Jaahas, kertokaas sitten isukit..

... mun mieheni tilasi joululahjaksi monta pikkupakettia (joojoo, ihan aikuinen mies jo) mutta ei sitten kertonut mitä niiden "pikkupakettien" sisältä pitää löytyä. Ideat kehiin!! Ja edulliset sellaiset: jos niitä paketteja on monta oltava. ;)
 
Mikezzu
laita monta pakettia nauloja ja vasara ja käske sen korjata joku paikka....tai sit maalia kato monta purkkia maalia ja sit penseleitä ja sit ku se avaa paketit niin sano et hyvää joulua ja ens vuodex uudet värit seinään :D


toivottavasti mun nainen ei keksi mitään semmosta :$
 
Symbio
No ehkä semmonen luokittelu järjestelmä vois toimia sunkin kohdalla...Itse viime jouluna ostin naiselleni jtn seksikästä,käytännöllistä,koomista,jtn mistä hän pitää erittäin paljon ja jotain kaunista...

Eli esim voisit ostaa jotain pedin puolelle,joku halpa mp3 soitin(jos lahjan kohde esim ulkoilee mielellään),wunderbaum tai auton pissapojan nestettä :LOL: joku suosikki yhtyeen cd,vaikka hienot kalvosin napit tai kaulakoru...

Itse ehdotin myös eräässä topicissa tatuointi liikkeeseen lahjakorttia..Jos henkilö jolle lahjaa olet ostamassa on valmis kokeilemaan jtn uutta tai muuten vaan on vähän Xtreem ^^
 

Yhteistyössä