Järvenpää

No niin kaikki mammat ja lapset nyt sitten sopimaan missä me järvenpään mammat rehvattaisiin. Ja kaikki "vanhat" ja tietenkin uudet tulokkaat ovat tervetulleita. Olisi kiva saada uusia ihmisiä näihin tapamiisiin kun tuntuu että porukka rupee harvenemaan kun lapset kasvaa. Toiset lähtee töihin ja toiset kouluun niin kaikki uudet rohkeasti mukaan vaan. Kun kyllä meitä koti mammoja täällä näyttää riittävän. No koskas saataisiin porukkaa kasaa?
 
Meille vois keskiviikko käydäkkin. Jos tämmösiä kauniita ilmoja on vielä ensi viikolla niin vois kyllä ulkoilla jossain puistossa.
Poitsu on taas ruvennu heräämään kukonlaulun aikaan eli me ollaan valmiudessa heti aamusta =)
 
No siis missäs rehvattaisiin ja monen aikaa? Mielellään täällä keskustan suunnassa kun yllätys yllätys taas minä toheloin ja onnistuin telomaan toisen jalan varpaat joten kävely on aika hankalaa. Kepitkin sain mutta yritän pärjätä ilman. Paljon särkylääkettä niin pystyy taas kävellä.
Kaikki uudet ovat tervetulleita! Joten tervetuloa porukkaan!
 
Jenkka
Kiva saada uutta porukkaa mukaan =) Juu,kerran viikossa ollaan yleensä nähty (mä oon tosin vähän harvemmin ollu muksujen kaa paikalla...) Ollaan treffattu joko jonkun kotona kahvien merkeissä tai sit puistossa oltu. Me ollaan kans aamu-unisia :whistle: Mites porukalle sopis ens viikolla?? Ehdotan tiistaita tai torstaita ni saan jäbät kerhoon samalla reissulla.. Me asutaan siis n.18km jäkestä,mut pojat (4 ja 5v) on siellä kerhossa. Itse oon 26v.
 
Taapero04
Moikka Järvenpää!!! :wave: :wave:

Piiitkästä piiitkästä aikaa käyn taas näillä sivuilla ja olipas kiva nähdä että täällä nämä "tutut" vielä pyörivät!
Muistatteko mua ja poitsua ollenkaan enää? :/
Oltiin mukana kuvioissa viime keväänä ja edeltävänä talvena mutta aloitin sitten työt joten päivätapaamiset jäi...Oltiin muutaman kerran meilläkin tapaamisissa (Peltolassa). Edelleen mä olen työelämässä (työpaikka tosin vaihtunut) ja poika (nyt siis 2v1kk) aloitti päivähoidon tammikuussa.
Mitäs kaikkee teille kuuluu???
Oispa tosi kiva kuulla kuulumisianne vaikka täällä palstan kautta tai/ja vaikka nähdäkin, jos se vaan mitenkään järjestyis...
B) B)
Aurinkoisia kevätpäiviä!!!! :heart:
 
Heips Taapero!
Kiva kuulla teidänkin kuulumisia =) Onko teijän jäbä jo noinkin iso? No täyttihän tuo meidän kuopus jo vuoden niin kyllä se teijän poitsu on jo 2v
:D
Siitä tiistain tapaamisesta. Meille kävisi paremmin siinä noin 11.00 aikaa kun klo.13 alkaa tuon tytsyn kerho niin kerittäisiin edes jonkun aikaa olla. Voisi katsella että minkälaiset ilmat silloin on jos näkis vaikka jossain puistossa tai sitten jossain kahvi kupin ääressä.
 
Moikka! Ja terve Taapero04! Kiva kuulla että ootte vielä " hengissä " =)

Meille ei tuo tiistaipäivä käy kun ollaan perhekerhossa 10-12 ja sen jälkeen poitsu on niin puhki että kaatuu nukkumaan =)

 
Jenkka
meille sopii parhaiten ti tai to ja silloin 11 aikoihin (kun meilläkin kerho alkaa yhdeltä..) Nooh,mikä päivä lyödään lukkoon? Jos on hyvä ilma ni vois kyllä ulkoillakin B)
 

Yhteistyössä