Joensuu, ohoi! Opiskelija/kotiäiti avoin uusille tuttavuuksille

28-vuotias äiti, reilu 2-v taapero ja alle 1-v. vauva kaipailevat seuraa Joensuusta. Katsothan hetkisen, jos sinullakin tarvetta uusille tuttavuuksille! Muutan perheeni (lapset+mies) kanssa Joensuuhun kesällä, joten uudet tuttavuudet ovat hyvin tervetulleita.

Olisi mukavaa, jos olisit suurinpiirtein samaa ikäluokkaa kanssani, niin yhteinen aaltopituus löytyisi kenties helpommin. Tietenkään ei ole este tuttavuudelle, vaikka olisit lapseton sinkkukin, henkilökemioistahan kyse eniten on. Olen opiskelija/kotiäiti. Päiviini kuuluu myös opiskelua syksystä alkaen enemmänkin, eli joinakin päivinä treffailu aamupäivisin tai aiemmin iltapäivällä ei aina onnistu, mutta tokihan voimme nähdä varmaan muinakin aikoina.

Olisi kiva käydä yhdessä vaikkapa ulkoilemassa ja leikkipuistoissa, kierrellä (lastentarvike)kirppareilla ja välillä vaikka kaupungilla tai ostoskeskuksessakin. Hyvin paljon tykkäisin myös ihan siitä, että voisimme treffata toistemme kotona, lapset mahdollisesti leikkiä yhdessä ja me puuhailla niitä näitä ja jutella kaikesta maan ja taivaan välillä. Myös kiinnostaviin tapahtumiin voisimme suunnata yhdessä, lasten kanssa tai ilman. Olen ihmisenä sellainen, etten kaipaa toimintaa koko ajan, vaan sellainen maltillisempi meno sopii minulle.

Itse olen hyvin perhekeskeinen ja rauhallinen, hyvin kotona viihtyvä ihminen, mutta kuitenkin läheisten kesken hyvin puhelias ja avoin. En ole oikein koskaan nauttinut isoista ihmisjoukoista ja "laumakokoontumisista", mutta mielelläni lähtisin esimerkiksi perhekahvilaan tms. paikkaan yhdessä. Pohdiskelen asioita paljon ja tykkään kovasti puhua myös "syvällisemmistä" asioista enkä pelkästään lapsiin liittyvistä jutuista. Saan usein kuulla, että minulle on helppo jutella asioista ja että olen empaattinen luonne. Minulle mieleistä onkin jakaa iloja ja suruja ystävieni kanssa, ehkä siis myös sinun. :)

Sinä voit toki olla luonteeltasi millainen vain, mutta ehkä meillä olisi enemmän yhteistä, jos et olisi ihan täydellinen vastakohta minulle, siksi kerroin hiukan itsestäni tähän myös.

Jos kiinnostuit, voit laittaa minulle meiliä os. rauduskoivu5@gmail.com. Meilaillaan, tapaillaan, siitä se ehkä lähtee!
 

Yhteistyössä