Jos aurinkolasit ovat kadoksissa niin?

Voiko näitä kysyä jostain vai jos ovat kadokissa niin voi voi ei voi enää mitään?
Olimme siis eilen 3ssä kaupungissa ja ei hajuakaan mihin mies ne olisi voinnut kadottaa. Ne ei vaan ole mitään peruslaseja, näitä oli todella hankala saada ja saimme kuitenkin kun pieni erä vain tehty ja just niin ihana malli ettei toista löytyy helpolla :devil: ja miehellä aina joku vikaa kadottaa juuri laseja, jos olisi tavallisia aivan sama olis.
 
On arvokkaat ja pahin se ettei näitä saa tosta vaan, eikä enää saa, metsästin sille ne kauan ja sain ja heti melkein uuteena nyt ovat kadoksissa. Soitin pari paikkaan missä olimme ja ei ole missään siellä.
 
Juu joko jossain vielä tai uudella omistajalla tai sitten mietin vaan jos ihmiset vie jonnekin tavaroita jotka on kadoksissa niin mihin? Jotkut vaan tavarat ovat sen verran rakkaita että pahaa mieli iskee jos kadottaa.

P. S. Joka tapauksessa jos joku täältä löydä vahingossa vaikka ne, olen super kiitollinen ja tietysti teen lahjan ja hyvän :-D. Kun näitä ei saa enää, lasit tälläiset: http://us.louisvuitton.com/eng-us/products/evidence-001378
paitsi pelilaseilla musta/ hopeat ja hopeat lasit mitä tekee näistä just harvinaisia eli vähän niin kuin peili...

Paikat missä olimme niin Kemiö keskusta/ kampaamo, Perniö Abc, Helsinki Arabianranta Iiittala, Espalla Louis Vuitton ja Stocka ei muualla. Luulen ehkä ne putosivat vain ...tämä on ainoa malli mikä sopii miehelle onneksi sillä on vielä samanlaiset kultaiset mutta ne ovat tavallisia jotka saa edelleen kaupasta, nämä harvinaiset tahdon takaisin :cry: yritin tänään metsästä mistä näitä saa ja näköjään ei mistään, ei ole Ebayssakin.
 
Mun mies unohti lasinsa tänäaamulla kahvilaan ja soitti tunnin päästä kyselläkseen jäivätkö sinne ja siellä ne nyt odottavat huomisaamuista noutamista.

Paha se on kenenkään muun niitä rillejä etsiä ellei itselläkään oo hajua missä ne ovat.
 
  • Tykkää
Reactions: feger
Niin, noh joo -o, tuon tyypin eye/sunglasses oli muotia silloin vielä kun George Michael oli hengissä, ja esiintyi. Sama style on finskeillä nähty sillä, mikä se ny onkaan... muotistailisti homoseksuaali, joka vasta suri eroaan, joka tuli jo jokunen vuosi sitten yhen miehen kanssa, joka muutti jonnkein australiaan pakoon. ja löysi sieltä itselleen nuoremman miehen. He tapasivat vasta yllättäen Hesassa jonkin putiikin avajaisissa... Mikä hänen nimensä onkaan .. joku Teuvo ... Niin tota, soita hänelle. Hän varmasti auttaa.. Hän ku varmasti on vaihtanut ton lookinsa aidosti muotitietoisena jo tuoreempaan, Mun tyttärellä alle 20v. on uuden ajan peililasit - mut ne on pyöreet ja niissä on metallia sankojen ja etulasin liittymän kohdalla silleen jännästi leveemmin, mutta vain siinä liitoksess, eikä pokissa. Sitttota,.. Lv- ei ole mikään aurinkolasientekijämerkki, vaikka niitä tekeekin, mutta ne lasit on tarkoitettu merkkihöppänöille, jotka ostavat heiltä vaikka Lv-vessapaperia, kuhan sitä vaan aletaan valmistaa.
 
