IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

@Ellinoora38 minäkin toivon ja uskon, että laatu korvaa määrän. :) Ja voihan sieltä vielä joku folli yllättää seuraavassa ultrassa.

@pcosilainen voimia piinapäiviin. Toivottavasti pikkunen tarttuu kiinni :love:

@jonxu sulla on rautaset hermot. Itse olisin jo sortunut testaamaan :LOL:Toivotaan, että vuoto liittyisi alkuraskauteen.

Kivut jatku eilen illalla ja oli hyvin supistusmaisia. Kyllä ihmetys on suuri jos näillä kivuilla sinne jotakin tarttuu. Miksi se pienikin positiivisuus katosi siirron myötä. Sitä vaan valmistelee itseään pahimpaan ja pienikin toivo on haudattu. Onko muuten julkisella aina siirron välissä välikierto? Tässä tietysti on punktion jälkeen kyllä, mutta jatkossa? Oon niin kuutamolla näistä vielä:LOL:
 
Tervehdys! Mulla oli tänään punktio ja olin ihan innoissani, että jopa 8 munasolua saatiin. No sitten tulikin tietoon käsittämätön juttu eli miehen näytteestä ei meinaa löytyä siittiöitä ollenkaan, vaikka ollut ihan ikäisekseen priimaa tähän asti:cry: On ollut keuhkoputkentulehduksessa, tosi kipeänä ja antibioottikuurilla yms., mutta ei kuumeessa kuitenkaan, niin sen ei olisi pitänyt vaikuttaa asiaan. No, sitten mun munasoluistakin tietysti 5 oli raakoja:mad: eli kiteytit @Ellinoora38 kyllä todella hyvin sanoessasi, että näihin juttuihin ei koskaan liity mitään positiivista. No nyt pitää vaan odottaa huomisaamuun, jos siellä joku siittiö olisikin löytynyt ja hedelmöittänyt jonkun noista munasoluista, mutta taitavat varmaan mennä vaan roskiin kaikki:( En edes halua laskea, montako tonnia tähänkin meni. Olivat klinikallakin tosi ihmeissään tosta siittiöjutusta. Mutta nyt alkaa kyllä oikeasti tuntua siltä, että ei tätä vaan ole tarkoitettu:cry: Itkin vaan siellä klinikallakin, kyllä tässä mielenterveys menee vähemmästäkin. Sorry, nyt en pysty enempää muiden asioita kommentoimaan kun olen niin hajalla tästä:(
 
Tervehdys! Mulla oli tänään punktio ja olin ihan innoissani, että jopa 8 munasolua saatiin. No sitten tulikin tietoon käsittämätön juttu eli miehen näytteestä ei meinaa löytyä siittiöitä ollenkaan, vaikka ollut ihan ikäisekseen priimaa tähän asti:cry: On ollut keuhkoputkentulehduksessa, tosi kipeänä ja antibioottikuurilla yms., mutta ei kuumeessa kuitenkaan, niin sen ei olisi pitänyt vaikuttaa asiaan. No, sitten mun munasoluistakin tietysti 5 oli raakoja:mad: eli kiteytit @Ellinoora38 kyllä todella hyvin sanoessasi, että näihin juttuihin ei koskaan liity mitään positiivista. No nyt pitää vaan odottaa huomisaamuun, jos siellä joku siittiö olisikin löytynyt ja hedelmöittänyt jonkun noista munasoluista, mutta taitavat varmaan mennä vaan roskiin kaikki:( En edes halua laskea, montako tonnia tähänkin meni. Olivat klinikallakin tosi ihmeissään tosta siittiöjutusta. Mutta nyt alkaa kyllä oikeasti tuntua siltä, että ei tätä vaan ole tarkoitettu:cry: Itkin vaan siellä klinikallakin, kyllä tässä mielenterveys menee vähemmästäkin. Sorry, nyt en pysty enempää muiden asioita kommentoimaan kun olen niin hajalla tästä:(
Olen niin pahoillani:( Todella yllättävä ja kamala käänne. Toivon sydämeni pohjasta, että saisitte vastoinkäymisistä huolimatta alkion teille.
 
