-aineita? Vai tehdäänkös inssissäkin sperman pesu, saako ne vasta-aineet sillä eliminoitua?

@Maris83 toivotaan, että kaikki kolme selviäisivät tai vähintäänkin joku ja pääsisitte siirtoon!(y) Pitääkin olla just viikonloppu välissä, ei saa yhtään väliaikatietoja
:censored: Tehtiinkö sulla luonnolliseen vai lääkkeelliseen kiertoon tämä hoito?

@cindra Joo nää "toisten ei varmaan oo tarkoitus saada lapsia jos ei niitä luonnollisesti tule" - löpinät saa kyllä mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Tuota julkisilla varoilla hoitamista olen silti itsekin monesti miettinyt. Luulen ja muistelenkin, että siinä on ollut taustalla ajatus mahdollisuudesta lasten saamiseen ihmisen oikeutena. Lisäksi tietysti keinona syntyvyyden alenemisen ehkäisemiseen ja inhimillinen kärsimys sen jälkiseurauksineen varmaan ovat päätöksenteossa näytelleet jonkinlaista roolia.

Moniin muihin erikoissairaanhoitona annettaviin hoitoihin verrattuna en usko hedelmöityshoitojen olevan mitenkään erityisen kalliita, koska hoito on käytännössä kokonaan polikliinistä eikä vaadi kovin paljoa henkilökuntaa potilasta kohden. Ala on myös moniin erikoisaloihin verrattuna hyvin pieni.

@Tuutikki84 hyvä kun kilppariarvot oli parantuneet! (y) Toivottavasti Primoluteille on tällä kertaa hyvä vaste ja pääsisitte tositoimiin vielä ennen joulua :)

Omasta navasta ei nyt ole kauheasti mitään kaivettavaa :D Zumenonit jatkuu ja viikon päästä siirto. En ole ihan varma muistinko ottaa tänään illalla noi lääkkeet. Kun ne ottaa aina aamuin illoin niin ei jää jotenkin mieleen, enkä nyt tosta lääkeliuskastakaan muista, että miten oon siitä rivistä ottanut :alien: En uskalla kuitenkaan varmuudeksi ottaa uutta annostakaan, ettei tulisi tuplaa. Kaikkea sitä pitääkin säätää:ROFLMAO:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tuutikki84
Täytyy sanoa, että nyt on kyllä niin paljon oireita, että taitaa olla vuosisadan valeraskaus päällä:D Mulla on rinnat ihan kuin tulessa ja muutenkin on vähän kuin olisi kaikki jäsenet jotenkin vähän "tulehtuneet", vaikea selittää. Ja ikenet olleet hellinä ja eilen tuli vertakin. Mulla ei siis pas:seissa terolutit aiheuttaneet mitään oireita, mutta varmasti se on nyt eri kun on tosiaan myös sitä omaa keltarauhastoimintaa siellä, passit mulla tehtiin täysin lääkkeelliseen kiertoon eli oli estrogeeni koko ajan myös. Mutta tästä vielä varmasti tiputaan kovaa ja korkealta:sneaky:

@Ellinoora38 mäkin pelkäsin sitä pakastusta ja sulatusta, mutta ainakin Dextrassa sanoivat, että pakastavat vaan sen verran hyvälaatuisia alkioita, että selviäminen on hyvin todennäköistä. Ja ilmeisesti se sulatuksesta selviäminenkin kertoo jotain alkion laadusta eli huonommat ei välttämättä selviä yhtä hyvin ja ehkä niistä ei niin todennäköisesti alkaisi sitten raskauttakaan.

Tsemppiä siirtoon @Maris83 !
 
