ja meille ei pääsiäistä tule

  • Viestiketjun aloittaja äiti pulassa
  • Ensimmäinen viesti
ja kans
Tuleekohan meille? Täällä ollaan töissä (kahvitauolla) ja kotona luultavasti kaikk ihanasti rempallaan... Tulee se - siivoo tai ei! Onneksi on ruoho kasvatettu ja tiput asennettu heinän sekaan.
 
Aet
Elä veikkonen ressaa tyhjää. Kato ko se pääsiäinen tullee ja mennee oli sitte paikat tiptop tai hujan hajan. Sama pääsiäinen se silti on. Jokainen tyyliillään. En miekään oo ko tehny ruottalaisen siivouksen.
 
"heh"
No jos se sotkusta on kiinni, niin ei taida tulla tännekään :D Mutta eiköhän tässä jonkunlaisen siivouksen saa aikaiseksi että ihan kivaa tulee. Ulkohommat kyllä vähän stressaa, olis kiva saada pihakin siistittyä.
 
siivooja
Tulee se vaikka olisi sotkua.
Mä oon tänään lomapäivällä siivonnut vaatehuonetta, pessyt keittiön ja makkarini ikkunat ( olohuone on vielä ainakin tehtävä) ja pyykännyt niiden verhot, puunannut kerrankin oman makkarin.. En mä sen pääsiäisen takia vaan koska on esikoisen synttärit. Ja sotkua piisaa... Niin ja toi oma makkari, sen kun yleensä jätän viimeiseksi niin en sitten kunnolla jaksa. Meil on 5h+k+sauna ja toi mun huone aina meinaa jäädä, siksi siitä aloitin.
 
En ole koskaan ymmärtänyt tätä jolusiivousta ja pääsiäiseksi siivousta ja juhannus siivousta ja mitä vielä? puunatanko taas kunnolla vapuksi??

Toinen mitä en tajua miks kauhee ressi niistä aiheeseen kuuluvista ruuista?

Viimejoulun olin töissä ja en ehtiny siivota,kokata, koristella.. Tulin töistä kotiin ni mies oli paistanu kinkun ja lisukkeiksi oli suklaakonvehti ja sipsiä :LOL: Hädissään koristeltiin kuusi ennenku joulupukki tulee...

Menee maku kaikista kivoista pyhistä siivous,kokkaus ressin takia..
 
"hei"
Ap, pahimmat roinat keräät kaappeihin piloon, imuroit matot ja niitten välit. Ja se siitä. Mitä hittoa sitä siivota pärryyttämään jonkin pääsiäisen takia??
Luvannut niin nättejä ilmojakin, että kukaan edes sisällä ole kattelemassa mille siellä näyttää :D Ulos vain, jos säätieteilijät totta jorisee ;)
 
"vieras"
Minä teen vain tavallisen viikkosiivouksen. Tälle viikolle osuu mattojen ulos vienti (käytän joka toinen viikko), mutta muuten ei mitään erikoisempaa. Tässä rupean sitten kevään mittaan pikkuhiljaa tekemään suursiivousta, makuuhuone on jo siivottu perusteellisesti. Pääsiäisruokia ei tule mitään, ihan tavallisia ruokia syödään. Jotain hyvää leivon, ostan muutaman suklaamunan ja varmaan jonkun keltaisen kukan ilostuttamaan kahvihetkiä. Ei ressiä hyvät naiset! :flower:
 
se joku
Älähän lannistu. Pahimmat törkykasat kaappiin. Siisti keittiö siistiksi. Pikaimurointi ja täts it! ;)

Mä olen saanut tosi paljon aikaiseksi, kiitos esikoisen joka tuli sopivasti kipeäksi maanataina. Mä olen käynyt kaupassa, vaihtanut lakanat, pessyt 2 koneeliista pyykkiä, imuroinut. Vielä vähän tavaroiden ojennusta jossain välissä.
 
romano
[QUOTE="popp";23619735]Sen kun tietäisi. Mä siivoan tämän joka ikinen elämäni päivä ja silti näyttää siltä, että kukaan ei ole tehnyt mitään kahteen viikkoon. Kiukuttaa välillä ihan kamalasti![/QUOTE]

pidä lapsille siivous sulkeiset : )
 
Ei ne kodit välttämättä aina ole sekaisin, mut kyllähän sitä hiekkaa kertyy varsinkin eteiseen, ja roskia keittiön lattialle vaikka kuinka imuroi melkein joka päivä. Meillä tulee myös tahroja lattiaan ja esim. oviin, kun lapset ehtii likaisilla käsillä hiplata joka paikan käsienpesureissulla. Meillä myös lelut levittäytyy hetkessä joka paikkaan, ja jos et jonain iltana jaksa (varsinkaan iltavuoropäivinä) niitä kerätä (tai yrittää pakottaa lapsia keräämään), niin helposti näyttää sotkuiselta koko kämppä ja sit pitää kauhean tuskan kans alkaa siivoamaan (ja huomata että eihän sitä sotkua oikeasti nyt NIIN paljon ollu :) )

Ja miksi stressaa siivouksesta ja kodin laitosta, niin minä ainakin siksi että VIIHDYN siistissä ja puhtaassa kodissa. Juhlapyhinä siivoaisin vaan koko ajan sotkuja pois, jos en niitä ennen siivoa. Ja on kivempaa siivota ennen, niin saa sitten nauttia löhöilystä pyhinä rauhassa :) Tosin nyt olen melkein koko pääsiäisen töissä..
 

Yhteistyössä