Jaahas, Ilmari Selänne ei olekaan Teemu Selänteen biologinen isä.

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28928888]
[/QUOTE]

Prinssi Harry on kasvoiltaan prinssi Charlesin ja prinssi Philipin näköinen. Harryssa on paljon Windsor-Mountbattenin piirteitä, kun taas esimerkiksi prinssi Wiliam muistuttaa enemmän Spencerin sukua.

Esimerkiksi tässä on kuva Prinssi Philipistä nuorempana.


Harry nuorempana


Harrylla on silmät lähellä toisiaan, kuten on mm. Charlesilla ja Philipillä. Samanlainen nenä, Williamilla on taas Dianan nenä.
 
Oletko Akaatti koskaan osallistunut johonkin visailuun, joissa testataan tietämystä, joltain tietyltä osa-alueelta.

Vaikka kuninkaallisista tai julkkiksista? Ja en, ihan oikeasti en, kysy tätä vittuillakseni,vaan koska uskoisin, että varmaan menestyisit sellaisissa.
 
Professional Griefer
Ei minun tarvitse pitää mitään kirjaa, minä muistan näitä juttuja ihan itse ulkomuististani.
Tällä ominaisuudella saa kyllä hyvin stalkkerin maineen.

Itsekin muistan julkkiksista ja joistain ihan tavisihmisistäkin ihan ufoja yksityiskohtia, usein epäolennaisia sivulauseissa mainittuja.
Välillä mulle tulee mieleen palstalaistenkin kirjoituksista joitain osia, kokonaisia lauseitakin. Jos sellasia heittää johonkin keskusteluun niin instant stalkkeri -leima.
 
  • Tykkää
Reactions: Akaatti
Oletko Akaatti koskaan osallistunut johonkin visailuun, joissa testataan tietämystä, joltain tietyltä osa-alueelta.

Vaikka kuninkaallisista tai julkkiksista? Ja en, ihan oikeasti en, kysy tätä vittuillakseni,vaan koska uskoisin, että varmaan menestyisit sellaisissa.
Voitin mm. koulussa aina kaikki tietokilpailut. Minulla on hyvä yleistieto, ei koske pelkästään julkkiksia. Haluatko miljonääriksi -kilpailuun olisin halunnut osallistua, mutta ensin olin liian nuori siihen ja sitten, kun täytin 18 vuotta, ohjelma oli vielä jonkin aikaa televisiossa, mutta en siihen hakenut, koska olisi pelottanut esiintyä televisiossa. Jos ohjelma olisi tullut radiosta, olisin siihen luultavasti hakenut. Nykyään ei enää oikein tulekaan tietokilpailuja televisiosta.
 
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini

Yhteistyössä