Niin, noh joo -o, tuon tyypin eye/sunglasses oli muotia silloin vielä kun George Michael oli hengissä, ja esiintyi. Sama style on finskeillä nähty sillä, mikä se ny onkaan... muotistailisti homoseksuaali, joka vasta suri eroaan, joka tuli jo jokunen vuosi sitten yhen miehen kanssa, joka muutti jonnkein australiaan pakoon. ja löysi sieltä itselleen nuoremman miehen. He tapasivat vasta yllättäen Hesassa jonkin putiikin avajaisissa... Mikä hänen nimensä onkaan .. joku Teuvo ... Niin tota, soita hänelle. Hän varmasti auttaa.. Hän ku varmasti on vaihtanut ton lookinsa aidosti muotitietoisena jo tuoreempaan, Mun tyttärellä alle 20v. on uuden ajan peililasit - mut ne on pyöreet ja niissä on metallia sankojen ja etulasin liittymän kohdalla silleen jännästi leveemmin, mutta vain siinä liitoksess, eikä pokissa. Sitttota,.. Lv- ei ole mikään aurinkolasientekijämerkki, vaikka niitä tekeekin, mutta ne lasit on tarkoitettu merkkihöppänöille, jotka ostavat heiltä vaikka Lv-vessapaperia, kuhan sitä vaan aletaan valmistaa.
Mä en ikinä käytä laseja muodin mukaan, ikinä en pue myös päälle mitään sellaista mitä minulle ei käy. Ne pyöreät lasit ovat hirveitä mulle ja nekään eivät edes enää muodissa ole, eli jos seuraat muotia niin olet jäänyt takse. En tiedä mikä merkki sinusta on se paras laseille, itse en rakastaa muuta kuin jos puhutaan laseista, Lv, Chanel, Fendi ja Valentino, muita laseja en pidä ja omissa laseissa pitäisi olla aina jotain blingiä, kultaista tai hopeita tai taidetta...
 
Minä valitsen, en merkin, vaan mallin mukaan ja otan samalla myös vahvuuksilla, että voin lukea lehtiä ja papereita auringossa ... Nyt minulla on Guccit ja toiset Diorin - Guccit ovat tuota pyöreää, vähän kissamaista lookia ja Diorit tämän päivän peruskamaa, jollaisia silmälasien pokia alkaa näkyä suomalaisten tv-kuuluttajien silmillä vasta tänä päivänä.
Vahvuuksilla olevia ei tule unohdettua teboilin-tiskille.
 
Minä valitsen, en merkin, vaan mallin mukaan ja otan samalla myös vahvuuksilla, että voin lukea lehtiä ja papereita auringossa ... Nyt minulla on Guccit ja toiset Diorin - Guccit ovat tuota pyöreää, vähän kissamaista lookia ja Diorit tämän päivän peruskamaa, jollaisia silmälasien pokia alkaa näkyä suomalaisten tv-kuuluttajien silmillä vasta tänä päivänä.
Vahvuuksilla olevia ei tule unohdettua teboilin-tiskille.
Itse en pidä Gucci laseista enkä Dioreista, tämä merkki on pilattu sillä että ne tekee tarjouksia. Toisaalta Fendikin tekee ja Valentino tarjouksia, mutta ne mallit ovat kivoja tai ehkä mulle juuri ne käy. Itse taas sellainen että valitsen merkin ja laadun perusteella ja myös mitä harvinaisempi on, tietysti se harvinainen myös pitäisi olla sopiiva mulle. Nyt yhden Chanelit etsin, mutta epätoivoinen olo jo että löydän, pitäisi kesällä Ranskasta katsoa jos jotain toista kivaa mallia on tullut.
 
M42
Siis joo... kyl tyhmä saa olla ja tuhlata rahansa mihin haluaa, mut sit on turha ihmetellä, miksi joku ei ymmärrä. Aurinkolasit 775$... mä ostin aikanaan 700 MARKAN aurinkolasit VAHVUUKSILLA ja ne oli mun mielestä jo tosi kalliit...
 