Meillä on 3. Ivf nyt alkanut tai ekan gonal f annoksen tunti sit otin perjantaille on ultra varattu, jännää pienen tauon jälkeen taas kun tapahtuu jotain varmaan taas aktivoidon täällä niin voisin tulla listalle ☺
#29 #2017#2. #pcos #2. Ivf
 
@M4rianne77 mitenkä sun nimimerkki kyllä kuulostaa tutulta, mutta jos muistelet ettet olisi ennen kirjoitellut niin en ala kiistämäänkään:D Tervetuloa mukaan vaan! Jännät paikat sullakin varsinkin oviksen ajoituksen suhteen. Miten inseminaatio valikoitui teille hoidoksi, jos siittiöissä on vasta-aineita? Vai tehdäänkös inssissäkin sperman pesu, saako ne vasta-aineet sillä eliminoitua?

@Maris83 toivotaan, että kaikki kolme selviäisivät tai vähintäänkin joku ja pääsisitte siirtoon!(y) Pitääkin olla just viikonloppu välissä, ei saa yhtään väliaikatietoja
:censored: Tehtiinkö sulla luonnolliseen vai lääkkeelliseen kiertoon tämä hoito?

@cindra Joo nää "toisten ei varmaan oo tarkoitus saada lapsia jos ei niitä luonnollisesti tule" - löpinät saa kyllä mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Tuota julkisilla varoilla hoitamista olen silti itsekin monesti miettinyt. Luulen ja muistelenkin, että siinä on ollut taustalla ajatus mahdollisuudesta lasten saamiseen ihmisen oikeutena. Lisäksi tietysti keinona syntyvyyden alenemisen ehkäisemiseen ja inhimillinen kärsimys sen jälkiseurauksineen varmaan ovat päätöksenteossa näytelleet jonkinlaista roolia.

Moniin muihin erikoissairaanhoitona annettaviin hoitoihin verrattuna en usko hedelmöityshoitojen olevan mitenkään erityisen kalliita, koska hoito on käytännössä kokonaan polikliinistä eikä vaadi kovin paljoa henkilökuntaa potilasta kohden. Ala on myös moniin erikoisaloihin verrattuna hyvin pieni.

@Tuutikki84 hyvä kun kilppariarvot oli parantuneet! (y) Toivottavasti Primoluteille on tällä kertaa hyvä vaste ja pääsisitte tositoimiin vielä ennen joulua :)

Omasta navasta ei nyt ole kauheasti mitään kaivettavaa :D Zumenonit jatkuu ja viikon päästä siirto. En ole ihan varma muistinko ottaa tänään illalla noi lääkkeet. Kun ne ottaa aina aamuin illoin niin ei jää jotenkin mieleen, enkä nyt tosta lääkeliuskastakaan muista, että miten oon siitä rivistä ottanut :alien: En uskalla kuitenkaan varmuudeksi ottaa uutta annostakaan, ettei tulisi tuplaa. Kaikkea sitä pitääkin säätää:ROFLMAO:
Mulla täytyy ainakin olla puhelimessa muistutukset että varmasti muistan ottaa lääkkeet silloin kun täytyy. Vitamiinien kanssa mulla ei oo muistutuksia ja niiden suhteen mietin usein oonko jo ottanut vai en, varsinkin kun välillä otan heti aamulla ja välillä vasta päivällä. Tarttis varmaan päättää että otan vitamiinit vain aamuisin ja merkata kalenteriin raksi.

Tänään oli sitten se alkion siirto, ja testipäivä 27.10. :) Pakkaseen ei saatu yhtään, sillä loput kaksi munasolua olivat raakoja.
Vaikka jouduinkin koko viikonlopun piinailemaan hedelmöittymisiä ja jakaantumisia, niin ehkä olisi ollut vielä piinaavampaa saada heti perjantaina tieto siitä että meillä on vain 1 munasolu. :confused:
Lisäksi mulla oli virtsarakko niin täynnä, että lääkäri sanoi heti että nyt kannattaa mennä vähän tyhjentämään rakkoa ennen siirtoa. :LOL: Mulla oli kyllä aika tukala olo, mutta kun ohjeissa sanottiin että tule virtsarakko täynnä, niin vaikea sitä on tietää mikä on tarpeeksi täynnä. :LOL::LOL::LOL: Kävin sitten vähäsen tyhjentymässä, ja oli se senkin jälkeen vielä aika täynnä. Ohjeeksi siis kaikille, sen virtsarakon EI tarvi olla ihan ääriään myöten täynnä.:whistle:

