Jos olisit biologinen äiti joka antanut lapsensa adoptioon niin

  • Viestiketjun aloittaja ottasko vai ei
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Eikös avoimessa adoptiossa siis kerrota biovanhemmalle lapsen kuulumisia ja pidetään yhteyttä? Mikäli mä oikein olen ymmärtänyt... Siinähän sitä tulisi kuulumisia tiedoksi jos statustasi päivität.
Tuo riippuu siitä mitkä kriteerit olet pitänyt fb-kavereissasi. Joillakin on vain hyviä ystäviä, joillakin ketä tahansa ketä ovat koskaan tavanneetkaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No siellähän se aina nykyisillä vanhemmillaan asuu, miksi adoptiosta ei saa puhua?
saa puhua,ja sinun pitääkin käsitellä asia,mutten tiedä saatko täältä kaipaamaasi vertaistukea,kun täällä tuskin on äitejä jotka olisivat samaan päätökseen ajautuneet.
oletko keskustellut asiasta ammatti-ihmisten kanssa?
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja mutta:
Suomessa ei ole avointa adoptiota.
Mitä se avoin adoptio meinaa?


Mä kyllä tiedän tytön, joka on vauvana adoptoitu ja se on aina tiennyt kuka sen biologinen äiti on ja se on sitä tavannutkin, kun asuu lähellä.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onhan se aina mut tuntenut mut täytyy sanoa että monenmoista harmia on ollut olis saanu jäädä lapsi tekemätti.
Kukaan ei sua pakottanut sitä tekemään, mutta tarkoitatkin ehkä, että olisi pitänyt abortoida?

Mitä harmia, noin nyt erimerkiksi?
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olen keskustellut eikä siittä ole apua ollut, kadun joka päivä että tein koko lapsen niin paljon se on hankaloittanut normaalia elämää.
Jos koet, että lapsesi hankaloittaa jokapäiväistä elämääsi niin miksi haluat hänestä vielä muistutuksen Facebookiinkin?
 

Yhteistyössä