Jännä että pakoloisten puolesta puhujat ei itse asu niiden lähellä...

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
vanhus
[QUOTE="vieras";23163381]Sitähän sinä et kykene vanhuksen dementoituneilla aivoillasi tajuamaan että kritiikki kohdistuu mamupolitiikkaan joka suosii sosiaaliperusteista maahanmuuttoa.

Mene selittämään näkemyksesi Cameronille, Merkelille ja Sarkozylle monikulttuurisuuden ihanuudesta.

Jos maahanmuuttajat "ei todellakaan ole heterogeeninen joukko", niin ovatko ne sitten homogeeninen joukko?:D Kannattaisiko sivistyssanoja käyttää vasta sitten kun tietää niiden merkityksen?:LOL:[/QUOTE]

Joo, myönnän, tälle "vanhukselle" tuli lipsahdus. Sen siitä saa, kun jää jumiin tänne palstalle ja yrittää tehdä töitä samaan aikaan.. Taidan jatkaa töitä, niin saa Suomi taas verorahoja, joilla voi maksaa tukia tasapuolisesti kaikille niitä tarvitseville, mm. suomalaisille sosiaaliturvan väärinkäyttäjille. Dementiasta vielä sen verran, että sillä ei kannata leikitellä, se on vakava sairaus, ja voi koitua sinunkin murheeksesi. Toivon, ettei.
 
"vieras"
En en. Muun muassa Hollannissa asuin yhdessä kolmen sierraleonelaisen pakolaisen kanssa. Yksi kävi töissä, kaksi opiskeli. Iltaisin syötiin yhdessä ja puhuttiin politiikkaa keittiön pöydän ääressä.

Mutta eihän tällainen "tieto" ole mitään verrattuna Oikeaan Totuuteen, joka löytyy vain hommafoorumilta.
Vai oikein Hollannissa :LOL: Samanlainen mamu sä siellä oot ollut kuin nekin, et yhtään ylevämpi.
 
hoomoilanen
En en. Muun muassa Hollannissa asuin yhdessä kolmen sierraleonelaisen pakolaisen kanssa. Yksi kävi töissä, kaksi opiskeli. Iltaisin syötiin yhdessä ja puhuttiin politiikkaa keittiön pöydän ääressä.

Mutta eihän tällainen "tieto" ole mitään verrattuna Oikeaan Totuuteen, joka löytyy vain hommafoorumilta.
Itse tunnen kyllä ihan työttömiä ja juoppoja maahanmuuttajia, jopa rikollisia. Onko tämäkin sitten koko totuus maahanmuutajista.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23163254]Muistakaa rasistit olla tilaamatta pizzaa sieltä mamupizzeriasta! Ne pizzerian omistajathan on työttömiä sossupummeja jotka vie teidän duunit ja muijat! Älkää menkö bussin tai taksin kyytiin missä on ulkomaalainen kuski. Jos kaupan kassalla on ulkomaalainen myyjä, tai kauppaa siivoaa ulkomaalainen, alkakaa boikotoida koko kauppaketjua. Jos näette työkkärissä mamuja, älkää enää asioiko siellä. Sama kelassa. Jos kotipaikkakunnallanne on mamuja, boikotoikaa koko paikkakuntaa. Ja näihin lasketaan myös venäläiset. Älkää itse poistuko Suomesta! Tosi-rasisti on isänmaallinen eikä pois Suomesta edes katso![/QUOTE]

Tässä taas yksi oikein hyvä esimerkki suvaitsevaisesta järjen jättiläisestä.:D

No, ei siinä mitään, vaalipäivänä 17.4. pannaan pakka uusiksi ja tehdään Soinista pääministeri.:) Koettakaa kestää muutos.
 
Huom harmaana
[QUOTE="vieras";23162976]Eiku sillä on oma lehmä ojassa. Leipä tulee mamujen hyysäämisestä ja pelkää persujen karkoittavan hänen mamunsa takaisin sinne mistä on tullutkin.[/QUOTE]

Mistä ihmeestä sinä oikein puhut? Taitaa viirata kohtalaisen pahasti...?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23163503]Tässä taas yksi oikein hyvä esimerkki suvaitsevaisesta järjen jättiläisestä.:D

No, ei siinä mitään, vaalipäivänä 17.4. pannaan pakka uusiksi ja tehdään Soinista pääministeri.:) Koettakaa kestää muutos.[/QUOTE]

TYKKÄÄN!
 
