Jos olisi taloudellisesti varaa, niin en kävisi töissä. En ainakaan kokopäiväisesti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä kyllä keksisin tekemistä vaikka en olisi töissä. Voisin ehkä vuoron silloin tällöin käydä tekemässä. Olen hoitoalalla töissä.

Valitettavasti ei ole taloudellisesti mahdollisuutta jättäytyä pois työelämästä. :mad::(
 
vierailija aloittaja
Itse en ole viitsinyt käydä töissä 10 vuoteen. Miksi kävisin, kun saman rahan saa lorvimalla (y)
Jos 10 vuotta lorvii, niin ei todellakaan saa samaa rahaa. No toki jos asuu yksin jossakin pienessä yksiössä ja saa asumistuet yms.

Mä olen kuitenkin miehen kanssa asuntovelallisia ja asumme omakotitalossa. Joo saisin pari vuotta liiton rahaa, mutta sitten tippuisin työmarkkinatuelle ja se ei yksinkertaisesti riittäisi.
 
Toisen ketjun innoittamana:

Niin, sitten jää aikaa kaikelle muulle tärkeälle, kuten miettiä miten saa perse*n hajun pois sormista.:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Kissmett
vierailija
Suomessa saa melkein saman kotona kuin pienipalkkaisessa duunissa. En todella jaksa vaivautua jonkun käteen jäävän satasen takia myydä kaikkea aikaani ja aamu-unia. No way!!
 
Mä en kyllä pystyis lorvimaan vaikka olisin kuinka rikas. Onneksi mä olen löytänyt sellaisen työpaikan missä viihdyn ja tykkään työstäni, vaikka voittaisin miljoonia lotossa niin työpaikastani en luopuisi ennenkuin terveydellisistä syistä olisi pakko.
 
vierailija
Ajattelen, että kyllä kannattaa mennä työhön silläkin palkalla minkä sais sossusta vain lorvailemalla.
Jos niin ajattelee, ettei kannata menna töihin pienellä palkalla niin et koskaan saa työkokemusta, etkä palkannousua etkä etkä edes työtä.
 
vierailija aloittaja
Mä en kyllä pystyis lorvimaan vaikka olisin kuinka rikas. Onneksi mä olen löytänyt sellaisen työpaikan missä viihdyn ja tykkään työstäni, vaikka voittaisin miljoonia lotossa niin työpaikastani en luopuisi ennenkuin terveydellisistä syistä olisi pakko.
Kyllä mäkin voisin aina välillä käydä töissä, mutta en todellakaan kokopäiväisesti. Tykkään kyllä vanhustyöstä, mutta mielummin silti olisi päätoimisesti kotona.
 

Yhteistyössä