Jos vaimosi/tyttöystäväsi ei ota sinulta suihin

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.07.2006 klo 15:29 vieras kirjoitti:
Haluatko sitä silti niin, että käyt jossain muualla mistä saat kyseistä toimintaa ?
Eli onko miehille suihinotto niin tärkeää, että sitä pitää saada vaikka vieraalta jos et kotona omalta puolisolta sitä saa vai pystytkö elämään tietäen, että tämä osa-alue jää sinulta kokematta teidän parisuhteessa ?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.07.2006 klo 15:36 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.07.2006 klo 15:29 vieras kirjoitti:
Haluatko sitä silti niin, että käyt jossain muualla mistä saat kyseistä toimintaa ?
Eli onko miehille suihinotto niin tärkeää, että sitä pitää saada vaikka vieraalta jos et kotona omalta puolisolta sitä saa vai pystytkö elämään tietäen, että tämä osa-alue jää sinulta kokematta teidän parisuhteessa ?
Me miehet emme ole mikään massa, jolle samat asiat ovat tärkeitä...
 
Itse tulee käytettyä munat nuoltavana 2krt/kk muualla vähintään, vaimo kun ei suostu. Eipä kai siinä mitään väärää ole, minä vaan tykkään siitä puuhasta =) , kun vaimokaan ei siitä ole tietoinen.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.07.2006 klo 21:21 Esko kirjoitti:
Itse tulee käytettyä munat nuoltavana 2krt/kk muualla vähintään, vaimo kun ei suostu. Eipä kai siinä mitään väärää ole, minä vaan tykkään siitä puuhasta =) , kun vaimokaan ei siitä ole tietoinen.

Moi Esko, sä olet sika ja petturi.

Toivottavasti vaimoskin saa sellasta käsittelyä joltain mieheltä, jollaista sä et pysty antamaan. :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:

Mietippä sitä ens kerran kun panet vaimoasi.
 
Kääks
Onko nykymaailma ihan oikeasti mennyt tällaiseksi?! Että KAIKKI on saatava? Jos tahtoo suklaata, sitä hommataan. Jos tahtoo uuden auton, se hommataan. Jos tahtoo että joku ottaa suihin, se hommataan. Että millään ei mitään väliä, kunhan vaan aina tahto saadaan läpi?! Minä yritän opettaa lapselleni että aina ei voi saada kaikkea mitä tahtoo. Turhaa touhua ilmeisesti, kun ei se tunnu olevan selvillä aikuisillakaan.
 
Se olikin täysi provo, perusteluna tuolle voisin pitää täysin typerää kysymystä.

Eli kunnioitan vaimoani, hän kun ei pidä elimeni imeskelystä, hänelle se vapaus suotakoon. Jää sitä elämässä muutakin "saamatta ja tekemättä", rakkaus on silti tärkeintä. ;)
 
losted heart
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.07.2006 klo 22:23 Kääks kirjoitti:
Onko nykymaailma ihan oikeasti mennyt tällaiseksi?! Että KAIKKI on saatava? Jos tahtoo suklaata, sitä hommataan. Jos tahtoo uuden auton, se hommataan. Jos tahtoo että joku ottaa suihin, se hommataan. Että millään ei mitään väliä, kunhan vaan aina tahto saadaan läpi?! Minä yritän opettaa lapselleni että aina ei voi saada kaikkea mitä tahtoo. Turhaa touhua ilmeisesti, kun ei se tunnu olevan selvillä aikuisillakaan.
PUHUU ASIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
 

Yhteistyössä