Joulukuiset 2018

Kiitos tsempeistä :love:
Sovitaan, että kunnes toisin todistetaan ni olen raskaana (y)
Edellispäivänä oli huono olo iltapäivään asti, helpotti aina syömällä.. eilen ei ollu pahaa oloa juurikaan mut alavatsa tuntemuksia senki edestä, et kyllä siellä kohtu varmasti kasvaa :barefoot:
ois kyllä niin unelmien täyttymys, mut en uskalla nyt vielä iloita kuitenkaan..
mutta onnellinen olen siitä tiedosta että on mahdollista meidän saada yhteinen lapsi :love:
ku en oo enää nuorityttö tässä hommassa.. tää ois miulle kolmas ja miehelle eka :barefoot:
 
Oon nyt tehny salaisen joulukuisten ryhmän! :) te jotka sinne haluatte, laittakaan mulle yksityisviestinä linkki teän fb profiiliin nii pyydän kaveriksi ja lisään teät ryhmään. Ja tosiaan, pidetään ryhmä pienenä.
mie oon kyllä kiinnostunu mikäli miun viivat alkaa vahvistua (y) et pitäkää hetki yksi paikka miulle varattuna, pliiis :barefoot::D lähetää ens viikolla viikoksi reissuun ni sen jälkee keskityn sit tähän täysillä ja varaan neuvolasta verikoe ajat mikäli miuta sillon vielä epäilyttää!(y)
 
Minäkin ilmoitaudun varovasti mukaan. Mulla on takana kaksi kemiallista raskautta niin vähän mietityttää mitenköhän nyt käy. Toissapäivänä tuli todella vahva viiva testiin vaikka kuukautisten pitäisi alkaa vasta sunnuntaina. Aiemmissa kemiallisessa ei ole ollut noin vahvaa viivaa. Toivotaan parasta!

Meillä on ennestään tyttö 1v7kk. Mä olisin myös halukas liittymään Facebook-ryhmään jos se pidetään maltillisen kokoisena
https://aijaa.com/vmfG7u
onnostuukohan kuvan laitto.. eli kuvassa ylhäällä dpo 15 otettu ja alempi siis dpo 13.. mutta mie epäilen jotain häikkää kun viivat ei vahvistu.. millaiset siulla oli noissa kemiallisissa? tuliko kuin vahvoja ja kauan viivat näky ennenku menkat alko?
 
@äiti_82 ehdottomasti on paikka sulle vapaana (y) nauti lomasta!

Et mulle kysymystä esittänyt, mutta vastaanpa kuitenki. Eikö kemiallisissa ne viivat ole tosi haaleita, ja häviä parissa päivässä..?
Minusta nuo sun viivat näyttää oikeen hyvältä päiviin nähden. Ovat eri merkkisiä (?) niin ei tuota tummuutta kannata verrata. Muutenki viivojen vahvuus riippuu niin monesta seikasta, että en yhtään hermo olis sinuna :) on kuitenki kaks hyvin selkeetä viivaa, ja sehän on pääasia.
 
Mulla vähän samat kuvitelmat kuin @mammaksii :lla, eikös kemiallinen oo vain plussa”häivähdys” ja menkat alkaisi ihan parin päivän sisällä. Onhan tuo @äiti_82 viiva tosi vahva! Mun viivat oli keskemenneissä tosi paljon haaleammat, ja silti alkiot jakselivat jonnekin kutosviikoille asti...

Siis mä testasin tänäänkin. Sama raskaana 2-3.:LOL: @mammaksii sulla on pointti, ei ehkä oo mitään järkeä stressata, kun hyvin vähän voi itse vaikuttaa mihinkään tässä vaiheessa.

Voii mä haluaisin kans sinne FB-ryhmään! Jotenkin pelottaa vielä omalla nimellä, mutta ehkä mä rohkaistun :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiti_82
@äiti_82 ehdottomasti on paikka sulle vapaana (y) nauti lomasta!

Et mulle kysymystä esittänyt, mutta vastaanpa kuitenki. Eikö kemiallisissa ne viivat ole tosi haaleita, ja häviä parissa päivässä..?
Minusta nuo sun viivat näyttää oikeen hyvältä päiviin nähden. Ovat eri merkkisiä (?) niin ei tuota tummuutta kannata verrata. Muutenki viivojen vahvuus riippuu niin monesta seikasta, että en yhtään hermo olis sinuna :) on kuitenki kaks hyvin selkeetä viivaa, ja sehän on pääasia.
kiitos :love: ja @Santso kans :love:
ja saa vastailla ja kommentoida tietenkin kaikki, ainaki miun höpinöihi :D
ehkä mie rauhotun nyt näitten viivojeni kanssa, niiku aamulla jo kerran niin päätin (y)

Onko muilla millasia oireita tullu jo?
Miulla siis vatsatuntemuksia, huono-olo sillon tällön. Hikiaaltoja. Kylmä. ja sormien järkyttävä kylmyys :whistle:
 
kiitos :love: ja @Santso kans :love:
ja saa vastailla ja kommentoida tietenkin kaikki, ainaki miun höpinöihi :D
ehkä mie rauhotun nyt näitten viivojeni kanssa, niiku aamulla jo kerran niin päätin (y)

Onko muilla millasia oireita tullu jo?
Miulla siis vatsatuntemuksia, huono-olo sillon tällön. Hikiaaltoja. Kylmä. ja sormien järkyttävä kylmyys :whistle:
Mulla on niin supervähän mitään että pelottaa! Tissiaristus näköjään tulee ja menee :D ehkä väsyttääkin vähän enemmän kuin normisti. Ja närästys... ehkä tässä sitten kuitenkin on ihan kivasti sitä oirekirjoa! :D

Mitenkäs muilla?
 
