Jännä että pakoloisten puolesta puhujat ei itse asu niiden lähellä...

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"hippi"
[QUOTE="Minna";23163654]Se että jostakin kansalaisuuksista 90% tulee lukutaidottomina, haluttomina oppimaan kieltä ja kultuuria, ilmaisen rahan perässä on taas kaikkea muuta kuin hyvä asia.[/QUOTE]

Onneksi tälläistä kansalaisuutta ei ole olemassa. Se olisi kestämätöntä.
 
hoomoilanen
Rasisti = Henkilö joka on erimieltä minun kanssani maahanmuuttopolitiikasta.

Natsi = kts. rasisti. Natsi on myös erittäin halveksittu, todennäköisesti työtön kouluttamaton henkilö, joka ei ole koskaan matkustanut ulkomailla, eikä ainakaan tunne yhtään ulkomaalaista.

Suvaitsevainen = minä ja minun kaverini. Noin yleisemmin minun kanssani samaa mieltä olevat henkilöt.

Sivistynyt = kts. suvaitsevainen, eli minä ja minun kaverini. Noin yleisemmin minun kanssani samaa mieltä olevat henkilöt.
 
hoomoilanen
[QUOTE="vieras";23165049]Sä sit kirjoitat hirmu hyvin - oletko harkinnut kirjailijan uraa? Nuorisolle suunnatut kirjat voisivat nimittäin olla erikoisalaasi.[/QUOTE]

No kun olen kirjoittanut monta kommentia tästä asiasta niin en jaksa jonkun pössyttelevän hipin kanssa enää vääntää, kun on luultavasti niin pilvessä että ei kuitenkaan ymmärrä mitä olen kirjoitellut tai kirjoitan.
 
"hippi"
Olen muutaman kerran ollut tekemässä suvaitsevaisuuskasvatusta aikuisille, elämässään eksyneille ihmisille.

Suvaitsevaisuuteen kuuluu olennaisena osana se, että kenenkään ei tarvitse sietää yhteiskunnallista epäoikeudenmukaisuutta eikä luopua omista vakaumuksistaan.

Yhteiskunnan suvaitsevaisuus on yksilön perusoikeus. Se luo myös perustan sille, ettei kukaan saa väkisin tulla tyrkyttämään näkemyksiään.

Suvaitsevaisuus on uskonnonvapautta. Se antaa oikeuden ilmaista ajatuksiaan ja mielipiteitään ilman syrjintää.
 
hoomoilanen
[QUOTE="vieras";23165110]Siksi juuri sun kannattais harkita sitä kirjailijan uraa - ehkä joku ymmärtää ylevää tekstiäsi ;-)[/QUOTE]

Eipä siinä mitään, ryhdytään kaikki hipeiksi ja poltellaan tötsyä niin maailma pelastuu, se vasta ylevää onkin, ei käydä töissä ja varastetaan kaupasta mitä tarvitaan.

Ollaan niin saatanan suvaitsevaisia, että oikein hävettää, että miten voikin ihminen olla niin suvaitsevainen.
 
"vieras"
Eipä siinä mitään, ryhdytään kaikki hipeiksi ja poltellaan tötsyä niin maailma pelastuu, se vasta ylevää onkin, ei käydä töissä ja varastetaan kaupasta mitä tarvitaan.

Ollaan niin saatanan suvaitsevaisia, että oikein hävettää, että miten voikin ihminen olla niin suvaitsevainen.
Mitäs se hippinä olo siihen suvaitsevaisuuteen liittyy..? Tai se, ettei käydä töissä ja varastetaan? On sulla vaihtoehdot vähissä..
 
faktat kuntoon!
[QUOTE="vierailija";23165072]Niin, miksi rahdata luku- ja kirjoitustaidottomia ulkomailta Suomeen, kun niitä löytyy Suomesta ihan omasta takaa, tämä ketju antaa siitä hyvän läpileikkauksen.[/QUOTE]


Kannattaa huomioida, että tähän mennessä jokainen luku ja kirjoitustaidoton suomeen saapunut pakolainen on iältään alle 9 vuotias.
 
hoomoilanen
[QUOTE="hippi";23165121]Niin sekaisin en voi olla ikinä, että kognitiiviset taitoni tippuisivat tasollesi[/QUOTE]

Onko tahallaan väärin ymmärtäminen helvetin älykästä ja joku ihmeen pilkun nussiminen. Näin lukee suvaitsevaisen määritelmä jossain pöytäkirjassa. Kyllä sillä suvaitsevaisella on muitakin määritelmiä, mutta yritä nyt tuollaiselle besserwisserille sitä selittää. En jaksa edes yrittää.
 
puolustaja
Mä olen pakolaisten puolustaja, asunut heidän naapurissaan, tälläkin hetkellä naapurustossa asuu useita pakolaisia. Mulla ei ole koskaan ollut ongelmia heidän kanssaan, enkä ole koskaan heidän elämänmenostaan häiriintynyt, toisin kuin suomalaisten juoppojen ja niitähän on riittänyt lähes joka asuinpaikassa. Nykyisessä naapurustossa ärsyttää suomalaiset, jotka kusettaa koiransa heti ulko-ovelle, mutta se nyt ei liity tähän asiaan mitenkään... Romanitkin on mun kokemuksen perusteella ihan hyviä naapureita.

Tätäkin keskustelua seuratessa on taas tullut huomattua, että niin on menneet sekaisin maahanmuuttajat (vapaaehtoisesti maahan tulleet) ja pakolaiset. Kaikki ulkomaalaisethan ei ole pakolaisia, mutta faktoista viis! Kaikki ulkomaalaiset on pahoja, pahoja ja kaikki vaan takasin somaliaan! En viiti sen kummemmin edes tähän keskusteluun mukaan lähteä, kun maahanmuuttovastaiset on niin alhaisella tasolla näissä keskusteluissa.
 

Yhteistyössä