IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Niimpä! Mulla aina (siis tän 9v yrityksen ajan) luteaalivaihe ollut sama. Eli oviksesta 7-8pvää ja alkaa tiputtelee ja kunnon vuoto alkaa dpo 10(eli luteaali 9pvää). Toki oviksen ajankohta voi olla sit mikä vaan, kaikkea kp 13-22 välillä on ollut.
Kunpa ne tosiaan nyt sit alkais. Mulla on ollut jo hetken sellanen olo et alkaa.
Pidän peukkuja että pääset kohta kasvatus hommiin ja luulis et Synarela on tehny tehtävänsä, kun noin kiusaa sua :LOL:
 
@Wintersun en ole varma onko sama kuin itsellä ultraus, mutta mulle sanottiin, että pienikin turhu sinä aamuna riittää (mulla alkoi vuoto ultraa edeltävänä iltana, ja ultra oli varattu klo 9, kerkesin kyllä stressaa et alkaako vuoto vai joutuuko ultran peruu)

@Puhalluskukka en tiedä tulisko Kantaan noi tiedot? Mulla näkyi vasta eilinen punktio kun kävin äsken katsoo.
reps, kun kävin lukee Kannasta tietoja, niin siellä oli "kaunis stimulaatio" ja "kaunis limakalvo" :D
 
Paljon onnea plussasta @Silmu75 , @odotuksenodotus ja @Calico :love: Ihanaa lukea näitä hyviä uutisia :)

@Puhalluskukka sun punktiokokemus kuulostaa vähän samalta kuin omani, mullakin vasen munasarja vähän "piilossa" osittain kohdun takana, ja hoitaja joutui aika kovasti painamaan että se saatiin punktoitua :D onneksi aina kun sattui, sai lisää lääkettä ja humps vaan, kun oli taas hyvä olo... huh, totesin miehelle, että ei ihme että jotkut jää niihin koukkuun :LOL:

Kaikille muille hoitojen eri vaiheissa oleville tsemppiä (y) omassa tilanteessa ei ole mitään mainittavaa, kun on tää välikierto meneillään.
 
:cry:

Ei tosiaa vielä ollut menkat alkaneet ja vasemmalla oli joku rakkula (joka voi vielä kadota)
Ens viikon alkuun uusi aika ja jos ei ole kaikki kunnossa niin keskeytyy. Punktio kun ajoittuisi jouluviikolla (n)
Käski varautua, ettei tule niin iso pettymys sitten.
Synarelaa nyt sit 3x päivässä eli aamuin 2, päivällä 2 ja illalla 2.
:(
Voi ei kylläpä nyt taas koetellaan :( Onneksi on vielä monta päivää aikaa alkaa kierto. Olis kyllä tosi ikävää jos hoito keskeytetään ja taas joutuisit odottamaan:mad:
 
Nyt kavi se pahin mahdollinen, vauva on kuollut kohtuun, luultavasti yolla. Eli otattehan minut pois kaikilta listoilta. Varmaankin yritamme viela, mutta nyt tauko tietenkin tulee palstailuun. Syyta tuskin saadaan selville, mutta ei ole kuulemma ikaani liittyvaa. Joudun synnyttamaan vauvan muutaman paivan paasta.:cry::cry:

35+5
 
@Wintersun kiitos kun kysyit. En oo aikoihin käynyt, nyt oli kirjauduttava kun luin toisaalta Rusakkoisen järkyttävät uutiset :cry: Ihan hirveää!!
Eipä mulle. Kierrot sekaisin, varmaan alan olla eilisenteeren nainen. Ei uutta millään osa-aluella :oops:
Miten teidän hoidot etenee? Jotenkin äkkiä haarukoin täältä että jotain takapakkia tullut :unsure:?
 
Eilen supressioultrassa näkyi joku rakkula vasemmalla puolella. Lisättiin synarelan annosta ja toivotaan et ens viikolla ei enää olis ja menkat alkais. Muuten siirtyy taas.. Koska joulupyhät.
Mulla aikoinaan sumut siirsi ihan tolkuttomasti menkkoja. En tiedä onko sillä mun kohdalla yhteys siihen että ylipäätään hormonit on silleen ”vähissä” että se lamasi kaiken liiaksikin.
Mikähän rakkula siellä on? Oon muuten törmänny pariinkin kertaan et joku on raskautunu nimenomaan synarelaa laittaessa. Sekin joku ihme kehon kieroutunut juttu miten joku on reagoinu.
Voi että. Ihan hirveästi tsemppiä joka tapauksessa. Jospa se nyt, vaikeuksien kautta voittoon
 
