Jatkuuko raskaus Lugesteronin varhaisesta lopettamisesta huolimatta?

Hei. Tein testin, joka näyttää ainakin mun silmään negatiiviselta. Joku kuvittelemani viiva siellä saattaa näkyä, mutta ei ainakaan punaisen sävyinen. Tunne on, että kuukautiset alkavat. Tein testin oikeaan aikaan. Jos raskaus olisikin alkanut, jatkuuko se Lugesteronin käytöstä huolimatta? Näin minulle sanottiin joskus aikaisemmassa hoidodda, että "kyllä se raskaus sitten jatkuu vaikkei lääkettä käyttäisikään", kun tiedustelin lääkkeen lopettamisajankohdasta negatiivisen testin jälkeen. Tuttavallani raskaus jatkui ilman lääkettä. Onko teille muille sanottu mitään asiasta? Lopetan luget varmaankin nyt saman tien, kaipa tuohon testiin on luottaminen...
 
Mulle on sanottu aina, kun oon soittanut negatulosta pp 14, että "testaa nyt vielä pp 16 varmuuden vuoksi ja sitten saat lopettaa lääkkeet". Mut toi nyt on varmaan tommosta varmistelun varmistelua, ettei pääse sit klinikkaa syyttämään, jos jotain tapahtuiskin :/
 
Komppaan Risupesää, tuoresiirrossa alkaneessa raskaudessa luget loppui pp 14 ja raskaus jatkui, mutta lääkeellisessä pas-siirrossa olisi jatkettu monta viikkoa eteenpäin koska omaa keltarauhastoimintaa ei ollut.

Näissä on vissiin klinikkakohtaisia eroja, joillain klinikoilla jatketaan tuoresiirrossakin, mutta ei mun lääkärin mukaan ollut tarpeellista (niinkuin ei ollutkaan =) )
 

Yhteistyössä