JKL Mammat hohoi!

Jeeeee Marzu :)
Etsiväkaksoset ei se aika ole niin justiinsa... Ei me syömään het kolmelta kuitenkaan ruveta... Veikkaan että tutustuminen on ihan paikallaan kun on niin paljon uusia :) Joten tulet sitten kun ehdit... Ja kyllä porukkaan mahtuu :)
 
Mulla on vähän kyytionkelmii :| En välttämättä lähe ainakaan kovin kauaks aikaa mihinkään baariin, kun mun kuski ei voi kovin myöhään enää lähtee mua kuskaileen. Taksilla kun maksaa 80e körötellä kotiin, niin ei viitti oikein sen varaan jättää.
 
Mulla on vähän kyytionkelmii :| En välttämättä lähe ainakaan kovin kauaks aikaa mihinkään baariin, kun mun kuski ei voi kovin myöhään enää lähtee mua kuskaileen. Taksilla kun maksaa 80e körötellä kotiin, niin ei viitti oikein sen varaan jättää.
Eipä tuosta tiedä lähteekö sitä itekään kovin kauaksi aikaa baariin, kun seuraavana päivänä tarttee olla skarppina työpaikan pikkujouluissa :xmas: Joten älä nyt tuon takia jätä tulematta... Meillähän on kuitenkin "koko päivä" aikaa viettää keskenään :)
 
Mihinkäs asti noita pikkujouluja on tarkoitus tuolla viettää?mihin aikaan porukka siirtyy muualle:)
Itse tosiaan menen 19jälkeen tai mies hakee minut kotiin niin annan iltasyötön vauvalle..meiltä ei kun 10min matka autolla tuonne niin onnistuu hyvin.Ja mielelläni käyn tuon iltaimetyksen antamassa vauvalle kun muuten rinnat räjähtää enkä jaksa lypsellä=)Mutta mietin tulenko enää takaisin vai suuntaanko suoraan kaupunkiin:)Meiltä ei kaupunkiinkaan mene kauan matkassa..bussilla tai jalan pääsen hyvin.
 
jadal
palokasta jos joku muu on menossa, niin mun kyydillä pääsee.
Mä varmaan itse häippäsen siinä vaiheessa jos alkaa porukka humaltua. itse en juo, enkä sit hirveen hyvin viihdy edes hiprakkaisessa porukassa yleensä. Mut mun takia ei todellakaan tartte kenekään rajoitella, anti mennä vaan jos siltä tuntuu :D
 
Tässä nyt vähän pohdiskeltu että lähetäänkö sitä kartsalle sit olleskaan... Et jos oltas tuolla mein ticoticon luona niin kauan kun hää meitä jaksaa ja jos sitten vielä porukkaa kiinnostaa niin miun luona voi olla vaikka jatkot :) Eli juomia jos ottaa sen tarpeen mukaan et kartsalle ei ehkä lähettäskään :)
 
Tässä nyt vähän pohdiskeltu että lähetäänkö sitä kartsalle sit olleskaan... Et jos oltas tuolla mein ticoticon luona niin kauan kun hää meitä jaksaa ja jos sitten vielä porukkaa kiinnostaa niin miun luona voi olla vaikka jatkot :) Eli juomia jos ottaa sen tarpeen mukaan et kartsalle ei ehkä lähettäskään :)
Oishan se lompakko ystävällisempi vaihtoehto :) Kuinka lähellä vartooja asuu ticotico?
 
Enpä tullu ajatelleeks möläytystäni olleskaan :whistle: Eipä ole tullu pahemmin siivottua :LOL: Mutta jos tänne päädytään niin toivottavasti kukaan ei ole mikään siivousintoilija :D
Mie nyt en sit tiijä kumpsin haluan... Siis että kartsalle vai ei... No sen näkee sitten lauantaina.
 
Itse ainakin katson huomenna tilanten mukaan minne lähden..jos ootte niin pelottavia että täytyy heti ovelta juosta karkuun:LOL:Mutta minua varten ei siivota tarvii..luulen ettei tämän meidän kaatopaikan jälkeen mikään sotku häiritse:LOL:
 
Ja mä suuntaan ysin aikaa kotia :D Tai mistäs sitä tietää millainen olo huomen on ;) Autolla sinne kuitenkin tuun, mutta ainahan auton voi jättää systerin pihaan ku siellä kerta ollaan :D ... Niin mikäli menojalkaa alkaa jostain kumman syystä vipattaa :p
 
Mä joudun jättäytymään pois.. Äiti tarjoutui huomenna pakkaus apuun ja se on enemmän kuin tarpeen koska tääl ei olla saatu viel pahemmin mitään aikaiseksi ja muutto on kuun vaihteessa. Mut jos illalla viel kerkiin ja suinkin jaksan ni voin yrittää päästä tulemaan.. :/
 
No kyllähän tää nyt pahasti alkaa kuitenkin näyttää siltä että sitä on lähettävä hieman lauleskelee :D :D :D Mutta katsellaan sitä sitten huomena...
Miiuska- harmi ettet pääse syöpöttelemään, mutta jos vaan jaksat niin tule ihmeessä myöhemmin, jos ollaan vielä täälä ticoticolla niin varmasti on ruokaakin jälellä... Ja kartsalle toki saat liittyä joukkoon... Laitan siulle yksärinä miun puhelinnumeron niin voit kysellä missä mennään ja mikä on tilanne :)
 
Miiuska- Ehkäpä sitten seuraavan kerran pääset mukaan. Tortillajuhlat oli menestys, ja sai rauhassa tutustua muihin, ilman että joutu huutaa ravintolassa pöydän toisesta päästä toiseen päähän :D

Vois samanlaista meininkiä miettiä seuraavallakin kerralla.
 

Yhteistyössä