jee, huomenna sokerirasitus

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Ja se litkuhan on nykyään sellasta cokismaista.
Juu, niin on ja kokoistahan ei kukaan normaali pysty juomaan ilman rommia tai viskiä.
Miks raskaana olevia aina rääkätään?
No mä olen cokiksesta riippuvainen joten ei tuottanut vaikeuksia juoda sitä:)
 
tt
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
Alkuperäinen kirjoittaja SatuPaska:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
kahdesti on tehty, molempien raskauksien aikana. nyt kontrolli. mua ei oikeasti haittaa pätkääkään juoda se litku kun saan olla rauhassa pari tuntia :xmas:
:D
pienet ne on mun iloni B)
se on niinku mäkin aivan innoissani lähdin isäni mukana sukulaisen(jota en ollu nähny viimeks ku 2-vuotiaana) hautajaisiin. Mitä vaan et saa olla peräti 4 tuntia ihan rauhassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
Alkuperäinen kirjoittaja SatuPaska:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
kahdesti on tehty, molempien raskauksien aikana. nyt kontrolli. mua ei oikeasti haittaa pätkääkään juoda se litku kun saan olla rauhassa pari tuntia :xmas:
:D
pienet ne on mun iloni B)
Nehän ne niitä parhaita onkin :snotty: :D Sitä olisi nuorena nauranut itsensä kipeäksi, jos olisi tajunnut minkä vapauden tunteen kaksi tuntia omaa aikaa nyt vanhempana tuottaakaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tt:
se on niinku mäkin aivan innoissani lähdin isäni mukana sukulaisen(jota en ollu nähny viimeks ku 2-vuotiaana) hautajaisiin. Mitä vaan et saa olla peräti 4 tuntia ihan rauhassa.
vitsi, NELJÄ TUNTIA :eek:

mä odotan sitä että pääsen lähempänä kesää miehen kanssa kaksin syömään ja hotelliin nukkumaan rauhassa :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja SatuPaska:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
Alkuperäinen kirjoittaja SatuPaska:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
kahdesti on tehty, molempien raskauksien aikana. nyt kontrolli. mua ei oikeasti haittaa pätkääkään juoda se litku kun saan olla rauhassa pari tuntia :xmas:
:D
pienet ne on mun iloni B)
Nehän ne niitä parhaita onkin :snotty: :D Sitä olisi nuorena nauranut itsensä kipeäksi, jos olisi tajunnut minkä vapauden tunteen kaksi tuntia omaa aikaa nyt vanhempana tuottaakaan.
sanopa muuta. ja vielä sokerirasituksessa :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
Alkuperäinen kirjoittaja SatuPaska:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
Alkuperäinen kirjoittaja SatuPaska:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
kahdesti on tehty, molempien raskauksien aikana. nyt kontrolli. mua ei oikeasti haittaa pätkääkään juoda se litku kun saan olla rauhassa pari tuntia :xmas:
:D
pienet ne on mun iloni B)
Nehän ne niitä parhaita onkin :snotty: :D Sitä olisi nuorena nauranut itsensä kipeäksi, jos olisi tajunnut minkä vapauden tunteen kaksi tuntia omaa aikaa nyt vanhempana tuottaakaan.
sanopa muuta. ja vielä sokerirasituksessa :LOL:
:D :D :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Ja se litkuhan on nykyään sellasta cokismaista.
sitä mä olen ainakin juonut, tosin nyt on eri paikka kuin edellisillä kerroilla. ei se musta karmean pahaa ole.
hui, minusta se oli järkyttävän makusta. Kokoajan oksetti ko joi sitä mutta ei voinu laatata ettei koko homma mee uusiksi. Raskausaikana mullekki tehtiin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja matilda06:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Ja se litkuhan on nykyään sellasta cokismaista.
sitä mä olen ainakin juonut, tosin nyt on eri paikka kuin edellisillä kerroilla. ei se musta karmean pahaa ole.
hui, minusta se oli järkyttävän makusta. Kokoajan oksetti ko joi sitä mutta ei voinu laatata ettei koko homma mee uusiksi. Raskausaikana mullekki tehtiin.
mä olen pepsiaddikti niin kai se sen takia ei ällötä :D nälättää kyllä ihan taatusti sitten vimpan tunnin aikana :kieh:
 
Mä vietin melkein saman ajan tänään hammaslääkärissä, ja ihan yksin. :D Varmaan pitivät mua kahelina, kun itse ehdotin että ottaisivat yhden potilaan siinä välissä kun mun puudutus alkaa vaikuttaan. B) Ja pääsen uusiksi taas 10.8, jippii! :heart:
 
miten muuten teille muille on ohjeistettu se paasto? kun noissa mun papereissa lukee että "iltakahdeksan jälkeen et voi syödä mutta voit juoda vettä". kysyin raskausaikana neuvolalääkäriltäkin että mitenkähän paljon sitä vettä saa juoda, esikoista odottaessa kun ei saanut juoda yhtään. lekuri tuumasi että "juo vaikka litra, ei se haittaa." :whistle:
näytteenottaja oli kyllä ihmeissään tästä kommentista. join ehkä puoli lasia vettä aamulla/illalla.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kivaa, käyhän se vapaa-ajasta sekin...ota eväät mukaan!
mä meen sitten kanttiiniin syömään B) PITI mennä ystävän kanssa viettämään laatuaikaa, otettiin peräkkäiset numerot. mutta hää sairastui :(
Eihän siinä saa syödä. Ideanahan on että juodaan vain se litku, joka maistuu cola:lle eli ei mielestäni ollut hirveää. Toki sen jälkeen saa syödä. Minäkin muuten otin sen vapaana. Hyvä kirja mukana ja AAAH rauha :)
 

Yhteistyössä