  • Tykkää
Reactions: Solunen
@Solunen Siis ei voi olla todellista tuo teidänkään tilanne. Hyväksyn sen, että on vaikeaa, erityisesti kun aloittaa nämä hommat liian myöhään (minä myös), mutta miksi sitä veistä pitää oikein vääntää siinä haavassa. Oon ihan järkyttynyt, että noinkin voi käydä. Mikähän tuollaisen satunnaisen siittiöiden vähyyden voi oikein aiheuttaa. Toivotaan nyt että siittiöitä löytyis kuitenkin riittävästi (n)
 
  • Tykkää
Reactions: Solunen
Kiitos myötäelämisestä! Kyllä se siittiökato kuulemma liittyy jotenkin siihen miehen kovaan sairastamiseen, vaikka se ei kuumeista ollutkaan. Eli lisätkää tämäkin nyt sitten stressilistaanne, kohtaan "miehen sairastuminen ennen h-hetkeä":unsure:. Mua kyllä vähän ärsyttää, kun toki kysyin sitä sieltä klinikalta, että onko ok, vaikka on juuri ollut noin kipeä ja vielä ab-kuuri päällä ja sillä ei pitänyt olla vaikutusta, mutta nyt sitten ovat sitä mieltä, että kyllä se todennäköisesti vaikuttikin. Oli siis ihan töissä jo, että ei ihan sairasvuoteelta näytteenantoon tullut kuitenkaan.
Mutta äsken sieltä klinikalta soittivat, että nyt kuitenkin muutama siittiö on löytynyt ja ne 3 munasolua on saatu niillä mikroinjektiolla hedelmöitettyä eli kai tässä joku ohut toivo kuitenkin elää vielä:cautious:
 
Joo, no siis huomenaamuna toki ilmoittavat, että onko mikään niistä soluista vielä hengissä, mutta kyllä se vähän helpotti, että edes jotain sieltä näytteestä lopulta löytyi(y). Mutta on tämä kyllä sellaista piinaa ja aina tulee vaan uusia (yleensä negatiivisia) yllätyksiä. Mutta tsemppiä teillekin @Ellinoora38 , toivottavasti saatte laadukkaan saaliin! Ja täytyyhän sitä aina välillä hyväkin tuuri jollekin käydä:sneaky:
 
Voi apua @Solunen mitä sydämentykytyksiä! Käsittämättömät asiat näissä prosesseissa voi kyllä mennä pieleen ja osoittautua ongelmaksi. Omakin taival ollut pelkkää säätöä täynnä ja aivan ihmeellisistä syistä. Toivotaan että saatte kuitenkin kolme hyvää alkiota!
 
@Ellinoora38 Tiedätkö milloin 3 päiväset yleensä kiinnittyy?:) Mulla on useita raskauksia takana, enkä oo ikinä mielestäni tuntenu kiinnittymistä. Tää on kyllä kropalle aikamoinen matka et ei ihme jos mahaan sattuu välillä o_O

@Solunen Kyllä on outoa ettei hoitopaikka välittänyt miehen kipeenä olosta. Ikävä juttu kyllä. Mutta loistavaa et saivat munasolut hedelmöitettyä :love:
 
Viimeksi muokattu:
Voi @Solunen, kylläpä nyt osui ikäviä vastoinkäymisiä kohdalle! Tuliko tästä nyt icsi tuon siittiötilanteen takia, vai yrittävätkö silti ivf:llä? Toivottavasti tulisi edes se yksi siirrettävä!
Minusta he siirtyivät icsiin siis siittiötilanteen takia, en edes tiedä, mitä kaikkea siellä tapahtui kun joutuivat improvisoimaan sitten koko homman uusiksi. Mutta onnea muuten kovasti sinulle @Silmu75 ! Mahtava juttu ja kaikki taitaa olla sujunut niin kuin pitääkin(y) Tuntuu, että tuolla lahjasoluketjussa kaikki järjestäin vaan tulee raskaaksi..pistää itseäkin miettimään sitä vaihtoehtoa..:unsure:

Onnea sullekin @Wintersun kun olet nyt päässyt hoidoissa alkuun! Ja toki omat vastoinkäymiset tässä nyt on taas pieniä kun suhteuttaa vaikka sinun taipaleeseen, puhumattakaan taas niistä ikävistä uutisista, mitä tässä ketjussa viime aikoina on ollut:cry:. Mutta jokaisella on toki nämä omat vastoinkäymiset, jotka siinä verekseltään kirpaisee kovaa:(

Toivotaan @Puhalluskukka , että siellä jotain oikeansuuntaista tapahtuisi!;)
 
  • Tykkää
Reactions: Puhalluskukka
Onpas täällä jälleen ikäviä/haastavia juttuja (n)

@Puhalluskukka eipä oikein mitään fiiliksiä...terolutit vaan turvottaa/kipeyttää rintoja. Verikokeen varasin ensi perjantaille.
Tässä mietiskelen, että uskaltaisko ostaa liput Sunrise Avenuen keikalle...mutta kyllähän ne varmasti saa myytyä, jos sattuiskin nyt tarraa joku mukaan (la taitaisi osua just elokuun huudeille) Tosin Tuiskun keikalle jo ostin liput :D
 
Täällä tehty negatiivinen raskaustesti, kuten hieman epäilinkin. Tänään siis virallinen testi päivä pp11, dpo 14.

