jaahas, miks suljettiin ketjun? Miks samalla tavalla ei suljetaan ne ketjut missä mua huoritellaan ja

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Venakko Milanna
haukutaan? Vai nauttivatko modet kun mua jatkuvasti joka ketjussa morkataan. Miks mä en voi sanoa mitään, niin ja ihan sama jos banni tulee, no tottakai tulee, mä en kuitenkaan enää jaksa olla sekopäiden kanssa missään tekemisessä.

Kiitos vaan heille jotka mun puolessa olivat:wave::hug:
 
Mikä suljettiin ja miksi? No, täällä ei kauhean oikeudenmukaista tuo moderointi ole, se on kyllä huomattu. Suomalaista mentaliteettia, toisia saa kiusata ja haukkua ja ties mitä. Palstauudistus tuli, milloin tulee modeuudistus?
 
modeilla on mennyt puurot ja vellit sekaisin ja majuria lainatakseni, uskon heidän osallistuvan harmaana vittuiluun, siinä missä muidenki, jolla ei kantti riitä sanoo nimimerkillään
 
Venakko Milanna
:hug: mä ainakin tykkään susta savanna. :heart::)
anna vittuilijoiden vittuilla yksinään...
Kiitos, mä en vaan jaksa olla palstalla missä paljon avohoito potilaita, ei ihminen voi olla normaali, jos inhoa palstapersoona ja sitten vielä sanoa mulle ettei mun tarvi täällä olla jos en kriitikkiä kestää, kyllä mä sen kestään, mut kritikkiä ei ole haukkuminen mitä yleensä tulee mun kohdalle täältä
 
"vieras"
Savanna, kai tiedät, että netissä herjaamisesta eli huorittelusta yms. voi myös tehdä rikosilmoituksen. Sinuna nimittäin tekisin, koska haukkumisesi on jatkuvaa eikä sinun tarvitse sietää sellaista.

Niin että VINK VINK te harmaat vittuilijat, pitäkää ne näppissormet kurissa koska ne voivat joutua muutoin naputtelemaan leivättömän pöydän ääreen.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";22026585]Savanna, kai tiedät, että netissä herjaamisesta eli huorittelusta yms. voi myös tehdä rikosilmoituksen. Sinuna nimittäin tekisin, koska haukkumisesi on jatkuvaa eikä sinun tarvitse sietää sellaista.

Niin että VINK VINK te harmaat vittuilijat, pitäkää ne näppissormet kurissa koska ne voivat joutua muutoin naputtelemaan leivättömän pöydän ääreen.[/QUOTE]

Mä muuten teinkin tänään:)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22026585]Savanna, kai tiedät, että netissä herjaamisesta eli huorittelusta yms. voi myös tehdä rikosilmoituksen. Sinuna nimittäin tekisin, koska haukkumisesi on jatkuvaa eikä sinun tarvitse sietää sellaista.

Niin että VINK VINK te harmaat vittuilijat, pitäkää ne näppissormet kurissa koska ne voivat joutua muutoin naputtelemaan leivättömän pöydän ääreen.[/QUOTE]

voi elämä.... :D
 
sivusta seurannut
Savanna!! Älä välitä noista tyhjäpäistä.
Ihan oikeesti olet rohkea. Muista pysyä omana itsenäsi, äläkä näiden tyhjän toimittajien takia päätäs vaivaa :)
 
kirjoita suomea niin ei oo niin vituttavaa kattoo sun viestejäs. kai sä jotain sille oot sanonu kun kerran se sut tuohon aloitukseen liitti.
Niin ihan vain kehtasin kommentoida sellaasta, että mun mielestä missään työpaikalla ei ole sallittua juoda työaikana. Sitten kommentoin sitä, että kyllä täällä muitakin kiusataan ja muutkin voisi nostaa syytteitä.
 
"lilja"
[QUOTE="vieras";22026488]Miksi joskus osaat hyvää suomea ja joskus et?[/QUOTE]

Mä luulen, että osittain samasta syystä kun mun miehellänikin, tai siis sillä lainatulla miehelläni ;), suomen kieli ihan kieliopillisesti suht oikein, PAITSI silloin kun hermostuu tai on muuta ylimääräistä häsellystä, silloin olen huomannut kielitaidon tipahtavan radikaalisti.
 
"minä"
minä ihmettelin tuota asiaa jo savanna päivemmällä et miks haukkujille ei anneta bannia niinkun enne ja ketjua poisteta. modet joutas vaihtoon kun eivät töitään osaa tehdä
 
"vieras"
[QUOTE="lilja";22026796 begin_of_the_skype_highlighting**************22026796******end_of_the_skype_highlighting]Mä luulen, että osittain samasta syystä kun mun miehellänikin, tai siis sillä lainatulla miehelläni ;), suomen kieli ihan kieliopillisesti suht oikein, PAITSI silloin kun hermostuu tai on muuta ylimääräistä häsellystä, silloin olen huomannut kielitaidon tipahtavan radikaalisti.[/QUOTE]

Tätä kanssa ajattelin ja tahdoin kuitenkin kysyä savannalta tätä. Tai huomaako hän itse eron kirjoituksissaan välilä? :D :) en siis pahalla kysynyt asiasta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä