jos saisit valita minkä tahansa auton minkä ostaisit?

  • Viestiketjun aloittaja minäpä
  • Ensimmäinen viesti
minäpä
siinäpäs se otsikossa kysymys jo oli....
vielä jos laitat sukupuolesi vastaukseen mielenkiinnon vuoksi

itse ostaisin aidon ja alkuperäisen kossu sierran,
ihan pienestä asti olen autosta haaveillut eikä se edes olisi kallis ostaa,
 
Olen jo ostanut auton, jonka halusin (Mercedes-Benz E 320 cdi). En ole kiinnostunut autoista, joten tuollainen perhediesel riittää minulle aivan loistavasti. Kaikkein mieluisimman moottoripyörän hankintaa joutuisikin sitten pohtimaan hiukan pitempään. :)

Niin ja olen siis mies.
 
VS
Jos semmosen epäkäytännöllisen ja kesäajeluita varten, niin sitten Volvo Amazonin, mutta jos käytännöllisestä perheautosta puhutaan, niin sitten varmaankin joku uudehko volvo V 70 automaattivaiheistolla.
Nainen 30v, ja ajaa perusfarkulla lapsien kanssa.
 
"unelma-anelma"
Sen Mercedes-Expossa esitellyn Concept Style Coupé-Mersun joka on vakuutettu 2,5 miljoonasta. Olen 27v nainen. :)
http://images.thecarconnection.com/med/mercedes-benz-concept-style-coupe_100388454_m.jpg

Tuossa on tietty nuo takapenkit vähän turhat, joku SLS kävisi myös oikein mainiosti.
 
"Vieras"
Jonkun, joka kulkee 20-30 senttisessä lumessa. Aamulla on pakko päästä töihin vaikka aura tulee vasta iltapäivällä. Viime talvet olleet aika lumisia täällä pääkaupunkiseudulla. t. äiti vm. 62
 
"yyhoo"
Jonkun maasturin, millä pääsis täällä maalla noihin kaukaisimpiinkin metsämökkeihin mummuja hoitamaan, sillä niihin menevät tiet ei aina ole edes tavanomaisella maavaralla varustetuille autoille sopivia, etenkään tällasella sadekaudella... :kieh:
 

Yhteistyössä