Jään tuonne taustalle seurailemaan teän muiden vaiheita, me joudutaan uuteen hoitojonoon (3-4kk) odottamaan toista icsiä :(

Tsemppiä teille kaikille! (y)
 
Täällä tehty negatiivinen raskaustesti, kuten hieman epäilinkin. Tänään siis virallinen testi päivä pp11, dpo 14.

Jään tuonne taustalle seurailemaan teän muiden vaiheita, me joudutaan uuteen hoitojonoon (3-4kk) odottamaan toista icsiä :(

Tsemppiä teille kaikille! (y)
Pahoittelut negasta! :unsure: Onpa kurjaa, että välisskin joutuu jonottelemaan. Yritä kuitenkin tässä välillä nauttia muista asioista elämässä, ettei se pyöri liikaa tämän yrittämisen ympärillä. Jos pystyt, niin ota se enemmän lomana kuin viivästyksenä. Tsemppiä!
 
Soittivat aamulla klinikalta, yksikään ei ole lähtenyt hedelmöittymään:cry:. Ilmeisesti olivat eilen vaan väkisin laittaneet niitä liikkumattomia (kuolleita) siittiöitä niiden munasolujen sisään, kun kai joskus ne lähteekin siellä liikkeelle. Hieman ketuttaa maksaa tästä nyt jotain 4000e:(:poop:Mies olis sitä mieltä, että vielä kokeiltaisi, kun hän saisi selvitettyä sitä siittiötilannettaan. Ja klinikallakin jo puhuttiin, että jos tulee seuraava kerta, niin miehen siittiöt olisi jo etukäteen siellä pakastettuina, että ei tulisi tällaisia yllätyksiä...Mutta nuolen nyt ehkä vähän aikaa haavojani ja pohdin seuraavia siirtoja rauhassa:( Parempaa onnea muille!
 
@Solunen Vai niin se sitten päättyi tämä yritys :cry: Olen tosi pahoillani. Käy jotenkin sääliksi myös miehesi, jolle varmasti oli suuri järkytys, että näin kävi. Hyvä, jos hän on kuitenkin sitä mieltä, että haluaisi vielä yrittää ja hänellä riittää positiivista asennetta kaikesta huolimatta. Voimia asian käsittelyyn molemmille.
 
@jonxu pahoittelut negasta
@Solunen voi ei olen niin pahoillani

Eipä tässä itselläkään kovin korkealla odotukset ole. Keskiviikkona siirrettiin alkio kyytiin, pakkaseen ei saatu yhtään 4 munasolua punktoitiin, 3 hedelmöittyi, mut nuo kaksi eivät selvinneet jatkoviljelystä. Mulla ei pystytty punktoimaan vasemmasta munasarjasta mitään, kun sinne oli niin huono näkyvyys /sijainti. Siellä olis ollut ainakin kaksi isoa rakkulaa..
 
@jonxu voiei, pahoittelut negasta.. on se vaan joka kerta niin musertavaa tuijottaa sitä tyhjää rtestiä..:(
@Solunen toihan on ihan rahan hukkaan heittoa, inhottavaa.(n) en muista ulkoa teidän tilannetta,mutta julkinen hoito oli pois suljettu?

Itsellä on oviksen bongailua taas, en ole aiemmin käyttänyt ovisliuskoja vaan aina clearbluen mutta nyt on liuskoja. Pitääkö sen olla ihan tasavahva viiva? Hiukan hailakampi oli tänään vielä. :rolleyes: Jotenkin rauhallisemmin mielin tähän yritykseen, en ole niin vauhkona joka asiasta nyt kun tiedän jo mitä tuleman pitää.. ja ehkä jouluntulo ja sen odotus saa tähän vähän tolkkua ja ns etäisyyttä ettei elä vaan näissä hoidoissa. :)
 
  • Tykkää
Reactions: pcosilainen

Yhteistyössä