joka petti vaimoaan..

Viestiketju alueella 'Isät' , aloittaja isa, 07.02.2005.

1. Ei ole puolustus eikä mikään, ettei teolle ole mitään syytä!!Tai että olin kännissä ymym. Kaikelle on aina syynsä. Jos mieheni minua pettäisi en haluaisi tietää asiasta, monet kesukstelut ollaan käyty pettämisestä, enkä usko, että mieheni pettäisi minua, sillä itse sanoi myös, että jos häntä petän, se on kerrasta poikki.
    Anteeksi voi antaa, muttei ikinä unohda. Ja aina on pelko persuuksissa, kun mies lähtee 'kaveriporukalla' johonkin.
    Mättääkö suhteessanne joku, kun on näin päässyt käymään?

2. syrjähyppy

syrjähyppy Vieras

Minäkin olen aina kuvitellut että känni on vaan tekosyy...
    Olen pitänyt itseäni sellaisena etten koskaan petä ja rakastan miestäni hyvin paljon, mutta niin vain kävi että tuhannen humalassa tapasin exän ja pahin tapahtui.
    En kertonut miehelleni sitä, koska en todellakaan halua satuttaa häntä sellaisella joka ei OIKEASTI merkinnyt mulle mitään. Tästä tapahtumasta on yli 5 kk ja kärsin siitä yhä. En voi edes tajuta miten näin pääsi käymään. Mutta sen tiedän ettei se toistu IKINÄ.
    Tätä tapahtumaa ennen olin sitä mieltä että pitää olla rehellinen ja kertoa jos pettää, mutta nyt toivon mielessäni, että jos miehelleni käy näin, niin en halua tietää sitä.

3. Äikkä81

Äikkä81 Vieras

No kuule,kyllä mäkin haluaisin tietää mikä oli syy kun piti pettää. Siis oliko syy sellanen et siihen vois jatkossa jotenkin vaikuttaa vai onko mies sittenkin taipuvainen jalkovälillä ajatteluun vaikka muuta on luullut.
    Omalle siipalle olen sanonutkin et jos tulee tarve pettää niin tulkoon sen suoraan sanomaan,mitäs sitä salailemaan kun totuus paljastuu kuitenkin joskus.Eipä tuo ole silti pettänytkään....
    Onko kukaan oikeesti miettinyt miks nykyään pettäminen on niin yleistä,mun exä petti mua aikanaan sen takia kun ei ollut ollu mua ennen ku yhen kanssa ja sen mielestä oli niin noloa tunnustaa jätkille salilla et seksikumppaneita on vaan ollu kaks. Mä henk.koht arvostan enemmän ihmistä joka ei oo jokasen kanssa vehtaillu.

4. Pegasus

Pegasus Jäsen

Rekisteröitynyt:
    02.07.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    mun nykyinen 2 ihanan tyttären isä petti muakin,ja sain RYSÄN PÄÄLTÄ KIINNI,kun töistä läksin kattomaan kuinka se ukolla vkon loppu sujuu ku en ole"vahtimassa".Ei niin kauhean mukavaa katsottavaa kun oma ukko nus...ii 17v pikkulikkaa silmien edessä mut pakko oli tunnustaa ku pää selvis jä mä lähdin...takas töihinjuuri tänä aamuna sanoi et oli nähny painajaisa et olin yllttäny sen vieraan kans :( :LOL: :LOL:

5. jesu

jesu Vieras

6. haisu

haisu Jäsen

Rekisteröitynyt:
    17.02.2005
    Saadut tykkäykset:
    0
    Toivottavasti vaimos pettää takasin.

7. iskä vaan

iskä vaan Vieras

jos elämän kumppaniaan täytyy noin vaan mennä pettään..ei voi suhtees kaikki olla kohdallaa. eikä se syy varmasti ole yhdessä osa puolessa pelkästään...olis siin molempien aika pysähtyy miettii et miks näin pääs käymään,,, ja miten tästä etee päinsen luottamisen ja rakastamisen kanssa on vähä niin ja näin jos tuommoista tapahtuu.

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi