Joko katsoitte tämän? Tukiaisen tanssi :/

  • Viestiketjun aloittaja tanssi lainausmerkeissä
  • Ensimmäinen viesti
Noh eipä tuota kyseistä ruudinkeksijäblondia voi älykkyydellä haukkua muutenkaan.
Pakkelia naamassa enempi kuin keskivertotyömaalla...

Toisaalta valitettavaa että tommoiset ns bimbot pystyy myymään itseään varakkaille pelkästään tisseillään, kun ei muutakaan ole..
 
vieras
Siis voi apua! Eihän tuo ole enää todellista! Tuli mieleen tuosta alusta se tipi tii tanssi..
Miten oikeasti voi olla nuin huonoja tanssijoita, en mä kyllä viitsisi noilla tanssi"taidoilla" lavalle kivuta..
 
mölli
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja mää vaan:
http://www.youtube.com/watch?v=uSq-7Z3wSxQ&feature=related

tämä vielä nolompi
Eikö kukaan muu ole sitä mieltä, että radiojuontajat käyttäytyivät tässä todella tökerösti? Tuksu vastaa ihan ystävällisesti kaikkiin kysymyksiin, mutta radiojuontajat nimittelevät. :eek: Jotenkin ihan ala-arvoista tehdä ohjelmaa tuollaisesta materiaalista.
Hävytöntä ja ihmisarvoa alentavaa käytöstä muka ammattitaitoisilta juontajilta!! Todella törkeästi haastateltu, hyvin noloa tälle Radio Rockille! Hyi!!! Lopetan pasta-asenteisen kanavan kiuuntelun oitis! ! Ammattitaidotonta paskaa, juontaja tulee saamaan ansionsa mukaan elämässään...
 
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti21:
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Ihan sama. Jos mulle sanotaan että joku on AMMATTIMAINEN, odotan myös että hän on AMMATTIMAINEN. Mutta ymmärrä vain väärin, ei ole minulta pois.
Tervetuloa todellisuuteen. Erotiikka alalla ammattimainen tarkottaa jotain ihan muuta kun balettimaailmassa :snotty:
Antaa "tukiaisten" tanssia.
Miksi tänne ei kukaan linkitä jatkuvasti vaikka Matti Nykäsen live showta?
Miksi aina linkitykset kohdistuu TOISIIN NAISIIN?
Kertokaa naureskelijat se mulle. Haluisin tosiaan tietää.

Tuota...pakko nyt kysyä, oleko nähny joskus alan ammattilaisen työssään? Ei ne nurkkakuppilan tankotasijatkaan ole noin...öh...en keksi sanaa, mutta todellakaan toi ihminen ei ole erotiikan ammattilainen ja siitä on glamour kaukana.
Mutta säälittävä se on silti, täytyis julistaa holhouksen alaiseksi :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja JabbaTheHut:
kauhia, kuin tuo on nuin vetelää? Mie olen nähnyt kun matti nykänen strippaa ja siinäkin oli enempi erotiikkaa? Siis ei siiä, itse en takuulla näyttäisi paremmalta mutta en mie tanssijaksi isseäin tituleeraakaan!?
:LOL: :LOL: :LOL: (en siis ollenkaan epäile asiaa)
*repskops*

Niidenhän pitäis alkaa tehä keikkaa yhessä, vaikka sainkin joskus jostain lehtijutusta käsityksen ettei Nykänen voi sietää tota Tukiaista...
 

Yhteistyössä