Jopa Jeremy "Jerk" Clarkson myöntää ilmastonmuutoksen olevan totta. Asia on nyt loppuunkäsitelty! :D

Clarkson on ihanan piristävä. Tässä hän sanoo just mitä aattelen:


-Ei, olemme olleet tietoisia ilmastonmuutoksesta jo jonkin aikaa, ja se yksi outo ruotsalainen juoksee ympäriinsä sanomassa, että ”me kaikki kuolemme”, joten olemme kaikki siitä tietoisia, Clarkson vastasi Independentin mukaan.

– Mutta pomppimisen ja käsien heiluttelun sijaan sinne voi mennä itse ja sanoa, ”Hemmetti, katsokaa mitä ilmastonmuutos on tehnyt tälle paikalle.”

– Me vain sanoimme: ”Tässä on siitä esimerkki.” Mitä minun nyt pitäisi tehdä? Nousta hiilikuituveneeseen ja mennä huutamaan Donald Trumpille?
 
vierailija
Niin ei kai juuri kukaan, jotain harvoja lukuun ottamatta, kiistä ilmastonmuutoksen olevan totta. Mutta se mitä sen hillitsemiseksi voi ja kannattaa tehdä, on asia aivan erikseen. Se että koitetaan kieltää autot länkkäreiltä, ei ole mikään todellinen vaihtoehto. Näpertelyllä kyllä saadaan merkittäviä haittoja ihmisten elämään, muttei juuri yhtään mitään hyötyä.
 
vierailija
Clarkson on ihanan piristävä. Tässä hän sanoo just mitä aattelen:


-Ei, olemme olleet tietoisia ilmastonmuutoksesta jo jonkin aikaa, ja se yksi outo ruotsalainen juoksee ympäriinsä sanomassa, että ”me kaikki kuolemme”, joten olemme kaikki siitä tietoisia, Clarkson vastasi Independentin mukaan.

– Mutta pomppimisen ja käsien heiluttelun sijaan sinne voi mennä itse ja sanoa, ”Hemmetti, katsokaa mitä ilmastonmuutos on tehnyt tälle paikalle.”

– Me vain sanoimme: ”Tässä on siitä esimerkki.” Mitä minun nyt pitäisi tehdä? Nousta hiilikuituveneeseen ja mennä huutamaan Donald Trumpille?
Mä tykkään clarcksonista. On hauska. Ja kuka nyt ei hermostuisi kun saa väärän leivän kouriinsa:LOL: pitkän päivän jälkeen.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Niin minäkin tykkää ja puhun suoraan, mutta tuo mun perskärpäseni ei tykkää :LOL:

Mutta pitää pysyä faktoissa, JC vetää käsikirjoituksen mukaista provoakin paljon. Sopii sinne.
Mä joka kirjoitin että haukkuminen on typerää niin en ymmärrä että jos pidät tyypistä niin miksi haukut sitten sitä? Ja mä kirjoitin myös tuon että pidän siitä kun se puhuu suoraan. Että ketä prskärpästä mahdat tarkoittaa, täällä ei tietääkseni sellaista ole.
 
En ole. Huomasin sen joskus jossain ketjussa ja käytin myös sitä kun se oli minusta sopiva tähän kohtaan. Sellainen vaikutelma on sinusta jostain syystä tullut.. Kaikkien pitäisi olla samaa mieltä kanssasi, jos eivät ole niin alkaa kiukuttelu ja haukkuminen.. Se on hiukan outoa.
Läppää saa heittää, mutta luen nyt esim mun vastaus Echon viestiin. Siinä on asialliset perustelut mukana.

Laitas nyt sinä linkkejä väitteistäsi tännepäin :coffee:
 
Mä joka kirjoitin että haukkuminen on typerää niin en ymmärrä että jos pidät tyypistä niin miksi haukut sitten sitä? Ja mä kirjoitin myös tuon että pidän siitä kun se puhuu suoraan. Että ketä prskärpästä mahdat tarkoittaa, täällä ei tietääkseni sellaista ole.
Yleisellä tasolla pidän, että tykkään kun sanotaan suoraan, eikä tarvitse arvailla. Vrt koko valtakunta on miettinyt monta päivää, että miksi kepulit halusi Antin pihalle. Eikä kukaan kepuli sano suoraan!

Onhan JC hauskakin, mutta ainoastaan täydellinen ääliö julistaa maailmalle noin, niinkuin hän niinkin tärkeälle ihmiselle nykymaailmassa, kuin Greta on.

Siinä se on 1:1 Trumpin kanssa.
 
Et ole vastannut Echon viestiin.
Se onkin näköjään juuttunut systeemiin, ei siinä ole kuin hyvät perustelut.

Kopio tulikin läpi ilman Echon tekstin lainausta:

A. JC on kuin valehteleva poliitikko. "Olemme tietoisia", he-he, sehän on nyt vasta myöntänyt asian itselleen.

B. Mitä se auttaa mennä sanomaan vaikka Intian köyhimmistä köyhimmille? Nehän on uhreja vaan!

C. JC ja DT on aika identtisiä ääliöitä. Jos edes huutaminen auttaisi maailman pelastamiseksi jäätiköiden sulamisen lopettamiselta, jokien kuivumiselta, merenpinnan nousulta jne, niin kannattaahan sitä yrittää.
 
vierailija
Yleisellä tasolla pidän, että tykkään kun sanotaan suoraan, eikä tarvitse arvailla. Vrt koko valtakunta on miettinyt monta päivää, että miksi kepulit halusi Antin pihalle. Eikä kukaan kepuli sano suoraan!

Onhan JC hauskakin, mutta ainoastaan täydellinen ääliö julistaa maailmalle noin, niinkuin hän niinkin tärkeälle ihmiselle nykymaailmassa, kuin Greta on.

Siinä se on 1:1 Trumpin kanssa.
Minäkin pidän kyllä Jeremystä.
Pidätkö sinä Trumpista?

Ja ei Greta tärkeä ole... (n) ärsyttävä vain.
 

Yhteistyössä