Järvenpääläiset

  • Viestiketjun aloittaja punaja
  • Ensimmäinen viesti
punaja
jaa en tiiä onko tässä nyt mitään porukkaa kerätty..kuten näet niin ei hirveesti ole innokkaita ilmoittautunu mukaan :D

Mut ens viikolle vois rehvejä heitellä esim keskiviikko ja rantapuisto/prisman hese klo 11 alkaen :attn: :attn: :attn: Kaikki joukolla mukaan.

Tervetuloa sinä uusi äityli :saint:
 
punaja
Niissä parissa kerrassa mitä ollaan rehvattu niin prisman vieressä on rantapuisto/leikkipuisto niin siellä sitä ollaan hengattu hetki jonka jälkeen on menty heseen syömään :p
Onku sulla minkäikäsiä lapsia??

pippuri missäs luuraat??? :attn: :attn:
 
Mammukka04
Kiva ois tulla mutta meikäläisen ens viikko on ihan täynnä jo, ja sunnuntaina matkustellaan pojan kanssa jo itä-Suomeen joulun viettoon. Ens vuoden alusta tullaan mukaan taas =) ! Jotenkas minä toivottelen tässä vaiheessa jo hyvät joulut ja uudet vuodet! :xmas: :wave:

 
-pippuri-
heips! meillä on ollu netti jumissa joten en ole koneelle päässy :'( mutta nyt taas toimii =) me ei keskiviikkona päästä tulemaan mutta torstai kävisi? joten voisiko päivää vaihtaa?
 
punaja
teretulemast eewi joukkoon. Sekalainen sakki meitä on ja muutamien kaa kerran pari rehvatti. Torstaina siis vaan rehveillle.

Mulla lapsia 3 vanhin on ekaluokkalainen keskimmäinen on 2-vuotias prinsessa ja nuorin 2 kk pojan pötkäle. :D
 
Taitaa mun mukaan tuleminen jäädä ens vuoteen kun oon sopinu torstaina mennä kaverin kanssa joululahjaostoksille. :(

Vai meinasitteko vielä jouluviikolla tapailla. Voipi olla joulukiireitä kaikilla....

Kuitenkin todella mielelläni teihin tutustuisin. Alkaa tää kotona maleksiminen käydä hermoille. :kieh:
 
Ami

Moi!

Jos treffit sinne rantapuistoon on klo 11, niin millon porukat ois sitten prisman hesessä? Ei oikein innosta ulkona seisoskelu, mutta kahvittelu sisätiloissa ois ihan jees =) !!
 
punaja
pippuri joo pidä vaan pöpöt siellä teillä kotona :kieh:

Jaa onko sinne nyt ketään tulossa koko puistoon?? Yksinkö sinne menen kökkimään..nooh saapi ainakin pimu leikkiä..vaan mitä ilmaa se on luvannu??

Vois sinne prismanheselle vaikka mennä puol 12 jos joku haluu lähtee seuraksi..??? :saint:
Siinä vois hesen edustalla vaikka pyörivien ovien edessa toljotella hämmentyneen näkösenä ja miettiä että tuleeko kukaan :LOL: Meidät tunnistaa vihreistä kaksostenrattaista vai laitetaanko lippu hattuun?? ;)
 
Uusi asukas
Meillä kans sairastellaan joten ei tohon vesikeliin nyt osallistuta, mutta tarkkailen jos vaikka joulun jälkeen passais paremmin. Mulla lapsia 2, alle 3 vee. Leppoisaa joulunaikaa kaikille, toivottavasti tavataan =)
 
punaja
jaahas taitaa ilma olla mitä on..tiiä siitä puistosta sitten. Voipi olla ettei sitä mekään sinne puistoon mennä mut puo 12 hesen edustalla jos sinne joku haluu tulla niin velkam :D
 

Yhteistyössä