jälkivuoto

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 22:15 Heipa79 kirjoitti:
Itselläni kesti sen nelisen viikkoa ja sitten tuli vielä ekat menkat siihen perään :eek: Oli todella kivaa :headwall:
Mulla meni ihan samalla tavalla, 4viikkoa vuotoa ja viikon menkat heti perään!!!
 
mammaroinen
Voi ei... minä kun elin toivossa, että ei niiden menkkojen kanssa tarvitsisi heti alkaa pelaamaan.

Onko kokemuksia ovatko kuukautiskivut helpottaneet synnytyksen jälkeen? Itselläni ollut endometrioosia ja odotan nyt pienellä jännitykslelä miten käynyt kipujen... :eek:
 
Shaina
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.10.2004 klo 14:03 hömppä kirjoitti:
tyhmä kysymys, mut millasta se jälkivuoto on? oon aina aatellu et se on niin ku ois menkat, eli verta vaan
Verta ja kalvonpätkiä ;) Alussa verihyytymiä. Noi kalvonriekaleet ei taida olla niin yleisiä, mulla oli istukka vähän repaleinen niin niitä palasia sitten puski ulos. Eipä se juuri kuukautisista muuten poikennut.
 
anskuli-80
Mulla jälkivuoto kesti kolmisen viikkoa..Imetin 4,5kk jonka jälkeen kesti vielä 2kk enneko menkat alko..Et melkein 7kk sain olla ilman menkkoja =) Nyt niitä ehti sitten tulla kolmet kun oon taas raskaana..Eipähän tarvii taas hetkeen moisista murehtia :wave:
 

Yhteistyössä