Joka yö painaijaisia..

melkein9 vuotias erityispoikani näkee joka yö painajaisia. On jo nähnyt n. keväästä asti. Herää yöllä ja tulee herättämään minut kun on nähnyt pahaa unta. Eli herää kumminkin ihan "järjissään" eikä itkeskele tai huuda.
Mut milloin tälläseen kannattaa puuttu, jos taustalla onkin jotain muuta?
 
Silloin kun tyttöni oli pieni 3-5 v meillä oli jakso kun tyttö tuli meidän maksuhuoneeseen joka yö. Kertoi vaan "äiti mä näin pahaa unta". Otimme hänet viereen joka yö. Tätä kesti lähes vuosi .Tiesin, että hän todellakin puhui tötta koska kun pääsi viereen piti minua kädestä tosi lujaa rauhoittui ja nukahti nopeasti. Apua saimme homeopatiasta. Kävimme ammattitaitoisen homeopaatin vastaanotolla muistaakseni kaksi tai kolme kertaa. Homeopaatti haastatteli meitä lapsen kanssa yhdessä, sekä lasta erikseen. Lääkettä saatiin mukaan ja annettiin ohjeen mukaan. On erittäin tärkeetä valita pätevä ammattilainen jotta hoito todella auttaa ja homma ei mene pelkäksi rahastukseksi. Homeopaattina toimii Helsingissä mm. Liisa Sulkakoski Liisa Sulkakoski | Circlum Farmasia joka on lääkäri ja hoitaa homeopatialla omia asikkaita tai homeopatia yhdistys. Tässä linkki LÖYDÄ HOMEOPAATTI | Suomen Homeopaatit
 
Minä kyllä uskon, että ken vitsaa säästää, se lastansa vihaa! Jos joka yö heräisin vaimon kanssa ulinaan pahoista unista, antaisin selkään ja kunnolla! On muutenkin naurettavaa edes harkita mitään lääkkeitä lapsille, vitamiineistakin suurin osa kuormittaa vaan kasvavaa kehoa (vrt. hyönteismyrkyt).
 

Yhteistyössä