Johan oli taas nimi yhdellä tenavalla

  • Viestiketjun aloittaja oi
  • Ensimmäinen viesti
joo
Mäkin tiedän yhden ja sukunimi on kuitenkin erittäin suomalainen. Mielestäni nimi kuulostaa epäonnistuneelta hienosteluyritykseltä, jos sukunimi on tyyliin Virtanen tai Junttila.
 
--
ihan hyvinhän toi suomalaiseen suuhun sopii. Vähän kuin Riina ja Hanna yhdistettynä =) Itse karsastan enemmänkin nimiä Cristina, Jessica, Clarissa yhdistettynä Möttösiin ja Virtasiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja oi:
Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:
Alkuperäinen kirjoittaja oi:
Törmättiin tänään supisuomalaiseen Riannaan, siis oikeesti lapsen nimi Rianna :eek: teki kyllä kympillä mieli kysyy et mahtaako kirjoitusasu olla Rhianna :LOL:
Mikäs siinä Rhiannassa niin naurattaa?
No aivan sairaan hirveä lähiönimi :LOL:
joita on jopa 4 suomessa...ni mistä päättelet, et se on lähiönimi?
 
Itse asiassa Rianna sopii hyvin suomalaiseen suuhun. Aivan yhtä hyvin kuin Riitta tai Reettakin. Eikä se ole mitenkään kovin poikkeavan erikoinen kirjoitusasultaan kuten ei siltä äänneasultaankaan, joten en sitä Bridgeen ja Ridgeen kuitenkaan voisi verrata.
 
Alkuperäinen kirjoittaja oi:
Alkuperäinen kirjoittaja pitää olla:
Rihanna..että silleen. ;)
Jaa että oisko se hienompi sitte :eek:?
Rihanna on parempi kuin Rianna, mutta molemmat ovat kivoja nimiä. En ymmärrrä miksi kaikkien pitäisi olla Nikoja ja Emmoja. Persoonallinen nimi on rikkaus. Nimet keksittiin alunperin siksi, että ne erottaa ihmiset toisistaan. Maailma on täynnä ihania nimiä, tavallisia, erikoisia, vielä erikoisempia. Jokainen äiti ja isä antaa lapselleen sellaisen nimen kun haluavat ja jos se ei mielytä ketään niin saahan sen nimen vaihtaa. Mulla on tylsä tavisnimi ja haluan vaihtaa sen persoonallisempaan nimeen, mutta vielä ei ole saanut aikaiseksi vaan muuttaa nimeä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja oi:
No sun lapset kyllä näyttää mutiaisilta.
Tää oli hyvin vaalea, sinisilmäinen hyvin vaalea ihoinen että arvattavasti ei neekerin lapsi :D
:LOL:
Mun vaaleatukkainen sinisilmäinen tyttöni näytti mutiaiselta, kun multa kysyttiin että miksi tuollainen nimi? Okei.
Mun "neekeri"miehenikin on vaaleaihoinen ja vihreäsilmäinen.

Entäs jos Riannan iskä on vaikka kalmankalpee irlantilainen?
 

Yhteistyössä