"vieras"
Joo, myönnän, tälle "vanhukselle" tuli lipsahdus. Sen siitä saa, kun jää jumiin tänne palstalle ja yrittää tehdä töitä samaan aikaan.. Taidan jatkaa töitä, niin saa Suomi taas verorahoja, joilla voi maksaa tukia tasapuolisesti kaikille niitä tarvitseville, mm. suomalaisille sosiaaliturvan väärinkäyttäjille. Dementiasta vielä sen verran, että sillä ei kannata leikitellä, se on vakava sairaus, ja voi koitua sinunkin murheeksesi. Toivon, ettei.
Osuit vahingossa oikeaan sanoessasi tekeväsi töitä verorahojen eteen joilla voi maksaa tukia niitä tarvitseville. Onko suomalainen tai ulkomaalainen sossutukien väärinkäyttäjä se joka niitä tukia tarvitsee?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23163503]Tässä taas yksi oikein hyvä esimerkki suvaitsevaisesta järjen jättiläisestä.:D

No, ei siinä mitään, vaalipäivänä 17.4. pannaan pakka uusiksi ja tehdään Soinista pääministeri.:) Koettakaa kestää muutos.[/QUOTE]

Kiitos tiedosta, alan pakata laukkuja :)
 
Kultalusikka
[QUOTE="vieras";23163461]Vai oikein Hollannissa :LOL: Samanlainen mamu sä siellä oot ollut kuin nekin, et yhtään ylevämpi.[/QUOTE]

Olen ollut tämän ketjun aikana sinulle jo ihan kaikkea suomenruotsalaisesta alkaen, ja pieleen on mennyt joka kerta. Mutta lopultakin osuit oikeaan. Ihan samanlaisia ihmisiä me kaikki olemme, sinä, minä, sierraleonelainen ja somali. Enpä olisi uskonut sinua noin avarakatseiseksi. Tähän on hyvä lopettaa kanssasi :)
 
Huom harmaana
[QUOTE="vieras";23163387]mutta Suomen tukijärjestelmä on niin tuttu että voi parin vuoden välein olla tiineenä. Isommat sitten vahtivat pienempiään jos vahtii. Ulkoilla voi vaikka 23 aikaa illalla lapset keskenään. Mieskään ei ole talossa kirjoilla, hyvin kuule rahaa tuntuu tulevan.[/QUOTE]

Eikös tämä päde aika moneen palstalaiseenkin?
Jotka käsittääkseni ovat niitä "kantasuomalaisia".
 
hoomoilanen
Minä en keksi, miten aito suvaitsevaisuus voisi olla paha asia. Enkä myöskään, kuinka rasismi voisi olla hyvä asia. Eli pointti ei mennyt perille minulle ainakaan.
Jos minä suvaitsen että sinut hakataan teholle enkä puutu asiaan jos näen kuinka sinua potkitaan päähän kun makaat maassa.

Kuinka suvaitsevaisena sinä minua pidät senjälkeen jos olet saanut tietää tämän.
 
Huom harmaana
[QUOTE="vieras";23163549]Puhuin siitä mistä olet itse palstalla kertonut, joten sinulla se sitten tuntuu viiraavan päässä, mutta se on hyvä kun tunnustat sen itsellesi: saatat parantua taudistasi.[/QUOTE]

Ole hyvä ja kertaa, mitä minä olen palstalla kertonut siitä miten leipäni tulee mamuista? Odottelen täällä mielenkiinnolla :LOL:
 
vanhus
[QUOTE="vieras";23163530]Osuit vahingossa oikeaan sanoessasi tekeväsi töitä verorahojen eteen joilla voi maksaa tukia niitä tarvitseville. Onko suomalainen tai ulkomaalainen sossutukien väärinkäyttäjä se joka niitä tukia tarvitsee?[/QUOTE]

Et tainnut ymmärtää sarkasmia. Tukien väärinkäyttäjä on niiden väärinkäyttäjä, lähtökohdistaan, esim. kansallisuudestaan, huolimatta. En puolusta tukien väärinkäyttäjiä, rikollisia riippumatta siitä, mistä he tulevat.
 
Kultalusikka
Itse tunnen kyllä ihan työttömiä ja juoppoja maahanmuuttajia, jopa rikollisia. Onko tämäkin sitten koko totuus maahanmuutajista.
Kumpikaan kuva ei ole koko totuus. Mutta vastasin viestiin, jossa väitettiin etten tiedä yhtään mitään pakolaisista. Halusin kertoa, että olen sentään asunut heidän kanssaan, toisin kuin monet tässä ketjussa. Olen jotenkin väsynyt siihen, että vain negatiiviset kokemukset hyväksytään.
 
Huom harmaana
[QUOTE="vieras";23163584]Ai suakin vaivaa dementia kuten muutamaa muutakin suvaitsevaista rähisijää...[/QUOTE]

Aika heikot on sinulla argumentit, jos et parempaan kykene.
Odottelen täällä edelleen...
 
Huom harmaana
[QUOTE="vieras";23163595]Päteekö?En tiedä sinun ystävistä mutta minun ystävät tekee töitä ja elättävät itse perheensä.[/QUOTE]

Ja taas palsta yllättää logiikallaan.
Palstalaiset=henkilökohtaiset ystäväni.
 

Yhteistyössä