Siis joo... kyl tyhmä saa olla ja tuhlata rahansa mihin haluaa, mut sit on turha ihmetellä, miksi joku ei ymmärrä. Aurinkolasit 775$... mä ostin aikanaan 700 MARKAN aurinkolasit VAHVUUKSILLA ja ne oli mun mielestä jo tosi kalliit...
No kui tyhmä? Halvimmat lasit mitä omistan ovat 300,- mutta nekin oli tarjouksessa niin siksi. Mitä väliä mitä lasit maksaa, ne kun myy saa saman hinnan about. Paitsi jos ovat kadokissa niin voi voi, vakuutus ehkä korvaa. Miksi pitäisi pitää jotain epälaadukasta joka menee rikki helposti mihin saa naarmujakin helposti ja sitten vielä roskikseen pakko heittää jos ostaa halvimmasta päästä, kun laadukasta tavara saa aina eteenpäin ja näyttää paremmalta.
 
No kui tyhmä? Halvimmat lasit mitä omistan ovat 300,- mutta nekin oli tarjouksessa niin siksi. Mitä väliä mitä lasit maksaa, ne kun myy saa saman hinnan about. Paitsi jos ovat kadokissa niin voi voi, vakuutus ehkä korvaa. Miksi pitäisi pitää jotain epälaadukasta joka menee rikki helposti mihin saa naarmujakin helposti ja sitten vielä roskikseen pakko heittää jos ostaa halvimmasta päästä, kun laadukasta tavara saa aina eteenpäin ja näyttää paremmalta.
Ei pahalla. mutta tää ketjuhan itsessään todistaa että se on tyhmää.

Normaaliälyinen ihminen ostaa aurinkolasit tietäen että ne saattavat unohtua/kadota/naarmuuntua/hajota helposti. Eikä auta laatu jos niiden päälle vahingossa vaikka istuu. Eikä kalleudesta ole kuin haittaa jos ne unohtaa jonnekin. -Ne kalliit kun helposti päätyvät myyntiin.

Ei mulle tullut mieleenkään että olisin tänne alkanut huudella kun miehen lasit (reilun satkun hintaiset) jonnekin unohtuivat. Ei ollut tarvetta koska ne olivat vain aurinkolasit. Eivät sijoitus. Eivät mitään niin tärkeää.
 
Ei pahalla. mutta tää ketjuhan itsessään todistaa että se on tyhmää.

Normaaliälyinen ihminen ostaa aurinkolasit tietäen että ne saattavat unohtua/kadota/naarmuuntua/hajota helposti. Eikä auta laatu jos niiden päälle vahingossa vaikka istuu. Eikä kalleudesta ole kuin haittaa jos ne unohtaa jonnekin. -Ne kalliit kun helposti päätyvät myyntiin.

Ei mulle tullut mieleenkään että olisin tänne alkanut huudella kun miehen lasit (reilun satkun hintaiset) jonnekin unohtuivat. Ei ollut tarvetta koska ne olivat vain aurinkolasit. Eivät sijoitus. Eivät mitään niin tärkeää.
Haluat sanoa ihminen on tyhmä jos on väsynyt :LOL: ja kädet täynnä lapsia. No voi että, tämä on varma hankala ymmärtää jos itse et ole tehnyt työt aamusta yöhön pitkään ilman taukoja, koska velvollisuus ne hoitaa ne, eikä makaa kotona ja muista joka pikku asiasta kuten lasit.
 
Vierailija111
Haluat sanoa ihminen on tyhmä jos on väsynyt :LOL: ja kädet täynnä lapsia. No voi että, tämä on varma hankala ymmärtää jos itse et ole tehnyt työt aamusta yöhön pitkään ilman taukoja, koska velvollisuus ne hoitaa ne, eikä makaa kotona ja muista joka pikku asiasta kuten lasit.
Miten tuo sun vastaus liittyy mitenkään siihen, että on typerää ostaa sikakalliit aurinkolasit ihmiselle jonka tietää niitä helposti hukkaavan? Tyhmää, todella tyhmää.

Ei meitä kiinnosta mitä sä olet tehnyt eli ihan turhaan taas toit esille omaa erinomaisuuttasi(kuviteltua sellaista) ja niin kiireistä elämääsi. Aivan kuin kukaan muun koko maailmassa ei olisi ikinä kiireinen.
 

Yhteistyössä