Jännä että pakoloisten puolesta puhujat ei itse asu niiden lähellä...

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
NIMBY
No eihän kukaan halua vapaaehtoisesti asua samoilla aluieilla mamujen kanssa. Ainoastaan köyhät joutuvat niin tekemään koska heillä ei ole rahan takia mahdollisuutta asua muualla kuin ghettoutuvissa mamulähiöissä.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja määäh;23162097:
Ja Thorsilla on viel odottamassa jonkunasteinen huvila Ahvenanmaalla eläkepäiviä...
Suomalaiset on mökkikansaa. Aika monessa perheessä/suvussa taitaa olla jonkinlainen kesämökki/huvila.

Ja toiset suomalaiset lähtevät Espanjaan kun eläkepäivät koittavat.
 
Huom harmaana
Kaikilla ns paremmilla, lue kalliimmilla, asuinalueilla voi asua riittävän kaukana mamuista. Siis jos vain riittää pätikkää.
Yllättäen "pakolaisten puolustajia" asuu ihan tavallisilla alueilla. Itse asun ns. paremmalla alueella itsekin, mutta aika lähellä aluetta jossa asuu myös mamuja. Käytetään samoja kauppoja ja liikennevälineitä, päiväkodissa on muutamia lapsia jne. Ei muuten haittaa yhtään.
 
hoomoilanen
Mä otan paljon mielummin naapurikseni esim. vaikka somali perheen kun juoppoja suomalaisia.
:) Täällä meidän ghetossa on moni eri mieltä kanssasi, mutta en tykkää juopoista enkä häiriköistä olivatpa ketä hyvänsä.

Maahanmuuttajien häiriköintiin on todella vaikea puuttua, vedetään rasistikortti välittömästi, sentakia moni vain muuttaa pois eikä jaksa jäädä tappelemaan heidän kanssaan ja kun yhteiskuntakin on niin vihamielinen heitä kohtaan jos jotain riitaa tulee joidenkin maahanmuuttajien kanssa.
 
[QUOTE="vieras";23162149]Mä en. Somalit möykkäävät joka päivä yötä myöten. Suomalaiset ovat kännissä kerran viikossa ja sammuvat jo hyvissä ajoin.[/QUOTE]

Mä olen kaverin talossa nähnyt, mitä on asua kännisten naapurissa. Ei todellakaan ole kerran viikossa, kun möykkäävät. Meidän talossa ei onneksi asu, mutta mä olen tehnyt monikulttuurista työtä ja ei mun mieskään suomalainen ole, joten ei mua ulkomaalaiset haittaa.
 
jaaa
No eihän kukaan halua vapaaehtoisesti asua samoilla aluieilla mamujen kanssa. Ainoastaan köyhät joutuvat niin tekemään koska heillä ei ole rahan takia mahdollisuutta asua muualla kuin ghettoutuvissa mamulähiöissä.
Me kyllä muutimme tarkoituksella "mamu-alueelle" kun lapset aloittivat koulun, pois "juntti-alueelta". Ghettoutumisesta ei kyllä ole tietoakaan meillä päin.
 
Kaikilla ns paremmilla, lue kalliimmilla, asuinalueilla voi asua riittävän kaukana mamuista. Siis jos vain riittää pätikkää.
Paremmilla alueilla on sitten usein huume ongelmia. Ja ne alamaailman välien selvittelyt eivät ole kovin kivaa kuultavaa (olen törmännyt näihinkin työni takia). Ja onhan suomessa varakkaitakin maahanmuuttajia.
 
NIMBY
Mä olen kaverin talossa nähnyt, mitä on asua kännisten naapurissa. Ei todellakaan ole kerran viikossa, kun möykkäävät. Meidän talossa ei onneksi asu, mutta mä olen tehnyt monikulttuurista työtä ja ei mun mieskään suomalainen ole, joten ei mua ulkomaalaiset haittaa.
Sä oltekin jäävi puhumaan maahanmuuttopolitiikasta, koska kuulut niihin jotka elättävät itsensä nykyisellä maahanmuuttopolitiikalla, eli tuhoamalla Suomea elätät itsesi. Aiemmin kaltaisiasi ihmisiä pidettiin maanpettureina ja maanpettureilla on maanpetturin kohtalo...
 
"vieras"
Kun naapuriimme muutti Kurdi-perhe, elämä on ollut tosi rasittavaa tässä talossa. Käytäville paskotaan ja piirrellään. Ruuan tähteitä ja likavettä lentää ikkunasta ulos. Kamala meteli koko päivän. Saattavat puolilta öin alkaa porailemaan. Onneksi muutamme kuukauden päästä.
 

Yhteistyössä