Liityn mukaan tiistain plussatuloksella!
joulukuinen/30/2.12/eka

Pillerit jätetty pois joulun aikaan ja nyt oli kyllä vahva tunne plussasta jo ennen testiä. Rinnat aristavat oikein huolella ja vatsa nippailee ajoittain, toistaiseksi on myös koko ajan mukavan kylläinen tunne vatsassa.
Fb-ryhmä voisi myös kiinnostaa, toivotaan nyt että kaikki menee alussa hyvin.

Ja @Hetelmä16, täällä kans yks ratsastaja!
 
No niin, tosi hyvä juttu @äiti_82 :love: Itse tein eilen aamulla toisen testin ja oli ehkä himpun verran tummempi kuin edellinen. Ja nyt minua alkoi vaivaamaan asia :LOL: muistan kyllä silloin kun olin nuorena raskaana, niin en silloinkaan ikinä saanut täysin vahvaa viivaa. Mietin, että uskallanko testata ensi viikolla, vaan annanko vaan olla ja odottelen mitä tuleman pitää, kun enhän muutenkaan voi vaikuttaa asiaan. Oireet on kuitenkin lupaavat ja menkatkin huomenna tai sunnuntaina viikon myöhässä.

Mua on nyt alkanut ällöttämään puuro, joka on normaalisti minun herkkua! Tänään tuli yökkäys sellaisesta isohiutaleisesta puurosta, joten se taitaa jäädä nyt pois ruokalistalta. Tissit on tosi arat ja hajuaisti parantunut. Kahvi tuoksuu jo pitkän matkan päästä, se tosin tuoksuu erityisen hyvälle tällä hetkellä :) Mielialat myös vaihtelee ja nippailua on alavatsassa päivittäin. Kai tuolla jotain tapahtuu.

Pohdin vielä sitä Facebook ryhmää :)
 
Viimeksi muokattu:
https://aijaa.com/vmfG7u
onnostuukohan kuvan laitto.. eli kuvassa ylhäällä dpo 15 otettu ja alempi siis dpo 13.. mutta mie epäilen jotain häikkää kun viivat ei vahvistu.. millaiset siulla oli noissa kemiallisissa? tuliko kuin vahvoja ja kauan viivat näky ennenku menkat alko?
Joo siis munkin mielestä nämä on tosi yksilöllisiä juttuja! Viivat oli hailakoita mutta kuitenkin ne erotti, ekalla kerralla viiva hävis menkkojen alkamisen aikaan ja tokalla kerralla jo vähän ennen niitä. Ja onhan se tyhmää mennä testailee niin aikaisin mut minkäs mahtaa Onneksi sulla viivat nyt vahvistunut

Mulla ei oo muuten mitään raskausoireita positiivisen testin lisäksi Viivat on kyllä voimistunut nyt.
 
  • Tykkää
Reactions: äiti_82
Taas täällä etsimässä muita samassa veneessä olevia...
Mitenkähän käy itsellä tällä kertaa kun kaksi viimekertaa päätyi kaavintaan...
Aika haalea viiva vielä testissä, mutta mitäpä muuta voi odottaa kun aloittaa testaamisen dpo 11 ja menkkojen alkuun vielä useampi päivä... :whistle:
@Santso eihän me oltais oltu samassa odotusryhmässä facessa viimekerralla, kun katoin että sullakin km taustalla ja jotenkin tuo nikki kuulostais tutulta...
Oliko faceryhmiä nyt sitten kaksi?Uskaltaakohan tällä mun menneisyydellä sellaiseen (vielä) liittyä... (n)
Mutta hei vaan siis teille ja onnea plussista jokaiselle teille.

Itsellä viikkoja tänään 3+3 wohoo :LOL::p:whistle:o_O:rolleyes:(n)
 
  • Tykkää
Reactions: mammaksii
@joulukuinen onneaonnea :love: laittele vaan viestiä, kun uskaltaudut ryhmään mukaan!

@äiti_82 ihana uutinen :love:

@mimmmiii onnitteluja sinnekin <3 paljon tarrasukkia, toivottavasti tässä raskaudessa on onnellisempi loppu.
Ilmeisesti on kaksi ryhmää, tässä toisessa on ainaki moni tästä ketjusta. Mihin pääset siis laittamalla mulle viestiä. :) on siis salainen ettei näy ulkopuolisille.
 
Hei!

Olen 35 ja jos kaikki menee hyvin niin saan seitsemännen lapsen. Edellistä vielä imetän.
Kp 24 ja kp 25 tuli aamusta kauheat veriset limapläjäykset vessa käynnin yhteydessä ja mietin, että ei nyt menkkojen pitäisi alkaa ja arvelin kiinnittymis vuodoksi.
Tein sitten alkuviikosta testin jossa hailakkaa haamua näkyi. Tuntui ettei haamut vahvistu ja arvelin jo kemialliseksi raskaudeksi, mutta eilinen (kp30)
ja tämän päiväinen testi (kp 31) oli kyllä jo muuta kuin haamu. Toivottavasti nyt kestää matkassa.
Olen ennen nuorimmaista saanut 2 keskenmenoa.

Miten isoa facebook ryhmää olette suunnitelleet? Kiinnostaisi kyllä.
Toisille 80 henkeä on pieni ryhmä mutta itselleni joku 40-50 olis riittävä niin jäisi nimetkin mieleen.
 

Yhteistyössä