IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Onnea siirtoon @Wintersun :love: hyvältä kuulostaa saalis

Toivottavasti @Jasmina20 kuitenki viel se viiva tulis.

Ja omaa hehkutusta : dpo9 kai ois nyt ja haamu! Sain jo itseasias eilen sellasen tihrustettavan haamujen haamun mut oli mulle uus testi valmed merkkinen nii epäilin et antaa viivanpaikkaa ku noin aikanen vaihe et ei vois viel näytyää, mut nyt tein parin tunnin pidätyksel pc:n ja ei tarvi ees tihrustaa vaik toki täs vaihees haalee on mut ei tarvi arvailla
 
@Silmu75 Ai että miten hienoja uutisia. Onnea kovasti tässäkin vaiheessa :LOL:

@Wintersun Tämä ivf-hommakin tuntuu olevan sellaista arpapeliä, että koskaan ei tiedä mitä saa ja missä vaiheessa tulee se märkä rätti vasten kasvoja. Toivottavasti hyvä yksilö tuli nyt kyytiin kuitenkin (y)

@kiia-s Onnea haamusta. Toivottavasti vahvistuu. Meillä sama vaihe mutta en testaa ennen ens viikkoa kun mulla se vuoto tupannut alkamaan aina hyvissä ajoin.

Täällä teki maisemanvaihdos hyvää. Pää on kasassa taas ainakin toistaiseksi ja pystyy vähän nauttimaan lomastakin :whistle:

Viikonloppuja kaikille!!
 
  • Tykkää
Reactions: Silmu75 ja Solunen
@kiia-s onnea haamusta!

Eilen pp 8 rfsu testi nega.. ajattelin äsken kaupassa etten mitään raskaustestejä osta enää, että selvä peli. Kotona kävin vessassa ja ajattelin että kokeillaan nyt ovisliuskaa ku niitä on aika paljon. Siihen piirtyi tosi vahva toinen viiva?! o_O aikasemmin muutama päivä sitten kokeilin samaa eikä näkynyt juuri mitään.. äh kylläpä kiusaan itseäni

Eihän se mikään ihan tasavahva ole mutta vähän häiritsee kun aiemmin ei näkynyt oikeen mitään.
https://aijaa.com/dmsy3a
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
@Ellinoora38 mullakin piti odottaa ensiviikkoon mutta en vaan voi itselleni mitään jos testejä on kaapissa:ninja:
Ei ole mitään selkeää oiretta tai rinnat on kipeet ja silleen täynnä, mut niin ne joka kierrossa on varsinki jos terolutia käyttää ja varsibki iltasin on sellasta menkkajomottelua, aamul kyl oli vähän huono olo ku nousin mut ei sekään mitenkään tavatonta ole mulla on aina tosi matala verensokeri ja - paineet..

Meni jotenki aiemmin ohi @Silmu75 ultra tulos, ihanaa et oli vaan mittausvirhe. Vaikka aina voi tapahtua kaikenlaista niin tuonne asti pääsy laskee jo riskit matalaksi:love:
 
@Ellinoora38 kyllä se hartiakipu on toistaseks pysynyt pois. Vatsakivut kyllä jatkuu. Lääkäri soitti tänään ja sanoi et hcg oli noussut hyvin, eli ainakin se puoli kunnossa. Nyt pitää vaan levätä ja juoda ja lähteä sairaalaan jos olo huononee. Nyt on ruvennu pissa kulkeen ei siis oikein toiminu sekään puoli kunnolla. (n) Mikä sulla on olo? Ilmeisesti parempi fiilis?
 
@kiia-s Onnittelut haamusta! Ei mullakaan ollut kuin vähän kipeät

@Wintersun No kyllä nyt koettelee, mutta jospa kyydissä olisi tosi hyvä alkio. :love: Elin kyllä ihan normaalia elämää siirron jälkeen, mitä nyt sen influenssarokotteen kävin ottamassa jos auttais kiinnittymiseen. Niin ja seksiä en kyllä uskaltanut harrastaa piinailuaikana. o_O

@Jasmina20 Jospa se ovistesti kuitenkin ennakoisi plussaa... :)
 
Eipä kestänyt toivonpilkahdus kauaa. Tänään aamulla jäi verta paperiin pyyhkiessä ja alavatsaa kipristelee.
Mikä on kun ei alkiot tartu kiinni :oops: en varmaan ole oikeutettu valittamaan muutaman epäonnistuneen siirron jälkeen, mutta harmittaa ja vielä enemmän ärsyttää taas ajella ultriin ja siirtoihin ja aloittaa taas pisteestä a. Voi ottaa pois piinailijoista..
 
Hei, jollakin muistaakseni oli luomussa raskaudessa progesteroni tukemassa (oliko @Domi?) - tai sitten IUI:saa/inseminaatiossa? Miten kaytitte? Kun tajusin, etta minullahan olisi tuota Terolutia, jos siita voisi olla hyotya. Mietin, etta milloin se aloitetaan. Kolmesti paivassa on se minun normaali annokseni ollut, varmaan ehka sama annos kaikilla...? Toivottavasti joku tietaa esim. kokemuksesta jotain!
 
Te joilla ollut pitkä hoitokaava, niin eikö olekin niin, että pistokset aloitetaan vasta nolla ultran jälkeen? Sain postissa hoitosuunnitelman ja se oli hieman ristiriitainen tuon suhteen. Siinä luki, että nollaultran jälkeen mutta toisessa lapussa oli merkitty kp 1 pistos jo. (n)

Joka tapauksessa meillä alkaa sumuttelut helmikuun puolessa välissä (y)
 
@kiia-s varovaiset onnittelut:love:

@Silmu75 ihania uutisia:love::barefoot:

@Jasmina20 älä vielä luovu toivosta, mulla tuhrutteli 4 päivää ennen testiä ja testipäivänä vuoto loppui eikä ainakaan vielä ole tullut takaisin. Miekin luovuin ihan täysin toivosta eka tuhrun jälkeen..

