Jos vauva ei huoli tuttipulloa..?

Eli miten ootte omat menonne saanut selvitettyä, jos vauva joka ei syö vielä kiinteitä, ei suostu syömään pullosta?
Meillä alkuun vastasyntyneenä vauva söi muutaman kerran pullosta pumpattua maitoa ja sit teki lakon. Nyt tyttö 2.5kk ja vaan pureskelee ikenillään pullon tuttiosaa o_O
Ei huoli myöskään tuttia ollenkaan.
Lähinnä haasteena omiin harrastuksiin pääsy ( ratsastus)..pari kertaa olen käynyt niin, että vauva nukkuu unet sillä aikaa kun olen poissa ja kaapissa on varmuuden vuoks pullossa maitoa. Tuottaa vaan ressiä kotoo lähteminen, kun pelkää ett toinen huutakin tissiä sillä välin :(
 
Meillä nyt 2 nuorimman lapsen kanssa ollut sama homma, ettei pullo/tutti kelpaa millään. Nuorin kohta 4kk ja tästä syystä kiinteitä aloitellaan kohta, vaikka maidolla pysyykin yleensä pari tuntia tyytyväisenä.
Olen siis molempien lasten kanssa käynyt max tunnin omilla menoilla, ennen kiinteiden aloitusta, kun ei se itselle ole mukavaa stressata onkohan toisella nälkä. Ja nuo omat menot kun ajoittuu iltaan, jolloin vauva ei enää nuku päikkäreitä. Pidemmälle lenkille muutaman kerran lähtenyt vauvan mennessä yöunille.
 

Yhteistyössä