Jos tapaat baarissa/risteilyllä nuoren miehen..

  • Viestiketjun aloittaja Pimeän Pelko
  • Ensimmäinen viesti
Pimeän Pelko
joka on siellä yksin ilman kavereita, niin herättääkö se sinussa negatiivisia ajatuksia? Yleensä nuoret miehet liikkuvat edellä mainituissa paikoissa kavereiden kanssa.
 
SaimaHarmaja
... tartutko tilaisuuteen?

Mikö kumman aivohärö iski? En ole edes nuoriin miehiin vinksallaan, mutta jostain syystä keksin tuhat ja yksi jatkokysymystä otsikolle. Ap:n kysymys ei ollut yksi niistä.
 
fwf
Niin yleensä... Toisaalta aika monella kunnon ihmiselläkään ei ole sellaisia kavereita, jotka olisivat valmiita lähtemään baariin seuraksi tai ei ole kavereita ylipäätään ollenkaan.
 
yksinäinen mies
Kävin yksinään laivoilla/baareissa nuorempana kun ei ollut kavereita. Kai naiset eivät innostu yksinäisistä, siksi näin keski-ikäisenäkin olen yksin. Nykyään juopottelen kotona, turha sinne ravintolaan on mennä kun naiset eivät innostu yksinäisestä (rumasta) miehestä.
 
  • Tykkää
Reactions: poika
yksinäinen mies
Oot varmaan kokeillu kuitenkin lähestyä niitä naisia? Ei ne välttämättä katso siinä kohtaa kun mies tulee juttelemaan ketä sen seurassa on. Tai en ainakaan itse välttämättä katso, mutta olenkin tietty outo.
En enää muista tarkkaan, siitä on yli 15v sitten kun lähestyin naista baarissa. Sen jälkeen olen yhtä huonolla menestyksellä koettanut nettitreffejä.
 
yksinäinen mies
Okei, no jos saa sanoa naisen näkökulmasta: Saattaa olla, että edustat sellaista miestyyppiä, jossa ei ole mitään tiettyä vikaa, mutta jonka kanssa keskustelu ei varsinaisesti etene. Nettitreffeissä kun se keskustelu on ehkä vielä suuremmassa asemassa kuin baarissa tms. livetilanteessa.

Se, ettei keskustelu etene, tarkoittaa sitä, että joka päivä kysytään "mitä kuuluu", kerrotaan ehkä työpäivästä jne. Ja seuraavana päivänä taas sama juttu. Eli keskustelunaiheissa ei mennä ollenkaan syvemmälle missään vaiheessa, jossain vaiheessa siihen kyllästyy, kun kyseessä on lähtökohtaisesti tuntemattomat ihmiset.
Enköhän vaan ole ruma? Kun kuvan lähetän nettitreffeillä, niin naiset katoavat.
 
evia9-
Ja miksi ihmeessä yksin oleva nuori mies herättäisi negatiivisia ajatuksia??????????? Tai no herättää jos tässä tarkotetaan nuorella miehellä 15v joka pilaa aivonsa kännäämällä
 
"sokea reetta"
Alkuperäinen kirjoittaja yksinäinen mies;30022085:
Enköhän vaan ole ruma? Kun kuvan lähetän nettitreffeillä, niin naiset katoavat.
Hankkiudu eroon yli-/alipainosta, aloita tiivis kuntoilu, siisti tukkasi/partasi, hanki nättejä ja kropallesi sopivia vaatteita sekä opettele hymyilemään kauniisti?
 
"jkkk"
Se voi olla pienestä kiinni. Kerran mua haki tanssimaan mua nuorempi mies ja tottakai lähdin. Hän sitten ihmetteli, että noin kaunis nainen lähtee tanssimaan.

Sanoin että tietysti lähden, kun haetaan. Hän jatkoi ihmettelyään, kun suurin osa naisista ei lähde
Vihjasin siihen, et syy voi olla rillit, (tekivät hänet hieman pöllähtäneen näköiseksi, jotenkin liian suuret) ja painotin meneen kipin kapin optikolle. Sanoin vielä, että antaa optikon valita hyvät pokat, jos ei tutuissa ole makutuomariksi.

Joskus myöhemmin tuli kiittään, oli ruvennut flaksi käymään.

Sitä en tiedä, oliko yksin liikenteessä, ei tullut seurattua, enkä yleensäkään kiinnitä asiaan huomiota.
 

Yhteistyössä