Jännä että pakoloisten puolesta puhujat ei itse asu niiden lähellä...

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja "vieras", 17.02.2011.

1. "vieras"

"vieras" Vieras

2. Huom harmaana

Huom harmaana Vieras

Kuten kuka?
    Ei täällä pääkaupunkiseudulla esimerkiksi voi kukaan kovin kaukana asua "pakolaisista".

3. NIMBY

NIMBY Vieras

No eihän kukaan halua vapaaehtoisesti asua samoilla aluieilla mamujen kanssa. Ainoastaan köyhät joutuvat niin tekemään koska heillä ei ole rahan takia mahdollisuutta asua muualla kuin ghettoutuvissa mamulähiöissä.

4. "vieras"

"vieras" Vieras

No just nää Astridit ja kumppanit esim.

5. "vieras"

"vieras" Vieras

Ahaa, eli nää puolestapuhujat harjoittavat kuitenkin itse syrjintää kun ei tahdo niitä naapuriinsa?!

6. määäh

määäh Vieras

Ja Thorsilla on viel odottamassa jonkunasteinen huvila Ahvenanmaalla eläkepäiviä...

7. "vieras"

"vieras" Vieras

[QUOTE="vieras";23162081]No just nää Astridit ja kumppanit esim.[/QUOTE]

No missäs ne asuu?

8. NIMBY

NIMBY Vieras

Kaikilla ns paremmilla, lue kalliimmilla, asuinalueilla voi asua riittävän kaukana mamuista. Siis jos vain riittää pätikkää.

9. NIMBY

NIMBY Vieras

[QUOTE="vieras";23162099]No missäs ne asuu?[/QUOTE]

Astrid asuu Helsingin Töölöössä Tawastjernankadulla numero ykkösessä.

10. Silvia Logo

Silvia Logo Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    14.05.2007
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mä otan paljon mielummin naapurikseni esim. vaikka somali perheen kun juoppoja suomalaisia.

11. "vieras"

"vieras" Vieras

Suomalaiset on mökkikansaa. Aika monessa perheessä/suvussa taitaa olla jonkinlainen kesämökki/huvila.

Ja toiset suomalaiset lähtevät Espanjaan kun eläkepäivät koittavat.

12. NIMBY

NIMBY Vieras

Sulla tuntuu nuo vaihtoehdot olevan kovin heikot.:D

13. "vieras"

"vieras" Vieras

Mä en. Somalit möykkäävät joka päivä yötä myöten. Suomalaiset ovat kännissä kerran viikossa ja sammuvat jo hyvissä ajoin.

14. "vieras"

"vieras" Vieras

15. Huom harmaana

Huom harmaana Vieras

Yllättäen "pakolaisten puolustajia" asuu ihan tavallisilla alueilla. Itse asun ns. paremmalla alueella itsekin, mutta aika lähellä aluetta jossa asuu myös mamuja. Käytetään samoja kauppoja ja liikennevälineitä, päiväkodissa on muutamia lapsia jne. Ei muuten haittaa yhtään.

16. "vieras"

"vieras" Vieras

Ja Töölössä mielestäsi asuu vain suomalaisia rikkaita?

17. hoomoilanen

hoomoilanen Vieras

:) Täällä meidän ghetossa on moni eri mieltä kanssasi, mutta en tykkää juopoista enkä häiriköistä olivatpa ketä hyvänsä.

Maahanmuuttajien häiriköintiin on todella vaikea puuttua, vedetään rasistikortti välittömästi, sentakia moni vain muuttaa pois eikä jaksa jäädä tappelemaan heidän kanssaan ja kun yhteiskuntakin on niin vihamielinen heitä kohtaan jos jotain riitaa tulee joidenkin maahanmuuttajien kanssa.

18. Silvia Logo

Rekisteröitynyt:
    14.05.2007
    Saadut tykkäykset:
    0
    [QUOTE="vieras";23162149]Mä en. Somalit möykkäävät joka päivä yötä myöten. Suomalaiset ovat kännissä kerran viikossa ja sammuvat jo hyvissä ajoin.[/QUOTE]

Mä olen kaverin talossa nähnyt, mitä on asua kännisten naapurissa. Ei todellakaan ole kerran viikossa, kun möykkäävät. Meidän talossa ei onneksi asu, mutta mä olen tehnyt monikulttuurista työtä ja ei mun mieskään suomalainen ole, joten ei mua ulkomaalaiset haittaa.

19. jaaa

jaaa Vieras

Me kyllä muutimme tarkoituksella "mamu-alueelle" kun lapset aloittivat koulun, pois "juntti-alueelta". Ghettoutumisesta ei kyllä ole tietoakaan meillä päin.

20. NIMBY

NIMBY Vieras

No kerros mistä minne muutit niin voimme yhdessä miettiä ratkaisun mielekkyyttä.

21. Silvia Logo

Rekisteröitynyt:
    14.05.2007
    Saadut tykkäykset:
    0
    Paremmilla alueilla on sitten usein huume ongelmia. Ja ne alamaailman välien selvittelyt eivät ole kovin kivaa kuultavaa (olen törmännyt näihinkin työni takia). Ja onhan suomessa varakkaitakin maahanmuuttajia.

22. Mummeliisa

Mummeliisa Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.08.2010
    Saadut tykkäykset:
    105
    Tuo pitänee paikkansa vain pieneen osaan pakolaismyönteisistä.
    Täällä päin maata moista tendenssiä ei huomaa.

23. NIMBY

NIMBY Vieras

Sä oltekin jäävi puhumaan maahanmuuttopolitiikasta, koska kuulut niihin jotka elättävät itsensä nykyisellä maahanmuuttopolitiikalla, eli tuhoamalla Suomea elätät itsesi. Aiemmin kaltaisiasi ihmisiä pidettiin maanpettureina ja maanpettureilla on maanpetturin kohtalo...

24. "vieras"

"vieras" Vieras

Kun naapuriimme muutti Kurdi-perhe, elämä on ollut tosi rasittavaa tässä talossa. Käytäville paskotaan ja piirrellään. Ruuan tähteitä ja likavettä lentää ikkunasta ulos. Kamala meteli koko päivän. Saattavat puolilta öin alkaa porailemaan. Onneksi muutamme kuukauden päästä.

25. "vieras"

"vieras" Vieras

ai miten niin ei :D meidän taloyhtiö on puolillaan afrikkalaisia eli en mä kovin kaukana asu :D

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri