Jollain voi oikeasti olla huomenna pikku ylläri töissä... (kosto on suloinen)

  • Viestiketjun aloittaja she devil
  • Ensimmäinen viesti
femakko
Alkuperäinen kirjoittaja Magnificent:
:hug:
Lapsettomuudesta kärsineenä tuli jo mieleenkin tuo ajatus, että mies on hakenut miehuuden kohotusta....

Voimia ap! Kyllä se aurinko vielä paistaa!!! :heart:
Tämä ehkä pahiten pisti tässä ketjussa silmään.
Lapsettomuus ottaa koville, kyllä. Mutta mikä helvatan "oikeus" miehellä on hakea miehuuden kohotusta ja minkä takia se pitäisi säälien ymmärtää??? Todella rasittavaa tällaiset miesten hyysäämiset.
Mitäs sanoisitte jos kyse olisi naisesta, kun on niin rankkaa, niin piti vähä tuota työkaveria nu****?? Ai mitä? Ei ole hyvä äidiksi, tai puoliso?? Ai roviolle??
 
selleri
Olisin varmasti itsekkin antanu takas eikä se minusta kuitenkaan narsistia tee tai kenestä muustakaan joka petetyksi tullessaan antaa takas!Monet tuntuvat puhuvan tuosta narsismista joka yhteydessä jolla ei sit todellisen narsismin kanssa ole mitään tekemistä.
Toinen asia on myös tuo että heti pitäs mennä ammattiauttajalle juttelemaan, se on kyllä ihan normaalia että eron jälkeen tunteet heittelee jne.. eikä siinä vielä mitään ammattiapua tarvita!
Ap:lle voimia!
 
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Eli petetyn vaimonkin yms. pitäisi vaan ihan hiljaisuudessaan hyväksyä firmalta rahankavallusta?
Niinkuin Jaskakin jo totesi, niin ihan turha tässä on lähteä tällä argumentilla ketään nostamaan jalustalle, kun motivaationa oli kuitenkin ihan puhdas kosto ja vahingonteon halu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Eli petetyn vaimonkin yms. pitäisi vaan ihan hiljaisuudessaan hyväksyä firmalta rahankavallusta?
Niinkuin Jaskakin jo totesi, niin ihan turha tässä on lähteä tällä argumentilla ketään nostamaan jalustalle, kun motivaationa oli kuitenkin ihan puhdas kosto ja vahingonteon halu.
Onko sillä merkitystä, mikä on motiivi?

Olisiko teko sinusta väärin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
mä meinasinkin että eiköhän se pettäjä oo avun tarpeessa jos tollalailla käyttäytyy... ei se ollu mikään "kostokommentti".
Ok. Äkkiä vaan saa sellaisen kuvan, että tuo ammattiapu olisi iso paha susi semmoinen, että "heikot ja surkeet vaan sinne menee".
 
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Kyllä mä antaisin takas....ja korkojen kanssa.
Te olette ilmeisesti kaikki tasapainottomia ihmisiä, joiden mielestä ero tai pettäminen oikeuttaa mihin tahansa? Lyömään hakun auton katosta läpi?

Silmä silmästä-periaate ei johda muuhun kuin siihen, että maailma on kohta täynnä puolisokeita ihmisiä.
Täysi peesi.
On muuten ihan eri asia tuntea tunteita kuin että lähtee uunoilemaan niiden tunteiden viemänä. :attn:
aivan. se koskee myös niitä pettäjiä! ja edelleen, tässähän mies on ihan itse syyllinen omaan toimintaansa myös kavalluksen osalta jos sellainen julkitulee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Kyllä mä antaisin takas....ja korkojen kanssa.
Te olette ilmeisesti kaikki tasapainottomia ihmisiä, joiden mielestä ero tai pettäminen oikeuttaa mihin tahansa? Lyömään hakun auton katosta läpi?

Silmä silmästä-periaate ei johda muuhun kuin siihen, että maailma on kohta täynnä puolisokeita ihmisiä.
Täysi peesi.
On muuten ihan eri asia tuntea tunteita kuin että lähtee uunoilemaan niiden tunteiden viemänä. :attn:
aivan. se koskee myös niitä pettäjiä! ja edelleen, tässähän mies on ihan itse syyllinen omaan toimintaansa myös kavalluksen osalta jos sellainen julkitulee.
Juurikin näin. Mies on ihan itse soppansa keittänyt.

On eriasia "kostaa" tekemällä perättömiä juttuja, lyömällä hakun auton katolle, kuin tuoda totuus ja rehellisyys julki.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Kyllä mä antaisin takas....ja korkojen kanssa.
Te olette ilmeisesti kaikki tasapainottomia ihmisiä, joiden mielestä ero tai pettäminen oikeuttaa mihin tahansa? Lyömään hakun auton katosta läpi?

Silmä silmästä-periaate ei johda muuhun kuin siihen, että maailma on kohta täynnä puolisokeita ihmisiä.
En voisi olla enempää samaa mieltä.

Ymmärrän ap:n tunteman vihan ja kiukun jne. tietysti (aivan luonnollisia tunteita tuossa tilanteessa), mutta pomolle soittaminen oli minusta noloa ja lapsellista. Mutta kai sitä itse kukin on joskus tunnekuohussa toiminut typerästi...

Ei muuta kun nyt pistät asian taaksesi ja siirryt elämässä eteenpäin ap. Kosto ja asian hautominen katkerana ei varmasti pitkällä tähtäimellä oloasi paranna, vaikka hetkellisesti saattaakin tuoda helpotusta.
 
kolmen äiti
Näinköhän kukaan tähän ketjuun kirjotteleva on tullut rakkaan ihmisen pettämäksi..... Tuntuu vaan niin simppeliltä tuo, että jätä asian hautominen taaksesi ja jatka elämää. Ei se aina niin mene kun matto vetästään jalkojen alta ja yhteinen koti pistetään palasiksi. Se on vaan helppoa sanoa että miten tulisi toimia, kun se arki on kuitenkin ihan eri juttu....
 
Alkuperäinen kirjoittaja femakko:
Alkuperäinen kirjoittaja Magnificent:
:hug:
Lapsettomuudesta kärsineenä tuli jo mieleenkin tuo ajatus, että mies on hakenut miehuuden kohotusta....

Voimia ap! Kyllä se aurinko vielä paistaa!!! :heart:
Tämä ehkä pahiten pisti tässä ketjussa silmään.
Lapsettomuus ottaa koville, kyllä. Mutta mikä helvatan "oikeus" miehellä on hakea miehuuden kohotusta ja minkä takia se pitäisi säälien ymmärtää??? Todella rasittavaa tällaiset miesten hyysäämiset.
Mitäs sanoisitte jos kyse olisi naisesta, kun on niin rankkaa, niin piti vähä tuota työkaveria nu****?? Ai mitä? Ei ole hyvä äidiksi, tai puoliso?? Ai roviolle??
Siis kamalaa jos mun kirkoituksesta sai sen mielikuvan, että ymmärrän miehen teon, tai pidän sitä oikeutettuna!!!! :eek: Ei!
 
Rouva
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jaa, kommentoin sen verran, että ihmiset jotka pitää työnantajan kukkaroa omanaan ja rahoittaa erittäin kalliita illallisia ja matkoja työnantajalla ovat itse moraalittomia ja eivät mitenkään suojelun alla mielestäni. Se on sitten eri asia mitkä minun motiivit oli ilmianto tehdä..

ps. niille jotka on kiinnostuneet tilanteesta muuten, olen nyt lomalla tämän viikon (otin omaa palkatonta) ja selvitän päätä. Siskon kanssa jopa mietitään yhteen muuttamista : ) sekin voisi olla ihan hyvä vaihtoehto, molemmilla luotto miehiin mennyt nyt vähäksi aikaa.
Tsemppiä sulle, ap! Minusta toimit ihan oikein, itsesi kannalta etenkin, oli sitten kyse kostosta tai ei, luulen, että se auttaa sinua pääsemään yli. Jos jää vaan tumput suorana suu auki tuijottaan eikä millään tavalla näytä miehelle, että on toiminut väärin, toisia ei kohdella noin, mies ei edes tajua tekonsa vakavuutta.

Ja mitä tuosta työnantajan näkökulmaan tulee: En voi käsittää, miten jotkut ovat sitä mieltä, että ukkoa ja sen hutsua ei olisi saanut käräyttää, että SE on moraalitonta! Siis ne kaksihan käytännössä ovat VARASTANEET, en minä ainakaan näe sille mitään oikeutusta, kyllä kaikki varkaan ansaitsevat rangaistuksensa. Ja vähällä selviävät, jos saavat vain potkut eivätkä syytettä kavalluksesta.
 
Wide
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Kyllä mä antaisin takas....ja korkojen kanssa.
Te olette ilmeisesti kaikki tasapainottomia ihmisiä, joiden mielestä ero tai pettäminen oikeuttaa mihin tahansa? Lyömään hakun auton katosta läpi?

Silmä silmästä-periaate ei johda muuhun kuin siihen, että maailma on kohta täynnä puolisokeita ihmisiä.
Täysi peesi.
On muuten ihan eri asia tuntea tunteita kuin että lähtee uunoilemaan niiden tunteiden viemänä. :attn:
Tätähän ei olisi tapahtunut jos mies ei olisi mitään väärää tehnyt
Parisuhteessa ja firmassa joten mikä teillä on ongelmana?
Nin petaa kuin makaa.
 
Mun mielestä on kans toimittu oikein. Ilmianto mahdollisesta firman rahojen väärinkäytöstä.

Jos asetelma olisi ollut toinen, tai aloitus tehty siten että ap olisi kysynyt palstalaisten mielipidettä siihen että kun epäilee miehensä käyttävän firman rahoja omiin tarkoituksiinsa, pitäisikö ilmoittaa työnantajalle?
Jos olisi 100% varma siitä että oikeasti käyttää rahoja väärin olisi varmasti vastaanotto ja kommentit ollut toisenlaisia.
Ehdottomasti ilmianto.
Mutta koska kyseessä petetty nainen tekee väärin ilmiantaessaan miehensä..
 
Ei kai ap ole kertaakaan vihjannut, että jatkaisi exänsä stalkkaamista??? Tai ylipäänsä muistelisi koko äijää enempää kuin on pakko?

Kyllä mä ymmärrän niiden pointin, joiden mielestä ap toimi väärin. Mäkin olen sitä mieltä, että on jäkeenpäin voitava olla ylpeä siitä mitä teki.

Mutta ymmärrän ap:tä niin maan perkuleen hyvin :D Niin inhimillistä. En ole lainkaan varma, että olisin keksinyt mitään noin nerokasta. Ollaan miehen kanssa nyt reilu vuorokausi naurettu miten loistava kosto tämä on. Käytännön pila parhaasta päästä.

Ja joo kosto on tyhmää. Ja kyllä miehetkin sen osaavat. Kyllä moraalinen häviäjä on ap:n exä ja sen hoito. Tottakai ap:n motiivi oli kosto, eikä firman paras. Mutta kyllä työnantajallakin on oikeus tietää jos rahoja käytetään väärin. Jos ei ole käytetty väärin, niin sittenhän exä ja hoito jäivät vain kiinni työpaikalla erittäin huonosta käytöksestä eli pettämisestä. Ansaitsevat sosiaalisen leimansa.

En tunnustaudu Hammurabin kannattajaksi yleistasolla. Tämä tapaus oli kuitenkin jotenkin herkullinen. Musta on huolestuttavaa miten hyväksyttyä pettäminen on. Siinä usein tuhotaan perheitä ja aiheutetaan elinikäisiä haavoja. Kuitenkin kumppanistaan voi erota asiallisestikin.

Totta, että ap:n teko osoittaa hänen haavoittuvuudensa, mutta sehän on vain positiivista.

Ja jos exä ja hoito ovat käyttäneet firman rahoja väärin he kyllä ansaitsevat potkunsa ja olisivat jääneet kiinni ennemmin tai myöhemmin.

VOIMIA AP :hug: Sinussa on ainesta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Magnificent:
Kyllä mä ymmärrän niiden pointin, joiden mielestä ap toimi väärin. Mäkin olen sitä mieltä, että on jäkeenpäin voitava olla ylpeä siitä mitä teki.

Mutta ymmärrän ap:tä niin maan perkuleen hyvin :D Niin inhimillistä. En ole lainkaan varma, että olisin keksinyt mitään noin nerokasta. Ollaan miehen kanssa nyt reilu vuorokausi naurettu miten loistava kosto tämä on. Käytännön pila parhaasta päästä.
Peesi.
Ymmärrän minäkin ap:ta, vaikka teko itsessään oli mielestäni yliampuva.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkelispokkelis:
Alkuperäinen kirjoittaja muuttanut:
Ei tähän voi oikeen muuta sanoo, ku et taisi kaikki osapuolet hävitä. ;(
Tietystä näkökulmasta voisi sanoa että ap:n mies tavallaan voitti. Tapaus sai ap:n paljastamaan todellisen, kostonhimoisen luonteensa. :/
mun mielestä ap ja se pomo voitti. mies menetti naisen joka oli pysynyt rinnalla vaikeissakin jutuissa (lapsettomuus) ja mahdollisesti työnsä. todennäköisesti tämä uusi mahdollisesti työtön naikkonen ei jaksa kauaa kiinnostaa.

pomo saa hankittua tialle luotettavat uudet työntekijät ja ap saa jatkaa elämäänsä ilman tuhkamuna petturia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
On kuulemma ollut niin raskasta kun syy lapsettomuuteen on hänessä. Hänen piti sitten jollain tavalla komensoida tilannetta ja tuli tarve testata omaa viehätysvoimaa työkaverissa... Ihan hirmuisen pahoillaan juu on ja itki jne.

Varmasti on pahoillaan, mutta minua on loukattu kyllä niin paljon, systemaattisesti jne. En usko, että voisin koskaan asiaa antaa anteeksi, enkä tiedä edes haluankokaan.
Onneksi ei tarvitse olla nyt yksin vaan siskon kanssa asiaa mietitään ja oltiin just 2h kävelyllä. Ehkä tämä tästä pienin askelin..


:eek: eihän toi oo mikään syy Jessus mikä kuspää!!!!! Voimia sulle PALJON! :hug: :hug:
 

Yhteistyössä