@MyMa Tämä on meidän ensimmäinen lapsettomuushoito, ja heti lähdettiin ivf.llä liikenteeseen, joten lääkkeellinen siirto kyseessä. Mun tiedot voi kans lisätä nyt kun olen siirtynyt piinailijoihin. #36v. #v.15-16 #amh/tuubat/endo #1. ivf

@Solunen Toivotaan että nuo oireet olisivat hyvä merkki! (y)(y)(y)
 
@Maris83 Hienoa, että pääsit siirtoon ja vielä hyvällä alkiolla! Hyvä tietää tuo, ettei rakon tarvitse olla räjähtämistilassa ennen siirtoa. Mulla kun on parin tunnin bussimatka klinikalle, niin oon miettinyt että jos en käy vessassa kotoa lähdettyäni niin huonosti käy jos joku siirrossa painaa vatsasta. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Maris83
Heippa!
Tuosta virtsarakon täysinäisyydestä, itse en kertakaikkiaan pystynyt pidättämään niin tyhjensinkin rakkoa liiaksi ja hoitaja sanoi että onnistuu silti hyvin vaikka ei kovin täynnä olekkaan. :D
Tsemppiä piinailijoille!
Tää on kyllä yhtä piinaa ja odotusta alusta loppuun. Joka asiaa ja vaihetta pitää jännittää.. Mulle on iskostunut päähän jo ensimmäisellä hoitokerralla että ei niitä lapsia meillä ainakaan saada vaan tehdään! :D

Itse odottelen täällä menkkoja alkavaksi. Kovasti on menkka oireet ja vatsakipu päällä mutta ei.. nyt varmaan tulee joku pitkä kierto kun oikeen odottamalla odotan joka wc reissulla että alkaisi. :cautious: noh, kai ne sieltä kohta.. Ja lääkkeetön pas kun pitäisi ensi kiertoon tehdä niin varmaan kierto heittää häränpyllyä!
 
  • Tykkää
Reactions: Maris83
@Jasmina20 Mä odotan menkkoja myös ja aina välillä on sellainen olo, että nyt... Mutta ei. Eikä toisaalta ihan tässä lähipäivinä tarttis alkaa kun saatiin tänään työvuorolistat ja mulla ei ole yhtään arkivapaata sillä viikolla jolle siirto osuis jos nyt alkaa. :unsure: On tää kyllä sellaista odottamista ja ajoittamista etten varmaan ikinä pääse siirtoon asti!
 
  • Tykkää
Reactions: Jasmina20
Hei kaikille! Täällä hiljaiseloa vietetty sen aikaa, että viime kierron pahin pettymys on saatu käsiteltyä ja nyt ollaankin jo ihan positiivisin fiiliksin uudessa kierrossa. Viime kierto jäi siis lyhyeksi, kun kp 24 alkoi jo menkat. Mulla jostain syystä jää sellaiset kierrot aina normaalia lyhyemmiksi, joissa ollut jotain lääkkeitä mukana, mistäköhän johtuu.. (n) No mutta joka tapauksessa, nyt menossa kp 10 ja tänään kävin ultrassa tarkistuttamassa, että ovuloinko mahdollisesti tässä kierrossa. Limakalvo oli 6,4mm ja yksi johtofolli löytyi, joka kooltaan reilu 13mm. Minulla siis yritetään tehdä PAS luonnolliseen kiertoon. Nyt saakin sitten ruveta jännittämään, että ovulaatio tapahtuu ja sattuu sellaiselle päivälle, että siirto onnistuu. Pakkasessa siis odottaisi kolme hyvää alkiota. :)
@Solunen siellähän on jännät paikat, toivottavasti oireet lupaavat hyvää! (y)

Tsemppiä ja jaksamista kaikille! :)
 

Yhteistyössä