Nimi #ikä #yritys aloitettu #mones lapsi #syy #mones hoito meneillään

cindra#37#(nyt toisella kerralla 3/19)#2.#selittämätön#1.IVF
Ellinoora38 #38, #12/2018, #1., #siittiöiden vähyys/selittämätön, #1.ivf 2.PAS
Emmelie75 #44 #12/2018# 1.#ikä # 2. IVF/1. ICSI
Haaveilija91 #5/2018 #1. #FAP geenimutaatio #2. IVF+PGD
Jasmina20 #26 #toinen #miehellä syöpä #1. IVF, PAS
Jonxu #31 #8/17 #3. (miehen 1.) #siittiöt/ylipaino #1. ICSI
kiia-s #29 #2017#2. #pcos #2. Ivf
lapsettomuutta10v #1. #munatorvet/alkioiden laatu #2.IVF
Maikkukoo #toinen #1. IVF 3.pas
Maris83 #36v. #v.15-16 #amh/tuubat/endo #1. ivf
MyMa #31 #2016 #2. #PCO/anovulaatio #2.IVF 3.pas
Nipsu_78#41#selitt./ikä#4.ivf
Nuttu92 #27v., mies 32v.#5/17#1. lapsi#selittämätön#1.ICSI
pcosilainen #30 #2018 #1 #pco ainaki#2ivf
Silmu75 #43 #2013 #1. #ainakin endometrioosi ja ikä #1 #1.IVF 10/19, siirto seuraavaan kiertoon
Solunen #41 #8/18 #2. #ikä, matala amh #2.ivf>inseminaatio
Tuutikki84 #35 #9/18 #1. #munanjohdinvaurio #1.ivf
Wintersun #31# 12/10 #siittiöt #1.IVF/ICSI
Odotuksienodotus #33v #05/2018 #ovulaatiohäiriö, pcos-tyyppinen ja epäilty munasoluvika #1.ivf 2.pas
Helinä87 #32v.#09/2017#endometrioosi# 1.ivf (ja seuraavaksi sitten 1.pas)
Puhalluskukka #32v. #03/2015#selittämätön#1 ivf
Ensikatse #39 #2/2017#3. (miehen 1.)#selittämätön/ikä #1.IVF

Piinailijat

:love: Plussat 2019 :love:
Tammikuu:
hillan_kukka 4.IVF/2.PAS (5pv)
CherryPie85 3.ICSI/2.PAS (6pv)
Domi (5 IVF:n, yhteensä 18 siirron jälkeen "luomu", scratchingin jälk.)
Helmikuu:
kirsillevauva lahjamunasoluhoito (5pv) (km 8+0)
Taigariina 2.IVF (2pv)
Milli-34 2.ICSI (3pv) (tm)
Maaliskuu:
Anemonee 2.ICSI (6.pv)
Noran 2.IVF/5.PAS (3pv)
AuroraK 1. IVF, 2. PAS
Huhtikuu:
WishingUponAStar 1. IVF 1.PAS (5pv)
BlackCat 1.ICSI 2.PAS (3pv)
julie_ 1.IVF/ICSI/3.PAS (3pv)
rouvaNiisku 1. IVF 3. PAS
Toukokuu:
Millionnea 3.ICSI (3pv) kaksoset
Nipsu_78 4.ivf, 1.pas, (5pv) km
Kirsillevauva (km)
Kesäkuu:
Shelterme
1.IFV 1.PAS
Toiveitakovain80 1.IVF/1.PAS
Jantzu 5. ICSI 1. PAS
Aislinn83 2. IVF
Nonnakka 1.IVF 1. PAS
Nyuu 3. IVF
Elokuu
kirsillevauva. 2.Pas/lahjoitetut munasolut
Syyskuu
Carinem 3. IVF
Lokakuu
Pupuna112 1.IVF
Maris83 1.IVF
Marraskuu
Maikkukoo, 1.IVF, 3 PAS
Silmu75, 1.IVF
Odotuksienodotus, 1.IVF, 2 PAS

Listaa päivittäessä klikkaa listan lopusta "vastaa", ja pyyhi pois listan alusta ja lopusta ja kaikki teksti, mitä kahden hakasulkeen [x] välissä on. Lisää omat tietosi listalle eli #ikä #yritys aloitettu #mones lapsi #syy #mones hoito meneillään ja lähetä.

Voit myös pyytää jotakuta muuta muokkaamaan tietosi, kirjoita tällöin päivitettävät asiat erillisenä kommenttina tai oman kommenttisi loppuun. Neuvoa saa aina kysyä:)
 

Yhteistyössä