Jatkuva limainen yskä

10kk ikäisellä on nyt ollut 3kk limaista yskää. Yskä alko saman aikaan kun esikoisella todettiin mykoplasma, nuorimmaisen kokeet olivat puhtaat ja tälläkin hetkellä tulehdusarvot on 0:ssa ja muutkin perusarvot normaalit.

Onko jollain kokemusta tälläisestä, voiko allergiat tai astma puhjeta jo tässä iässä?

Meillä ei ole itsellämme lemmikkejä mutta jokaisella sukulaisella on, ja karvoja kulkeutuu päivittäin kotiimme tuttujen vaatteissa.

Toinen mitä itse olen ajatellut on refluksi, pikkuisellamme epäiltiin refluksia vauvana, jatkuvan puklaamisen vuoksi. Puklaaminen rauhottui sakeuttajalla ja myöhemmin loppui kokonaan...

Odottelemme kyllä aikaa lastenpolille mutta tunnetusti se saattaa kestää ja äidin hermot taas ei.. :/
 
Onko lapsi hoidossa vai kotona? Meillä tuo limainen yskä jatkui 8kk putkeen ja aina lääkäri sanoi, että on virustauti, että saa vaan aina uuden eikä ehdi parantua edellisestä. Muita oireita ei siis ollut kuin tuo limainen kamala yskä. Hän on ainoa lapsi ja nyt ollut minun kanssa pari kuukautta kotona eikä hoidossa niin yskäkin lähti.
 
Vähän olen myöhässä :D Mut koti hoidossa siis on. Nyt meillä on ollut kesästä asti refluslääkkeet käytössä ja yskä on kadonnut.
Taustalle tuli pikku hiljaa muitakin reflus oireita, mutta edelleen tutkitaan asiaa... :)
 

Yhteistyössä