JOULU 2019

  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Meillä on muuten joinaki vuosina ollu porraspääs kuusi valoineen, mutta nyt haaveilen jos sais aikaaseksi tehdä vanhoista ikkunoista ison lyhdyn. Ne ikkunat on isän isän lapsuudenkodista joka oli rakennettu 1911. Isä ei oo aiva varma onko ne alkuperääset ikkunat. Jostaki syystä ne ikkunat on säästetty ku talo on purettu 80-luvulla. Se talo oli myös isän lapsuudenkoti ja oon mäki siinä asunu muutaman ekan vuoden.

Meillä on siis ulko-ovelle muutama rappunen ja siinä on tasanne mihin mahtuu hyvin kuusi tai lyhty. Ny siinä on maitotonkka räsymaton päällä. Siinä päällä oli kesällä mansikka-amppeli.

Sisällä on ollu jo monta vuotta muovikuusi mun allergian takia. Nykyään on valkoonen kuusi.
Hervoton lyhty. :eek: Miten isoja ne ikkunat on?
 
Kas kummaa, mulla se pyörii sun vastauksessakin :eek:

Eikä voinut liittää tuolta filmirullan kautta. Systeemi käski laittaa linkin vaan:

https://media.giphy.com/media/l2YOsJ4LDt5aUGNTW/giphy.gif
Mullakin näkyi ihan vastauksessakin.
Höh. Nää omppuluurit selaimineen on läskinhaisukamelinvarpaanpissasta ja sen vaipasta!!!:mad:

:oops:
Näkyykö sulla muut gifit vai jääkö vaan jotkut näkymättä?
 
Eihän sitä tiedä jos on joku vielä jouluintoisempi kuin me:LOL: Tai sit pihakuusiinhan monesti laitetaan pimeän tullen valot niin saha mukaan vaan, itse kaadettuhan se pöllitty pitäis muutenkin olla(y)
Siinä on nainen mun makuun.:D
Eiköhän vedetä kommandopipot päähän ja lähetä keppostelemaan!:love: Tai halloweennaamarit!!:barefoot:

”Kuusi ja ikkunat vietiin, silminnäkijä kertoo nähneensä kahden zombien tunkevan kuusta takapenkille”
 
:D


Mä taidan hommaa tähän toisen selaimen. Mulla on vieläkin vaan safari!:oops: Vaikka luuri on ollu jo kuukausia!:oops:

Ei muuten näy munkaan iPhonessa se giffi. Ottaa usein pannuun sen outoudet muihin nähden, vaikka muuten hyvä peli. Aattelin vaihtaa kohtapuoliin bränikimpään uuteen 11 -malliin.

Mutta jos sulla on tavaratalo, niin en tuu ostamaan sieltä, koska:


:sneaky: :LOL::LOL::LOL:
 
Ei muuten näy munkaan iPhonessa se giffi. Ottaa usein pannuun sen outoudet muihin nähden, vaikka muuten hyvä peli. Aattelin vaihtaa kohtapuoliin bränikimpään uuteen 11 -malliin.

Mutta jos sulla on tavaratalo, niin en tuu ostamaan sieltä, koska:

Mä haluun Sampan noteluurin sen uusimman (10) Vitsi ne on hyviä! Niillä on hyvä kirjoittaa, kopsaa jne. On s-pen, joskus on kiva kynällä piirtellä kaikkee! Kaikki toimii niin mutkattomasti sillä!

En ikinä enää ota aipponia! Tää on joku kallis, yli tonnin, eikä siltikään toimi!
 
Mä olen maitohapoilla tästä työsyksystä, ja pelkään että joulun laitto jää ihan viime tinkaan. :unsure:

Mut kyl me miehen kans kuunneltiin tänään jo joululauluja. :love: Sit oon sytytelly tuikkukynttilöitä silmät väsymyksestä lupallaan. Onneks oon muistanu ne sammuttaaki yöks. :giggle:
Mutta kunhan joulutunnelma jysähtää niin sit mua ei pitele mikään.(y)
 
Loistava idea:LOL:
En kyl tiiä nauraisko vai itkiskö talon omistajat kun kattoisivat sitä räpeltämistä:ROFLMAO:
Voi olla että olis meilläkin vähän vaikea olla nauramatta - varmaan ihan itkuun asti pissit puntista valuen ulvottais naurusta kun katseltais talon omistajan hölmistynyttä ilmettä ruudun toisella puolen kun yritetään nykiä nauraaräkien ikkunoita irti!:LOL:
 
Mä olen maitohapoilla tästä työsyksystä, ja pelkään että joulun laitto jää ihan viime tinkaan. :unsure:

Mut kyl me miehen kans kuunneltiin tänään jo joululauluja. :love: Sit oon sytytelly tuikkukynttilöitä silmät väsymyksestä lupallaan. Onneks oon muistanu ne sammuttaaki yöks. :giggle:
Mutta kunhan joulutunnelma jysähtää niin sit mua ei pitele mikään.(y)
Onneksi ollaan ajoissa liikkeellä!:D
 
Mä olen maitohapoilla tästä työsyksystä, ja pelkään että joulun laitto jää ihan viime tinkaan. :unsure:

Mut kyl me miehen kans kuunneltiin tänään jo joululauluja. :love: Sit oon sytytelly tuikkukynttilöitä silmät väsymyksestä lupallaan. Onneks oon muistanu ne sammuttaaki yöks. :giggle:
Mutta kunhan joulutunnelma jysähtää niin sit mua ei pitele mikään.(y)
Joulun aika on aina ollut ihanaa aikaa mut nyt tuntuu että koko ajan vähän ihanampaa kun muksutkin on vuosi vuodelta isompia ja pystyvät eri tavalla osallistumaan leipomisiin ja joulunlaittoon:) Ei ole enää pelkkää muksun perässä juoksemista ja hervotonta vahtimista:ROFLMAO:
 

Yhteistyössä