Jos olisit biologinen äiti joka antanut lapsensa adoptioon niin

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja ottasko vai ei, 15.07.2010.

1. ottaisitko tämän adoptioäidin facebook-kaveriksi?meillä kun tosiaan avoin adoptio.

2. Björn

Björn Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    15.03.2009
    Saadut tykkäykset:
    2
    No miten hitossa tollasta osais edes ajatella, kun ei ole itselle mitenkään ajankohtaista. Itse sun se pitää päättää.

3. vieras

vieras Vieras

no pidätkö siitä ihmisestä? Tietävätkö muut fb-kaverisi adoptiosta, jos eivät, niin haluatko heidän tietävän?

4. vieras

vieras Vieras

Eikös avoimessa adoptiossa siis kerrota biovanhemmalle lapsen kuulumisia ja pidetään yhteyttä? Mikäli mä oikein olen ymmärtänyt... Siinähän sitä tulisi kuulumisia tiedoksi jos statustasi päivität.
    Tuo riippuu siitä mitkä kriteerit olet pitänyt fb-kavereissasi. Joillakin on vain hyviä ystäviä, joillakin ketä tahansa ketä ovat koskaan tavanneetkaan.

5. ap

ap Vieras

No en mä sitä vihaakaan kyllä me lapsen takia on yhteistyötä tehty. Se on tosi ettei muut tiedä adoptiosta tosin adoptioon antama lapseni on mun facebook kaveri.

6. m

m Vieras

en pystyis. riippuu susta. mitä jos se koko ajan hehkuttaa lapsestaan (=lapsesi) niin eihän ala kaduttaa tms.

7. se

se Vieras

8. ap

ap Vieras

Ei ala kaduttamaan ja 14v just lapsi täytti.

9. vieras

vieras Vieras

Mutta sun mieshän sit taas suuttuu ja lähtee naapurin rouvan mukaan.

10. chef

chef Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.02.2005
    Saadut tykkäykset:
    12
    Miten sä jaksat viikko tolkulla tätä samaa? Vaihda jo levyä välillä.

11. mutta

mutta Vieras

12. ap

ap Vieras

No meillä ainakin on avoin adoptio oli jo niin iso kun annettiin adoptioon. Eikö kaikki puhu lapsistaan miksi minä en saisi niistä puhua?

13. vieras

vieras Vieras

taas tätä...
    onneksi enää 4 vuotta niin lapsi on aikuinen.josko sitten tulisi uutta tarinaa

14. ap

ap Vieras

No siellähän se aina nykyisillä vanhemmillaan asuu, miksi adoptiosta ei saa puhua?

15. vieras

vieras Vieras

saa puhua,ja sinun pitääkin käsitellä asia,mutten tiedä saatko täältä kaipaamaasi vertaistukea,kun täällä tuskin on äitejä jotka olisivat samaan päätökseen ajautuneet.
    oletko keskustellut asiasta ammatti-ihmisten kanssa?

16. ap

ap Vieras

Olen keskustellut eikä siittä ole apua ollut, kadun joka päivä että tein koko lapsen niin paljon se on hankaloittanut normaalia elämää.

17. Ottaisin. Ja haluaisin lapsen tietävän, kuka olen.

18. Mitä se avoin adoptio meinaa?

Mä kyllä tiedän tytön, joka on vauvana adoptoitu ja se on aina tiennyt kuka sen biologinen äiti on ja se on sitä tavannutkin, kun asuu lähellä.

19. ap

ap Vieras

Onhan se aina mut tuntenut mut täytyy sanoa että monenmoista harmia on ollut olis saanu jäädä lapsi tekemätti.

20. vieras

vieras Vieras

Hä?Miten voit sanoa noin?
    Millätavoin hankaloittanut elämääsi?

21. Mimoosa

Mimoosa Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    15.06.2009
    Saadut tykkäykset:
    0
    Jaa, miten se nyt meni, oli vissiin 6v kun annoit adoptioon?

22. Kukaan ei sua pakottanut sitä tekemään, mutta tarkoitatkin ehkä, että olisi pitänyt abortoida?

Mitä harmia, noin nyt erimerkiksi?

23. ap

ap Vieras

Sitä että tietää ketkä on biologiset vanhemmat, missä asuu, sillä on mun nettiosoite,kännynumero yms.

24. ?

? Vieras

Jos koet, että lapsesi hankaloittaa jokapäiväistä elämääsi niin miksi haluat hänestä vielä muistutuksen Facebookiinkin?

25. Niin mitä harmia sulle on siitä? On se kauheeta, kun hänelläkin on oikeus olla olemassa.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri