Johan alko pomo ärsyttämään..

  • Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti
"hmm"
Mulla on tänään vapaapäivä. Tässä vklopusta asti ollu tulossa flunssa ja eilisestä asti on sattunut keuhkoihin ja henkitorveen. Soitin sitten tänään töihin etten huomenna ainakaan tule. Ja että sain huomiseksi lääkärin. Täksi päiväksi ei ollut työterveyslääkärillä vapaata ja olen yksin lasten kanssa koko päivän ilman autoa. Työterveys lääkäri sijaitsee 60km päässä. Niin en ees tänään halua lähteä sinne matkaamaan bussilla ja junalla.

Hetken päästä työkaveri soittaa ja sanoo että pomo oli sanonut että minun pitäisi tänään mennä lääkäriin että tietää olenko vklopun töissä. Alko suututtaa ihan sikana. Sanoin että pomolle voi kertoo sellaset terveiset että jos tulee hoitamaan mun lapsia ja antaa autonsa mulle, niin voin mennä. Huomautin kyllä vielä että omalle työterveyslääkärille ei tänään ollut aikoja.

Alko kiukuttaa ihan älyttömästi.
 
"a.p"
On tällä hetkellä töissä ja pomo ei ole vuorossa.. Siksi.. Meillä soitetaan aina töihin ja ilmotetaan, ei pomolle suoraan. Ne jotka on töissä ilmottaa sit pomolle..
 
Ei sun tänään tartte lekuriin mennä. Ei sellaista ole missään työaikalaissa. Sä olet noudattanut hyvää tapaa ja ilmoittanut ajoissa ennen työvuoron alkamista olevasi estenyt tulemaan töihin. Ja mallikkaasti varannut jo huomiselle lekuriajan. Pomolla ei ole mitään nillittämisen varaa.
 
"a.p"
Alkuperäinen kirjoittaja ZäDäM;25762391:
Ei sun tänään tartte lekuriin mennä. Ei sellaista ole missään työaikalaissa. Sä olet noudattanut hyvää tapaa ja ilmoittanut ajoissa ennen työvuoron alkamista olevasi estenyt tulemaan töihin. Ja mallikkaasti varannut jo huomiselle lekuriajan. Pomolla ei ole mitään nillittämisen varaa.
Kiitos. Näin mäkin sen ajattelin. Olisinhan voinut myös soittaa aamulla ja herättää pomon ja todeta että en ole menossa avaamaan ravintolaa, että meneppä ite. Juuri se kai ärsyttikin kun yritin olla ajoissa, että kerkee saada sijaisen.
 

Yhteistyössä