@Rusakkonen mulle sanottiin 3 km jälkeen, että heti positiivisen raskaustestin jälkeen olis alkanut progesteroni tuki ja yksi gyne väläytti et ehkä hyötyisin siitä jo heti ovis + jälkeen, mut km tutkimukset tehnyt lääkäri sanoi ettei siitä ole hyötyä mulle. Joten reseptiä en saanut. Nyt ivf siirrosta lähtien terolut 3xpvä ja jatkuu rv 10 asti, jos sinne saakka pääsen.

@jonxu mulla alkoi pistokset nollaultra päivänä. Siinä vielä varmistivat että annostus on sopiva.
 
  • Tykkää
Reactions: Rusakkonen ja jonxu
Kiitos onnitteluista pelottaa tietysti että menee kuten aiemmat nuutkin että viiva kyllä vahvistuu mutta rv 5+ tyhjästä alkaa vuoto :( mut yritän pysyä positiivisel mielel ainaka aikasin näky haamu ja tänään jo heräsin siihen et veti suonta jalasta :eek: sitä oli usein siinä raskaudes mistä saatiin lapsi mutta en muista et ikinä muuten, nyt myös närästää toki ollaan koko päivä käyty eri sukulaisten luona joten syömiset ollu lähinnä kahvia ja jouluherkkuja :barefoot:
 
@kiia-s varovaiset onnittelut:love:

@Silmu75 ihania uutisia:love::barefoot:

@Jasmina20 älä vielä luovu toivosta, mulla tuhrutteli 4 päivää ennen testiä ja testipäivänä vuoto loppui eikä ainakaan vielä ole tullut takaisin. Miekin luovuin ihan täysin toivosta eka tuhrun jälkeen..

@Rusakkonen mulle sanottiin 3 km jälkeen, että heti positiivisen raskaustestin jälkeen olis alkanut progesteroni tuki ja yksi gyne väläytti et ehkä hyötyisin siitä jo heti ovis + jälkeen, mut km tutkimukset tehnyt lääkäri sanoi ettei siitä ole hyötyä mulle. Joten reseptiä en saanut. Nyt ivf siirrosta lähtien terolut 3xpvä ja jatkuu rv 10 asti, jos sinne saakka pääsen.

@jonxu mulla alkoi pistokset nollaultra päivänä. Siinä vielä varmistivat että annostus on sopiva.
Kiitos kovasti. Kyselin samaa Facebook-ryhmissani, ja USA:laiset yms. ovat sanoneet samaa. Eli pistan tiedon korvan taakse, jos kavisi niin, etta raskaus alkaisi ennen alkionsiirtoon paasemista. Kiitos!
 
Menkat alkoi loristen joten ei jätä epäilyjä joten lopetin tukilääkkeen. Samaan soppaan olen oksennustaudissa.. :sick: no mielummin nyt kun joulupöydässä.
Mies sanoi kyllä kauniisti kun nyyhkytin menkkojen alkua. Hän sanoi että meillä on jo yksi lapsi joka on täydellinen, jos toinen täydellisyys meille suodaan niin mahtavaa mutta hänestä meidän elämä on näinkin hyvä. :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Emmelie75
Menkat alkoi loristen joten ei jätä epäilyjä joten lopetin tukilääkkeen. Samaan soppaan olen oksennustaudissa.. :sick: no mielummin nyt kun joulupöydässä.
Mies sanoi kyllä kauniisti kun nyyhkytin menkkojen alkua. Hän sanoi että meillä on jo yksi lapsi joka on täydellinen, jos toinen täydellisyys meille suodaan niin mahtavaa mutta hänestä meidän elämä on näinkin hyvä. :love:
Voi harmi:cry: Toivottavasti paranet pian! <3
 
@kiia-s varovaiset onnittelut :love:

@Silmu75 ihania uutisia:love:

@Jasmina20 pahoittelut :( mutta ihania sanoja sinun mieheltä! Onhan se toki niin, mutta eihän se silti aina lohduta kun haluaisi vielä toisenkin. Kovasti tsemppiä tuleviin.

@Wintersun ei ole totta:( mutta toivottavasti on kuitenkin riittävästi

Täällä ei paljon uutta, odottelen, kylmää on, mutta se nyt voi olla mitä tahansa. Kirpeät rinnat voi olla teroluteista. Ihan pikkuisen menkkamaisia- ja selkäkipuja, mutta ei sekään vielä lupaa mitään.
 
Huomentapäivää! Täällä on testattu tunnin pidätyksellä selvä vaaleanpunainen haamu. Oi miksi en testannut jo aamun ekasta niin tietäisi kuinka vahva viiva olisi tullut. Yhden kemiallisen kokeneena haluaisi sen vahvan viivan nähdä. Huomenna sitten. Oireina kaikenlaista vatsakipua vihlonnasta, pistoksiin ja lieviin menkkakipuihin, rinnat turpeat ja kipeät ja pistelevää kipua sivuilla, vatsan jäätävä turvotus. Tais alkio pelästyä sitä mun hermoromahdusta ja todeta että parempi totella ja tarttua kiinni ettei tuo nainen vallan sekoa. Pitäkää peukkuja että viiva vahvistuu :love:
 

Yhteistyössä