Jos olisi taloudellisesti varaa, niin en kävisi töissä. En ainakaan kokopäiväisesti

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja vierailija, 23.09.2019.

1. vierailija

vierailija Vieras

Mä kyllä keksisin tekemistä vaikka en olisi töissä. Voisin ehkä vuoron silloin tällöin käydä tekemässä. Olen hoitoalalla töissä.

Valitettavasti ei ole taloudellisesti mahdollisuutta jättäytyä pois työelämästä. :mad::(

2. vierailija

vierailija Vieras

Itse en ole viitsinyt käydä töissä 10 vuoteen. Miksi kävisin, kun saman rahan saa lorvimalla (y)

• En tykkää En tykkää x 1
    • List
  3. Jos 10 vuotta lorvii, niin ei todellakaan saa samaa rahaa. No toki jos asuu yksin jossakin pienessä yksiössä ja saa asumistuet yms.

Mä olen kuitenkin miehen kanssa asuntovelallisia ja asumme omakotitalossa. Joo saisin pari vuotta liiton rahaa, mutta sitten tippuisin työmarkkinatuelle ja se ei yksinkertaisesti riittäisi.

4. vierailija

vierailija Vieras

5. Lispetti

Lispetti Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.09.2012
    Saadut tykkäykset:
    3 057
    Toisen ketjun innoittamana:

Niin, sitten jää aikaa kaikelle muulle tärkeälle, kuten miettiä miten saa perse*n hajun pois sormista.:rolleyes:

• Tykkään Tykkään x 1
    • Hauska Hauska x 1
    • List
  6. r0s

r0s Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    05.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    4 969
    Eikä muuten kannatakaan, sit kun ei enää ole pakko.

Noin neljälä päivällä per työviikko pärjää ihan loistosti kun on kaksi työssäkäyvää perheessä.

7. Ei me pärjättäisi vaan kyllä on pakko minunkin käydä kokopäiväisesti töissä.

8. r0s

r0s Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    05.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    4 969
    Meistä kumpikaan ei käy jokapäiväisesti.

Ei ne suuret tulot vaan pienet menot.

9. Vai niin. Tuo on kyllä yksi ärsyttävimpiä ja typerimpiä lauseita. Sä et tiedä mitään meidän menoista joten lopeta tuollainen typerä viisastelu. Kai sä menet tuollaisia laukomaan myös niille jotka oikeasti köyhinä.

10. vierailija

vierailija Vieras

Mitäs oot touhunnu, kun sormet on silleen ruvenneet tuoksahtamaan :eek:

11. vierailija

vierailija Vieras

Suomessa saa melkein saman kotona kuin pienipalkkaisessa duunissa. En todella jaksa vaivautua jonkun käteen jäävän satasen takia myydä kaikkea aikaani ja aamu-unia. No way!!

12. Ellimaar

Ellimaar Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    23.02.2019
    Saadut tykkäykset:
    2 651
    Mä en kyllä pystyis lorvimaan vaikka olisin kuinka rikas. Onneksi mä olen löytänyt sellaisen työpaikan missä viihdyn ja tykkään työstäni, vaikka voittaisin miljoonia lotossa niin työpaikastani en luopuisi ennenkuin terveydellisistä syistä olisi pakko.

13. vierailija

vierailija Vieras

Ajattelen, että kyllä kannattaa mennä työhön silläkin palkalla minkä sais sossusta vain lorvailemalla.
    Jos niin ajattelee, ettei kannata menna töihin pienellä palkalla niin et koskaan saa työkokemusta, etkä palkannousua etkä etkä edes työtä.

14. vierailija

vierailija Vieras

Sama juttu meillä. Toinen tekee kolmipäiväistä ja toinen nelipäiväistä viikkoa. Tullaan ihan hyvin toimeen, pk-seudulla.

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  15. En mä ainakaan saisi kotona olemalla samaa jos jäisin työmarkkinatuelle. Liiton raha olisi vielä ok, mutta työmarkkinatuki ei. Liiton rahaa ei saa loputtomiin.

16. Kyllä mäkin voisin aina välillä käydä töissä, mutta en todellakaan kokopäiväisesti. Tykkään kyllä vanhustyöstä, mutta mielummin silti olisi päätoimisesti kotona.

17. No kivat teille.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari