Jatkuva kohina, suhina ja pulssi vasemmassa korvassa???

  • Viestiketjun aloittaja Neuvokaa
  • Ensimmäinen viesti
Neuvokaa
Minkä alan lääkärille menen? Vasemmassa korvassa joulusta asti ollut keskittymistä haittaavaa kohinaa, suhinaa, pulssin tahdissa. Riippumatta tilanteesta, mielialoista tms. Verenpainetauti, diabetes ja kolesteroliongelma ovat perussairauksina, samoin migreeni.

onko kellään tietoa tai valistunutta arvausta?
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja sh:
Verenpaine. Tarkasta tilanne terveysasemalla.
Verenpaine on lääkityksestä huolimatta koholla 135/95 ja juuri siitä lääkärissä kävin. Seurataan vielä, koska minulla on jo yhdistelmälääkitys. Kai minun on mentävä korvalääkärille, koska tämä häiritsee ihan hirveästi. Oikeasti - kuten joku vitsaili - niin kuin kuuntelisi istukan suhinoita korvassaan samalla dB-määrällä kuin ne kuuluvat dopplerilla. Arvatkaas onko mukava keskittyä. En esimerkiksi voi enää kuunnella vasemmalla korvalla puheluja.
 
terve
Mulla suhisi pari viikkoa muutama kuukausi sitten, olipa ärsyttävää. Kuunnella sitä sydämen lyöntien ääntä kun yrittää nukkua. Mulla ei ainakaan verenpainetta ole, yleensä paineet noin 110/70. Suhina ja jyskytys loppui ihan itsekseen.
 
mie
Mulla myös aika ajoin tuollaista. on verenpainelääkitys. huomaan ainakin jos oon enemmän väsynyt ja stressaantunut niin oire voi tulla esiin. Korvalääkäri tai neurologi jos muu ei auta
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja terve:
Mulla suhisi pari viikkoa muutama kuukausi sitten, olipa ärsyttävää. Kuunnella sitä sydämen lyöntien ääntä kun yrittää nukkua. Mulla ei ainakaan verenpainetta ole, yleensä paineet noin 110/70. Suhina ja jyskytys loppui ihan itsekseen.
tätä itsestään loppumista olen odotellut. En ole ollut huolissani tms. mutta alkaa tosiaan häiritä puhetyössä keskittymistä eikä tätä kotonakaan ilokseen kuuntele.
 
Ap
Terveisiä vaan kotoa. RR oli juuri äsken 137/95. Pää särkee niin ... Ja suhina valtava. Illaksi pitäisi mennä töihin, mutta kun kuulen hädin tuskin omat ajatukseni. Työterveyshuolto on juuri vaihtunut, mutta sinne kai tästä on lähdettävä. Outoa vain, että juuri kävin sisätautilääkärillä ja hän mittasi korkean lukeman (tuolloin 135/91 ) ja kehotti seuraamaan kotona. Kuunteli kaulavaltimotkin suhinan vuoksi. Tosi hyvä ja pätevä lääkäri on ja siksi turhauttaa nyt uudelleen lääkäriin lähtemisen ajatus. (ja vähän maksukin, kun juuri 80? maksoin ). Työterveyshuoltoni on maksullinen, koska olen yrittäjä.
 
"bubble"
hemmetti - etsiskelin samaan ongelmaan ratkaisua ja kun löysin tämän keskustelun.. alkoi hirvittää. ajattelin että johtuisi jumissa olevista lihaksista (siis päänsärky ja korvassa rohiseva pulssi) mutta kai tässä sit on parempi vaan lääkäriin mennä..
 
vierailija
mulla kohinaa oikeessa korvassa, alkoi kun yritin puhdistaa vanupuikolla molempia korvia. oikeassa korvassa oli aiemmin vähemmän vaivaa, nyt vasen on suht ok. pitäis varmaan hommaa jotain remowaxia, audisprayta olen kokeillut ja ties mitä.
 
vierailija
Mulla on molemmat korvat suhisseet jo useamman vuode yötä päivää ja olen käynyt lääkärissäkin eikä ole mitään todettu olevan mut silti suhina vaan jatkuu että mitä tää voi olla?? Eikä auta mitkään korva sumutteetkaan eikä muutkaan aineet ja yöllä on vielä kovempaa suhinaa kun päiväs aikaan mutta ulkona ei kuulu suhina ollenkaan. Mistä se johtuu ja mistä se tulee toi suhina kun ei sitä kestä kuunnella! Kuuloni heikkenee kun ihmisetkin puhuvat mulle niin saatan vastata sitten väärinkin niin sekös harmittaa ja saa hävetäkin sitä! Tämä ei ole mikään leikin asia puhun niin kuin asia on! Mistä tähän saa apua ja osaako kukaan neuvoa???
 
vierailija
Mulla on molemmat korvat suhisseet jo useamman vuode yötä päivää ja olen käynyt lääkärissäkin eikä ole mitään todettu olevan mut silti suhina vaan jatkuu että mitä tää voi olla?? Eikä auta mitkään korva sumutteetkaan eikä muutkaan aineet ja yöllä on vielä kovempaa suhinaa kun päiväs aikaan mutta ulkona ei kuulu suhina ollenkaan. Mistä se johtuu ja mistä se tulee toi suhina kun ei sitä kestä kuunnella! Kuuloni heikkenee kun ihmisetkin puhuvat mulle niin saatan vastata sitten väärinkin niin sekös harmittaa ja saa hävetäkin sitä! Tämä ei ole mikään leikin asia puhun niin kuin asia on! Mistä tähän saa apua ja osaako kukaan neuvoa???

Äitini kärsi samasta 3 vuotta, siihen kyllä liittyi myös pääkipua. Ramppasi lääkäristä toiseen, kunnes Pulssissa nyt viikko sitten lääkäri sanoi suoraan, että sulla on migreeni. Antoi siihen lääkkeet ja helpotti järjettömän paljon. Kohina alkanut lähtemään :) Oletko tutkinut, onko sinulla migreeniä esim? Tsemppiä!
 
vierailija
Äitini kärsi samasta 3 vuotta, siihen kyllä liittyi myös pääkipua. Ramppasi lääkäristä toiseen, kunnes Pulssissa nyt viikko sitten lääkäri sanoi suoraan, että sulla on migreeni. Antoi siihen lääkkeet ja helpotti järjettömän paljon. Kohina alkanut lähtemään :) Oletko tutkinut, onko sinulla migreeniä esim? Tsemppiä!
https://ekoodit.fi/E171/titaanioksidi/
Mulla alkaa humisemaan heti esim purkasta, karkista ym missä on tuota laivamaalia. Eihän se syötäväksi olekaan tarkoitettu.:D
 

Yhteistyössä