Jälleenmyyntihommista

  • Viestiketjun aloittaja hölmö hihhuli
  • Ensimmäinen viesti
caterina
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.07.2006 klo 08:24 piikuli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.07.2006 klo 22:43 Trendzetter kirjoitti:
Minä myyn Trendzetterin naisten vaatteita ja HomCaren tuotteita ja hyvältä näyttää, että saan jättää vakituisen työni ja jäädä kokonaan jälleenmyyjäksi ja samalla jatkaa kotona kahden alle 3 vuotiaan lapsen kotiäitinä . Tuo Trendzetter varsinkin on tosi tuottoisa - naisethan rakastavat vaatteita. Ja vaatteet kun ovat laadukkaita, hyvännäköisiä ja hyväntuntuisia päällä niin menekkiä riittää.

Olen alle kuukaudessa saanut 2 rekryyttiä ja useita on kiinnostunut lähtemään mukaan. Ei ole tarvinnut kuin näyttää vaatteita jollekin, niin heti on tullut kutsuja - ihan aikuisten oikeesti. Nytkin olen menossa meidän kunnan markkinoille myymään HomCaren tuotteita ja otan myös TrendZetterin vaatteita mukaan. Varmasti poikii kovasti kutsuja ja uskon että myös moni lähtee mukaan myyjäksi. Tämä kun on vielä niin uusi yritys Suomessa n. vuoden toiminut Suomessa, eikä jälleenmyyjiä ole vielä paljon (n. 70). Kuten monissa muissa jälleenmyyntiorganisaatioissa on - HomCaren myyjiäkin on omalla paikkakunnallani yli 20. Tanskassakin yritys on toiminut vasta 4 vuotta eli aika tuoreesta yrityksestä on kyse. Suosittelen lämpimästi ja myös minun kautta pääsee mukaan toimintaan. Jos kiinnostaa laita mailia trendzetter1970@luukku.com
tuota.... ihan vain mielenkiinnosta, et miten saat ottaa noita vaatteita siihen samaan kojuun myyntiin/esille kun menet homcaren tuotteiden kanssa markkinoille? Minä kun menen myös tässä ensi kuun alussa oman kuntani messuille niin en saa samalla edes mainostaa saatikka myydä muuta kun HomCaren tuotteita.
Olis ihan kiva tietää laita vaikka y-viestiä jos pystyt rekisteröitymään niin olis ihan kiva tietää... josko voisin hyödyntää itsekkin :whistle:
Kaikilla firmoilla ei ole rajoitteita. Mutta kilpailevaa tuotetta esim avon ja oriflame(kun molemmat ovat kosmetiikka "yrityksii") ei yleensä saa sama ihminen samassa paikassa yhtäaikaa esitellä/myydä. Mut jos sulla on vaikka myynnissä koiranruokaa, naistenvaatteita ja siivousaineita niin yleensä se OK!
 
hölmö hihhuli
Minä kyllä olen myynnyt Oriflamea, Avonia ja vielä Dermosiliä ihan samassa paikassa yhtä aikaa. Tosin tuo paikka oli työmaani ja jätin vain kuvastot esille. Siitä sitten jokainen sai valkata minkä firman tuotteesta tykkää.
 
mullakin kesti tuo vastaaminen ... eli mä myyn Partyliten tuotteita eli kynttilöitä ja somisteita ja ainakin oon tykännyt.. ei tarvi edes tyrkyttää ihmisille ...

kerro jos haluat tietää lisää niin laitan yv:lla lisää
 

Yhteistyössä